Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Ο ΟΣΕ προχωρά σε συνδέσεις με ΒΙΠΕ, όπως στο Κιλκίς και την Έδεσσα. Ανακαινίζεται η γραμμή Θεσσαλονίκη – ΤΧ1

Με αφορμή τα εγκαίνια του πρώτου εμπορευματικού δρομολογίου της Rail Cargo Logistics Goldair, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης, ο οποίος παραβρέθηκε στην εκδήλωση, δήλωσε ότι
είναι σε πλήρη λειτουργία η γραμμή στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου, με άμεσο στόχο τη δημιουργία επιμέρους συνδέσεων όλων των επιχειρήσεων με το κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα.

Επίσης, ο Οργανισμός προγραμματίζει, μεταξύ άλλων, την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης στα τμήματα Πλατύ – Έδεσσα – Φλώρινα και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, προκειμένου να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας σε συστήματα ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης.

Η δήλωση του προέδρου του ΟΣΕ

«Ο ΟΣΕ καλωσορίζει στη σιδηροδρομική οικογένεια την Rail Cargo Logistics Goldair και εύχεται κάθε επιτυχία στην επιχειρηματική της δραστηριότητα.

Η έναρξη λειτουργίας  της νέας σιδηροδρομικής επιχείρησης σηματοδοτεί το άνοιγμα της αγοράς στο τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών και την εφαρμογή στην πράξη πλέον, των κοινοτικών κανόνων στη διαχείριση της σιδηροδρομικής υποδομής και στις δραστηριότητες των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΟΣΕ με τον αναβαθμισμένο ρόλο του ως διαχειριστή υποδομής, με την καθοδήγηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στηρίζει κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια που συμβάλει στην έξοδο της χώρας από την κρίση.

Ταυτόχρονα, έχουμε αναλάβει και την υποχρέωση για τη συνεχή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του δικτύου και την εισαγωγή τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων, ώστε να μεγιστοποιήσουμε την παροχή υπηρεσιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο και να αυξήσουμε την χωρητικότητα του τόσο στις επιβατικές όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές.

Ειδικότερα:

-Ήδη, είναι σε πλήρη λειτουργία η γραμμή στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου με άμεσο στόχο τη δημιουργία επιμέρους συνδέσεων όλων των επιχειρήσεων με το κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τη μεταφορά των εμπορευμάτων και των προϊόντων τους.

-Ομοίως προχωράμε στην ενίσχυση της ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την αναβάθμιση της σιδ/κής γραμμής που συνδέει το σταθμό των εμπορευματοκιβωτίων με το κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα.

-Ανακαινίζουμε τη γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης – ΤΧ1 ώστε να συνδεθεί με το λιμάνι και την ΕΚΟ.

-Σχεδιάζουμε τη σύνδεση με τις άλλες μεγάλες βιομηχανικές περιοχές καταρχήν στο Κιλκίς, εν συνεχεία στην  Έδεσσα και σε άλλες περιοχές.

-Προγραμματίζουμε την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης στα τμήματα: α) Πλατύ – Έδεσσα – Φλώρινα και β) Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προκειμένου να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας σε συστήματα ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης.

Ο ΟΣΕ, λειτουργώντας εντός θεσμικού πλαισίου και με την ευθύνη του διαχειριστή υποδομής, αρμόδιου για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων εντός του σιδηροδρομικού δικτύου, θα είναι αρωγός στην προσπάθεια της Rail Cargo Goldair αλλά και κάθε άλλης σιδηροδρομικής επιχείρησης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου