Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020

Καταγγελία στη ΡΑΣ από τη Rail Cargo κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


"Αναδημοσιεύουμε απο την Καθημερινή"
Καταγγελία κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατατέθηκε στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ). Την καταγγελία κατέθεσε η Rail Cargo Logistics Goldair και μέσω αυτής η εταιρεία στρέφεται κατά
των εφαρμοζόμενων χρεώσεων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Rail Cargo Logistics καταφέρεται εναντίον της τιμολογιακής πολιτικής που ασκεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη συντήρηση του τροχαίου υλικού της. Με βάση το σκεπτικό της καταγγελίας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφαρμόζει ακριβότερες χρεώσεις στη συντήρηση του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού της Rail Cargo Logistics, απ’ ό,τι εκείνες που εφαρμόζει στο ιδιοχρησιμοποιούμενο τροχαίο υλικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με άλλα λόγια, η συντήρηση μηχανών και τρένων της Rail Cargo Logistics κοστίζει ακριβότερα από της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προσδίδοντας στη δεύτερη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.


Η Rail Cargo Logistics ανταγωνίζεται στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ταυτόχρονα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέκτησε πρόσφατα την ΕΕΣΣΤΥ η οποία παρέχει υπηρεσίες συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, την οποία στο τέλος του 2019 και απορρόφησε. Σύμφωνα με δηλώσεις που έχει κάνει κατά καιρούς ο επικεφαλής της Rail Cargo Logistics, Καλλίνικος Καλλίνικος, οι επιβαλλόμενες χρεώσεις στη συντήρηση του υλικού της εταιρείας του, είναι έως και τέσσερις φορές πιο ακριβές έναντι εκείνων που εφαρμόζονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η άλλη πλευρά ωστόσο διατείνεται ότι η διαφορά των χρεώσεων έγκειται στις εκπτώσεις όγκου που λαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πάντως, η διαφορά των δύο πλευρών είναι ήδη γνωστή στις αρχές ανταγωνισμού της χώρας, αφού μόλις τον Φεβρουάριο του 2019 επέτρεψαν τη συγκέντρωση των εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ).

Μάλιστα, η σχετική απόφαση έγκρισης εξαγοράς του 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημοσιοποιήθηκε (μη εμπιστευτική έκδοση) από την Επιτροπή Ανταγωνισμού μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο. Στην απόφαση αυτή μάλιστα αναφέρεται ότι επί της επικείμενης συγκέντρωσης των ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ παρατηρήσεις είχαν παράσχει όλοι οι ανταγωνιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένων των Rail Cargo, PEARL και ΣΤΑΣΥ.

Σύμφωνα, επίσης, με την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η Rail Cargo Logistics σήμερα πραγματοποιεί πολύ μικρό έργο, μισθώνοντας στην παρούσα περίοδο μόλις τρεις μηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται ότι μισθώνει πάνω από 1.000 οχήματα σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού της ΓΑΙΑΟΣΕ και πραγματοποιεί το 99,5% του έργου που εκτελείται στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ. Επιπλέον, στην ίδια απόφαση αναφέρεται ότι υπηρεσίες συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού στη χώρα μας προσφέρουν και οι ΣΤΑΣΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου