Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Επιστροφή στα επιδόματα θέλουν οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ!


Την ώρα που τα 2 Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έδωσαν μάχη για την κατάρτιση μισθολογίου με υψηλούς βασικούς μισθούς,οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι του χτες ΔΕΝ λένε να
απαρνηθούν το παρελθόν και τις πράξεις τους γύρω απο τις Συλλογικές Συμβάσεις του παρελθόντος. 
Τις τελευταίες μέρες προσπαθώντας να πείσουν τους εργαζόμενους στην  τεχνική βάσης ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα νέο συνδικάτο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,επιχειρηματολογούν ότι θα πρέπει να γυρίσουμε στην εποχή των επιδοματών για να αποτυπώνεται η διαφορετικότητα της κάθε ειδικότητας.

Επιστροφή κανονική στο παρελθόν δηλαδή,με χαμηλούς βασικούς μισθούς και επιδόματα τύπου υπολογιστή,τεχνικό κτλπ
Τις απόψεις αυτές διακινεί και ο γραφικός της ΣΥΠΕ ο οποίος οραματίζεται την προσωπική του ρεβάνς μέσα απο ένα νέο συνδικάτο,στο οποίο θέλει να συμμετέχει ο ίδιος και άλλοι 2-3 μηχανοδηγοί, γνωστοί για την διαχρονική ματαιοδοξία τους γύρω απο τα κοινά της έλξης. 
Η τακτική αυτή επιβεβαιώνει τον διαχρονικά τυχοδιωκτικό χαρακτήρα του ανθρώπου,που γνωρίζουν πολύ καλά όσοι εργάζονται μαζί του στο ΜΑΙ.Που γνωρίζουν και απέρριψαν σε πολλαπλές εκλογικές αναμετρήσεις τα τελευταία χρόνια. 
Σκοπός του τώρα είναι η διάσπαση της ΠΕΠΕ,για να ξανακερδίσει ο ίδιος συνδικαλιστική καρέκλα.

Τα κρύβουν 
Φυσικά αυτά δεν τα αναφέρουν σε όσους μηχανοδηγούς προσεγγίζουν για το... νέο εγχείρημα τους.Εκεί δεν λένε τίποτα.
Αυτά τα λένε σε συναδέλφους απο την τεχνική βάση προσπαθώντας να τους πείσουν ότι θα τους εκπροσωπήσουν με επάξιο τρόπο! Γυρνώντας δηλαδή στο γνωστό -για την τακτική του- στους σιδηροδρομικούς παρελθόν, που απορίφθηκε όμως τα τελευταία χρόνια εκωφαντικά. 
Θυμίζουμε ότι οι υψηλοί βασικοί μισθοί συνεισφέρουν στον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών και στο εφάπαξ.
Και το θυμίζουμε ιδιαίτερα και στους 280 εργαζόμενους στην τεχνική βάση που έχουν εμπειρία δεκαετιών στην πλάτη τους γύρω απο τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Αν οι συνάδελφοι πιστέψουν αυτούς τους αποτυχημένους συνδικαλιστές και τους εξασφαλίσουν την αργομισθία τους, είναι άξιοι της μοίρας τους. Στο νέο καθεστώς στις ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες, γεωγραφικά σωματεία και άλλα δήθεν ανεξάρτητα των 20-30 ατόμων, δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης. Οι "παλαιόσαυροι" της ΠΟΣ μπορούν να επαναπαυθούν στις δάφνες τους, διαβιώνοντας στις πλάτες των σιδηροδρομικών του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ πουλήθηκαν και αποτελούν μια ιδιωτική εταιρεία πλέον η οποία ανήκει στους FS. Ας το καταλάβουν επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή