Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018

Χρ. Σπίρτζης: Κάποιοι ήθελαν να πάρουν το Θριάσιο Ε/Κ σε χαμηλή τιμή και απαξιωμένο. Δεχόμαστε πιέσεις και για τη Θεσσαλονίκη

Θέμα μηνών η δημοπράτηση του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ρίο-Λιμάνι Πάτρας «Η Ελλάδα δέχτηκε αρκετές πιέσεις, κάποιοι ήθελαν το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο να προκηρυχτεί ως ενιαίο τμήμα, ήθελαν να το πάρουν σε χαμηλή τιμή και απαξιωμένο», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης,
στο πλαίσιο της ημερίδας «Συνδυασμένες Μεταφορές, ο Ρόλος της Ελλάδας» που διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ε/Κ.

Του Φώτη Φωτεινού

Ο υπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι η κατάτμηση του διαγωνισμού επέφερε θετικά οφέλη για το ελληνικό δημόσιο, καθώς εξασφάλισε μεγαλύτερες επενδύσεις από τον ανάδοχο.

Αντίστοιχες πιέσεις δέχεται το υπουργείο και για το εμπορευματικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, το υπουργείο δεν θα ενδώσει και ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στα πρότυπα του Θριασίου.

«Όσα συμφέροντα κι αν υπάρχουν που θέλουν να πάρουν κοψοχρονιά τις υποδομές της χώρας, αυτό δεν θα γίνει», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών.

Υπενθυμίζεται ότι για το Θριάσιο Ε/Κ των 600 σχεδόν στρεμμάτων, ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ, έχει ανακηρυχτεί προσωρινός ανάδοχος η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair. H σύμβαση αναμένεται να εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και να οδηγηθεί στη Βουλή.

Στη συνέχεια, ο ΟΣΕ θα προκηρύξει διαγωνισμό για το Θριάσιο Β’, με μορφή ΣΔΙΤ.

Πέρα από τα εμπορευματικά κέντρα, ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των έργων στο βασικό σιδηροδρομικό άξονα, σημειώνοντας ότι το φθινόπωρο θα έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.


Επίσης, αναφέρθηκε στη γεωπολιτική σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμένων της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης με λιμάνια της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας και στα οφέλη από τις συνδέσεις ΒΙΠΕ και διυλιστηρίων με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.


Την υπόσχεση πως μέσα στους επόμενους μήνες θα επιτευχθεί συμφωνία με τον Δήμο και θα προκηρυχθεί το σιδηροδρομικό έργο στο τμήμα από Ρίο μέχρι και το Λιμάνι της Πάτρας, έδωσε ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην ημερίδα «Συνδυασμένες Μεταφορές και ο Ρόλος της Ελλάδας» που πραγματοποιήθηκε στο κτίριο Διοίκησης του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου και διοργάνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης για την Πάτρα ανέφερε: 

«Από την Πάτρα μέχρι την Αθήνα και από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και τον Προμαχώνα, έχουμε ένα μεγάλο τμήμα του Κεντρικού Διευρωπαϊκού Διαδρόμου της Ανατολικής Μεσογείου. Συμβάλλουμε πραγματικά για να έχουμε υψηλή χωρητικότητα και υψηλές ταχύτητες. Έχουμε προβλέψει στο σχεδιασμό και υλοποιούνται εγκαταστάσεις με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών, ηλεκτροκίνησης που θα ικανοποιούν και πιθανά να υπερβαίνουν τις απαιτήσεις της διαλειτουργικότητας και των προδιαγραφών των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.

Το τρίτο έργο του σιδηροδρόμου είναι ο άξονας από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα, όπως είπα και πριν. Εκεί έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή μέχρι το Κιάτο μήκους 104 χιλιομέτρων, ολοκληρώνεται σε μήκος 72 χιλιομέτρων από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο η υποδομή και η επιδομή και μένει στη συνέχεια η ηλεκτροκίνηση, και όσον αφορά το τμήμα Αίγιο-Ρίο, μήκους 32 χιλιομέτρων, βρίσκονται σε εξέλιξη δύο εργολαβίες.

Μένει να γίνει ο διαγωνισμός στο τελευταίο τμήμα από το Ρίο μέχρι το λιμάνι της Πάτρας. Φαντάζομαι, ότι σε λίγους μήνες θα είμαστε στην ευχάριστη θέση και με συμφωνία με τους δημοτικούς άρχοντες της Πάτρας, να τελειώνει και αυτή η εκκρεμότητα.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοχάρης τόνισε ότι ανάμεσα στις προτεραιότητες του Οργανισμού περιλαμβάνεται και η σιδηροδρομική σύνδεση με τον Λιμάνι της Πάτρας.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ αναφερόμενος στις προτεραιότητες του οργανισμού σημείωσε ότι εξασφαλίζει τη διασύνδεση με τους λιμένες (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Πάτρα, Καλαμάτα, Πύλο) και εκμεταλλεύεται τη διατροπική αξιοποίηση του δικτύου για προσέλκυση ροών από Ασία προς Ευρώπη. Επιπρόσθετα, μίλησε για εκπόνηση προγράμματος ανάταξης για όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, το οποίο ξεπερνά τα 100 εκατ. Ευρώ, ανεβάζοντας το δίκτυο των ενεργών γραμμών στα 2.500 χλμ.

Τέλος, εκτίμησε ότι ο σιδηροδρομικός άξονας, ΠΑΘΕ, θα έχει ολοκληρωθεί το 2022, προσθέτοντας ότι στους στόχους είναι η διασύνδεση με Ειδομένη, Στρυμώνα και Μοναστήρι.


www.metaforespress.gr- achaianews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου