Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Ενημέρωση απο την συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας

Δεν προσήλθε στην συνεδρίαση παρότι είχε προσκληθεί ο συνάδελφος Κλίτσας (εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ) για να εξηγήσει τι εννοούσε όταν κατήγγειλε δημόσια την οικονομική διαχείριση του ΤΑΠΕΛ. Αναμφίβολα πρόκειται για μια κίνηση που εκθέτει στο σύνολο της την παράταξη της ΑΣΚΕ.
Όπως ενημέρωσε το ΔΣ ο Πρόεδρος του Σωματείου, ο συνάδελφος θα 
κληθεί  ΚΑΙ στην επόμενη συνεδρίαση  προκειμένου να εξηγήσει στο Σώμα τι εννοεί η ΑΣΚΕ με την καταγγελία και ελπίζει ο συνάδελφος να παρευρεθεί. 

Άλλωστε η ΑΣΚΕ παραδοσιακά δεν φοβόταν τον διάλογο κατέληξε,απορώντας για την συμπεριφορά του εκπροσώπου της...

Στα υπόλοιπα
Για το θέμα της ΣΣΕ υπήρξε ενημέρωση ότι αίσθηση είναι ότι θα προχωρήσει το προσεχές διάστημα  το ΔΣ θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση. Η παράταξη μας δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε ΣΣΕ που δεν θα περιλαμβάνει το επίδομα ευθύνης για τον μηχανοδηγό τόνιστηκε απο τα μέλη της +ΣυνΕξέλιξης.
Για το ενιαίο μισθολόγιο υπήρξαν διαφορετικές προσεγγίσεις ανάμεσα στα μέλη του ΔΣ.
Η +ΣυνΕξέλιξη τόνισε ότι δεν συμφωνεί με κανένα ενιαίο μισθολόγιο και πως η άποψη της είναι η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Ωστόσο όσοι είχαν βάλει χαμηλά τον πήχη στις πρόσφατες συνελεύσεις τρομοκρατώντας τους συναδέλφους για τεράστιες μειώσεις, διαπίστωσαν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι κανείς μηχανοδηγός δεν απώλεσε χρήματα απο τις τακτικές του αποδοχές, οι αργίες και οι υπερωρίες παρέμειναν στα ίδια επίπεδα ενώ τα μοναδικά προβλήματα αφορούν τον υπολογισμό των νυχτερινών και την ένταξη 6 συναδέλφων στην Υποχρεωτική εκπαίδευση. Τα θέματα αυτά τα αντιμετωπίζει το Σωματείο και πιστεύουμε ότι μπορούν να επιλυθούν.
Για το θέμα η παράταξη της Νέας Έλξης είχε διαφορετικές απόψεις, με τον συνάδελφο Θανασιά να αναφέρει ότι το μισθολόγιο τον σφάζει (ανέφερε χαρακτηριστικά ότι έλαβε αύξηση λιγότερη απο όση του αναλογούσε μετά τις μειώσεις των τελευταίων ετών) ενώ ο συνάδελφος Δρίτσας έκανε μια διαφορετική προσέγγιση λέγοντας πως δεν υπάρχει πραγματική μείωση στις τακτικές αποδοχές εντοπίζοντας το πρόβλημα με τους συναδέλφους της Υ.Ε. και τις νυχτερινές ώρες. Ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου ανέφερε ότι το ενιαίο περιορίζει τον ορίζοντα των τακτικών αποδοχών αφού με το ασφαλιστικό (όπου προστίθενται χρόνια αλλά δεν αλλάζουν τα τελικά κλιμάκια) ενώ αναφέρθηκε και στην προσωπική διαφορά λέγοντας πως οι πληροφορίες του αναφέρουν ότι θα είναι συντάξιμη,αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί για αυτό. Ανέφερε ότι σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στο Γενικό Λογιστήριο (αλλά δεν υπάρχει αντίστοιχη Νομολογία μέχρι στιγμής) η προσωπική διαφορά θα καταργηθεί το 2018.
Η Δημ. Συμπαράταξη για το θέμα αυτό αναφέρθηκε στους συναδέλφους της Υ.Ε και τις νυχτερινές ώρες/

Συζητήθηκε το θέμα με τα βοηθήματα όπου υπάρχουν εκκρεμότητες με 2 συναδέλφους που θα πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
Συμφωνήθηκε ομόφωνα η προσφυγή για το ασφαλιστικό μέσω του δικηγορικού γραφείου του κ. Λαζαράτου.

Αναφέρθηκε ότι επιλύθηκε μετά απο ενέργειες ΚΑΙ του Σωματείου μας το θέμα της ένταξης των πτυχιούχων ΤΕΙ.
Για το θέμα των προσλήψεων η ενημέρωση στο Σώμα ήταν ότι η διαδικασία προχωρά κανονικά (γεγονός που ανέφερε και ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου λέγοντας πως υπάρχει κινητικότητα για το θέμα) ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως μπορεί να υπάρξει και ενίσχυση του κλάδου με συναδέλφους που υπηρετούν σε όμορους χώρους (Μετρό κτλπ). 
Για το θέμα της πιστοποίησης, η ενημέρωση στο Σώμα ήταν ότι η ΠΕΠΕ παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις με την νέα ιδιωτική εταιρεία και σύντομα θα έχουμε νέα για αυτό.Προχωρά η μαθητεία των βοηθών μηχανοδηγού.
Για τα προβλήματα στην υποδομή θα υπάρξει προσπάθεια για συνάντηση με την νέα Διοίκηση του ΟΣΕ ενώ θα ζητηθεί και συνάντηση με την αντίστοιχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για την καταβολή του επιδόματος ευθύνης σε όσους εκτελούν χρέη μηχανοστασιάρχη τονίστηκε πως θα πρέπει να εκδοθούν διοικητικές πράξεις, ενώ θα προχωρήσουν οι προαγωγές το επόμενο διάστημα και υπάρχει στο τραπέζι και η δημιουργία της Υπηρεσίας των ΜΕΚ.

Υπήρξε διαμαρτυρία του συναδέλφου Θανασιά για το θέμα των διανυκτερεύσεων (πως ενώ καταβάλλονται σε άλλους κλάδους που εργάζονται ως επίκουροι ο ίδιος δεν τις λαμβάνει) .
Η απάντηση ήταν πως όσοι εργάζονται ως επίκουροι λαμβάνουν κανονικά την αποζημίωση διανυκτέρευσης.|(πχ επίκουροι στο ΜΘ ή μηχανοδηγοί Δράμας).
Όσοι έχουν αιτηθεί απόσπασης για προσωπικούς λόγους ΔΕΝ δικαιούνται αποζημίωσης βάση του Κανονισμού.
Για το θέμα των αποσπάσεων υπήρξε και τοποθέτηση απο την Δημ Συμπαράταξη για συνάδελφο που επιθυμεί να εργαστεί στο ΜΘ και δεν του επιτρέπετε αυτό (κάνοντας λόγο για 2 μέτρα και 2 σταθμά).,
Η απάντηση του Προέδρου ήταν πως το Σωματείο τηρεί για όλους τους συναδέλφους τις ίδιες αποστάσεις και έχει απέναντι τους την ίδια συμπεριφορά.
Όσον αφορά τις ημέρες του Πάσχα, αποφασίστηκε να ζητηθεί η κατάργηση δρομολογίων το εορταστικό τριήμερο προκειμένου και οι μηχανοδηγοί να περάσουν τις μέρες των εορτών με τις οικογένειες τους.



Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου