Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Κάτω από τα 100 εκατ. το τίμημα για ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι

Είναι αλήθεια ότι δεν τους περίμενε κανείς. Από την άλλη πλευρά, άλλο το πρώιμο ενδιαφέρον, κι άλλο η κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς.Οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι (Ferrovie Italiane), σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Renato Mazzoncini, στο Κοινοβούλιο της χώρας, εξετάζουν την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία αποτιμάται κάτω από 100 εκατ. ευρώ.«Ανταγωνιζόμαστε τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους και μια κινεζική εταιρεία», ανέφερε ο κ. Μazzoncini, εννοώντας προφανώς
την Cosco, η οποία θα αναλάβει το καλοκαίρι τον ΟΛΠ.
Υπενθυμίζεται ότι η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στις 15 Απριλίου και οι δεσμευτικές προσφορές στις 31 Μαΐου.Το εντυπωσιακό με τους Ιταλούς είναι ότι βρίσκονται και οι ίδιοι σε φάση αποκρατικοποίησης, η οποία θα ολοκληρωθεί εντός του έτους.
Ίσως μετάσχουν σε κοινοπραξία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ίσως προσπαθούν να αυξήσουν, με αυτό τον τρόπο, την αποτίμησή τους», σχολιάζουν αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς.  
Το πρώτο εξάμηνο του έτους τα έσοδα του ομίλου ήταν 4,2 δις. και τα καθαρά κέρδη 292 εκατ.
Metaforespress.gr 

1 σχόλιο:

  1. Ποιόν αφορά η τελευταία παράγραφος: "Το πρώτο εξάμηνο του έτους τα έσοδα του ομίλου ήταν 4,2 δις. και τα καθαρά κέρδη 292 εκατ.", τους FS;
    Σε ότι αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 5 χρόνια x 50.000.000 εκατ. ευρώ οι επιδοτήσεις ΥΓΟΣ = 250.000.000 εκατ. ευρώ. Έσοδα από υπηρεσίες, με τα σημερινά χάλια, περί τα 50-55.000.000 ευρώ το χρόνο x 5 χρόνια = 250-275.000.000 εκατ. ευρώ. Κέρδη από αυτά αν ακολουθηθεί η πορεία 2013 (1,95 εκατ. ευρώ)-2014 (1,47 εκατ. ευρώ), θα είναι περί τα 5 χρόνια x 1,2 = 6 εκατ. ευρώ. Η διεταιρική με την ΕΕΣΣΤΥ με την υποχρεωτικότητά της, αυξάνει τα έξοδα και οδηγεί σε ζημιές.
    Πέραν τούτου: Το δίκτυο μισοτελειωμένο, χωρίς σταθμάρχες, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση, ατελείωτες βραδυπορίες, ανεξέλεγκτη βλάστηση, εγκατάλειψη δικτύου Πελοποννήσου, υπολειτουργία γραμμής Αν. Μακεδονίας-Θράκης, κακοσυντηρημένος στόλος, κλπ κλπ. Ποιός τρελός δίνει 100.000.000 ευρώ για να πάρει ένα ερείπιο; Σε το αποβλέπουν; Υπήρχε η φήμη ότι στους προηγούμενους διαγωνισμούς προσφέρονταν τιμήματα μεταξύ 5-35 εκατ. ευρώ. Μήπως κάθε φήμη που κυκλοφορεί είναι σκόπιμη διαρροή από ενδιαφερόμενους ή τα εγχώρια τσιράκια τους; Σε 30 χρόνια, με τα στοιχεία αυτά, τα κέρδη θα είναι 36.000.000 ευρώ. Την ίδια περίοδο αναμένεται να δραστηριοποιηθούν ανταγωνιστικές εταιρείες στο δίκτυο, που από κάπου θα κόψουν έσοδα. Η επένδυση δεν συμφέρει. Θα υπάρξουν κι άλλες αναβολές και σπασίματα εκτός κι αν παρουαστεί πάλι κάποιος μεσίας σαν τον Βγενόπουλο, να κάνει μια καλή αρπαχτή, όπως τότε με τον ΟΤΕ και την Ολυμπιακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή