Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ: Η κοινή μοίρα των δύο σιδηροδρομικών εταιρειών

Συγκοινωνούντα δοχεία παραμένουν οι δύο υπό αποκρατικοποίηση εταιρείες των ελληνικών σιδηροδρόμων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού). Παρά τις προσπάθειες τόσο του ΤΑΙΠΕΔ όσο και του οικονομικού επιτελείου για
παράλληλες πορείες στους διαγωνισμούς αποκρατικοποίησης των δύο εταιρειών, εκείνες δεν φαίνεται να πορεύονται μαζί. Το αβέβαιο επενδυτικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει θορυβήσει τους κυβερνητικούς κύκλους, οι οποίοι διαμηνύουν ωστόσο ότι θα διατηρηθεί η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αρχικού ενδιαφέροντος, που έχει οριστεί για αύριο.

Την ίδια στιγμή, ο αντίστοιχος διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ φαίνεται ότι βαίνει προς νέα παράταση, ελλείψει ενδιαφέροντος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι προκρίνεται η λύση της ολοκλήρωσης της φάσης κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να προχωρήσει σε δεύτερη φάση ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ. Και αυτό, γιατί σε περίπτωση που δεν βρεθεί αγοραστής για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, θα μείνει χωρίς το «βαρύ πυροβολικό» της πελατείας του. Μπορεί να προγραμματίζει εξωστρεφείς δράσεις η ΕΕΣΣΤΥ, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει πελάτες από τα Βαλκάνια (σ.σ. με κίνητρο την ευρωπαϊκή πιστοποίηση που μπορεί να προσφέρει), ωστόσο, μέχρι στιγμής ο σημαντικότερος πελάτης της παραμένει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι φαίνεται ότι «ξανακοιτούν» την ΕΕΣΣΤΥ. Ενδιαφέρον φέρεται να εκδηλώνει και η γαλλική Alstom ώστε να κατέβει με το σχήμα που έχει δημιουργήσει με τον όμιλο Κοπελούζου, όπως επίσης και η Siemens. Ωστόσο, όπως εκτιμούν στελέχη της αγοράς, σε περίπτωση που δεν υπάρξει δεσμευτικό επενδυτικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η τύχη του διαγωνισμού για την ΕΕΣΣΤΥ κρίνεται δυσοίωνη. Την ίδια στιγμή ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκδηλώνει η ελεγχόμενη (100%) από το ιταλικό δημόσιο Trenitalia. Η εταιρεία ανήκει στον όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane Group και θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες στον τομέα.

Έντυπη έκδοση Καθημερινής - Αλεξάνδρα Κασσίμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου