Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Η στέρηση της νικοτίνης ευθύνεται για την κακή κρίση μηχανοδηγού της V-Line


Το στερητικό σύνδρομο λόγω διακοπής του καπνίσματος φαίνεται ότι επηρέασε την κρίση μηχανοδηγού από τη Βικτώρια ο οποίος τον Ιανουάριο του 2018 αγνόησε δύο προειδοποιητικά σήματα και εισήλθε σε ισόπεδη διασταύρωση πριν πέσουν οι μπάρες.


Η έρευνα του Γραφείου Ασφάλειας Μεταφορών Αυστραλίας (Australian Transport Safety Bureau) έφερε στο φως ότι η αμαξοστοιχία αποτελούμενη από τρία βαγόνια εκτελούσε το δρομολόγιο Waurn Ponds – Geelong, χωρίς επιβάτες, όταν πέρασε δύο σήματα κινδύνου κοντά στο σταθμό Marshall. Το σήμα κινδύνου ισοδυναμεί με κόκκινο φανάρι στο δρόμο.

Η αμαξοστοιχία εισήλθε στο τμήμα της διαδρομής μεταξύ Marshall και South Geelong όπου η γραμμή είναι μονή και πέρασε μια ισόπεδη διάβαση προτού πέσουν οι προστατευτικές μπάρες.

Την ίδια περίπου χρονική στιγμή, ένα άλλο τρένο των γραμμών V / Line εκτελούσε την ίδια διαδρομή προς την αντίθετη κατεύθυνση μεταφέροντας 166 επιβάτες.

Πριν τα δύο τρένα διασταυρωθούν στο Marshall, ένας ελεγκτής από τον θάλαμο επιχειρήσεων στη Μελβούρνη έδωσε επείγον σήμα και στους δύο οδηγούς να σταματήσουν όταν συνειδητοποίησε ότι ο ένας από αυτούς αγνοούσε τα προειδοποιητικά σήματα. Η απόσταση μεταξύ των δύο αμαξοστοιχιών όταν δόθηκε η εντολή να ακινητοποιηθούν ήταν 940 μέτρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Γραφείου Ασφάλειας Μεταφορών Αυστραλίας (ATSB) η πιθανότερη εξήγηση για τη συμπεριφορά του οδηγού είναι τα συμπτώματα στέρησης λόγω διακοπής του καπνίσματος, καθώς ο οδηγός δεν είχε χρησιμοποιήσει βοηθητικό αυτοκόλλητο νικοτίνης εκείνη την ημέρα.

Οι επιπτώσεις του στερητικού συνδρόμου από την έλλειψη νικοτίνης γίνονται εμφανείς μέσα σε λίγες ώρες από την τελευταία χρήση της ουσίας και σχετίζονται με τις ικανότητες συγκέντρωσης και μνήμης του ατόμου.

«Για να ελαχιστοποιηθούν οι δυσμενείς επιπτώσεις, οι προσπάθειες των εργαζομένων σε θέσεις κρίσιμες για την ασφάλεια να σταματήσουν το κάπνισμα θα πρέπει να γίνονται υπό ιατρική επίβλεψη» δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας Chris McKeown.

Ο οδηγός βρέθηκε επίσης θετικός σε χρήση κάνναβης, με επίπεδα που υποδηλώνουν ότι είχε χρησιμοποιήσει την ουσία τις προηγούμενες επτά ημέρες.

Το ATSB δεν μπορούσε να αποφανθεί εάν η απόδοση του οδηγού είχε επηρεαστεί και από την χρήση της κάνναβης.

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Βικτώριας (V/Line) έχει εγκαταστήσει από τότε ένα σύστημα προστασίας στο Marshall που μπορεί να ακινητοποιεί τα τρένα που προσπερνούν τα σήματα κινδύνου.

Σύμφωνα με τις συστάσεις του ATSB, οι σιδηροδρομικοί φορείς θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο τοποθέτησης τέτοιων συστημάτων σε παρόμοιες μονής ή διπλής κατεύθυνσης διαδρομές, οι οποίες ενδέχεται να ενέχουν αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων.


www.neoskosmos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου