Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Ανακοίνωση απο +ΣυνΕξέλιξη για ΣΣΕ - Εξελίξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συνάδελφοι-συναδέλφισες,
Την ερχόμενη εβδομάδα κλείνει ένας ιστορικός κύκλος για τον κλάδο έλξης. Ένας ιστορικός κύκλος δεκαετιών αφού από το εκπαιδευτικό κέντρο του Δημόσιου ΟΣΕ θα πιστοποιηθεί η
τελευταία σειρά  βοηθών μηχανοδηγού, αποκτώντας την άδεια μηχανοδήγησης. 
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί κ την απάντηση σε όλους όσους,προβάλλοντας κυρίως την έλλειψη προσωπικού, θεώρησαν ότι η διαδικασία πιστοποίησης δεν θα ολοκληρωνόταν έγκαιρα, επενδύοντας  προεκλογικά σε αυτό και αγνοώντας ότι η επίλυση του θέματος περιλαμβάνονταν στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβρη του 2017. Χάρη στην αυταπάρνηση της μεγάλης πλειοψηφίας των μηχανοδηγών και στο αίσθημα αλληλεγγύης που διακατέχει τον κλάδο μας, η διαδικασία ολοκληρώνεται επιτυχώς.
Παράλληλα,συνεχίζεται η επιστροφή μηχανοδηγών στον κλάδο, μηχανοδηγών που είχαν μεταταχθεί το 2010, και επιστρέφουν με τα ίδια δικαιώματα των υπηρετούντων ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε σε νέα εσωτερική διαδικασία μετατάξεων προς την έλξη, με αποτέλεσμα την περαιτέρω ενίσχυση του κλάδου. Συνολικά με την ολοκλήρωση των προσλήψεων, ο κλάδος έλξης θα έχει ενισχυθεί με πλέον των   70 μηχανοδηγών το τρέχον έτος. Είναι βέβαιο ότι περαιτέρω ενίσχυση είναι απαραίτητη, όπως προέβλεπε  η συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον Δεκέμβριο του 2017.
Τις επόμενες ημέρες, θα ξεκινήσει για ΟΛΟ το προσωπικό έλξης, η χορήγηση των θερινών αδειών στα πλαίσια της συμφωνίας που υπέγραψε το Σωματείο μας, χωρίς καμία διάκριση για κανένα μηχανοδηγό όπως είχαμε ρητά δεσμευτεί κατά την υπογραφή της συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Την ερχόμενη Τρίτη 19 Ιουνίου για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Σωματείο μας καλείται μαζί με την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτόνομα να διαπραγματευτούν και να υπογράψουν την πρώτη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Ένας νέος ιστορικός κύκλος ανοίγει για τον κλάδο έλξης, αφετηρία του οποίου ήταν,αναμφισβήτητα, η Συμφωνία του Δεκεμβρίου του 2017.
Στόχος της +ΣυνΕξέλιξης  στην ΣΣΕ και θεωρούμε κοινός στόχος ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών θα πρέπει να είναι η δημιουργία νέου μισθολογίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μισθολογίου που θα καλύπτει τις ανάγκες μας, θα δίνει λύση στα προβλήματα που κληρονομήσαμε από το παρελθόν (προσωπική διαφορά),θα αποκαθιστά τις αδικίες σε βάρος των παλαιών συναδέλφων δίνοντας κίνητρα παραμονής και θα διασφαλίζει ότι οι νεοπροσληφθέντες μηχανοδηγοί θα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ήδη υπηρετούντες. 
Φυσικά μέρη της συμφωνίας του 2017 θα πρέπει να περιληφθούν στην νέα ΣΣΕ(Έδρα,ώρες μηχανοδήγησης, καλοκαιρινές άδειες, συμφωνία για κοινά αποφασισμένους κανόνες στην καθημερινότητα).
 Παράλληλα και όπως πληροφορούμαστε τις επόμενες μέρες θα δοθεί προς διαβούλευση το νέο Οργανόγραμμα, στην ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρώτος και στρατηγικός στόχος της +ΣυνΕξέλιξης είναι η διατήρηση των εδρών στην περιφέρεια και στην συνέχεια η διατήρηση όσο περισσότερων θέσεων ευθύνης δυνατόν για τον κλάδο. 
Την ίδια ώρα, μέσω της προκήρυξης της  ΡΑΣ και της διαδικασίας στελέχωσης του μητρώου εκπαιδευτών κλείνει –για την δεδομένη χρονική περίοδο- το θέμα των συνταξιούχων μηχανοδηγών που ήθελαν να επιστρέψουν στην ενεργό δράση. Η μεγάλη επιτυχία του Σωματείου μας στον τομέα αυτό,  αποτέλεσε και την εγγύηση για την διασφάλιση του επαγγέλματος. 
Εκπαίδευση από την Δημόσια Σιδηροδρομική Ακαδημία του ΟΣΕ, από πιστοποιημένους και εν ενεργεία μηχανοδηγούς και εξειδικευμένο προσωπικό του ΟΣΕ. Στα τρένα μόνο εν ενεργεία συνάδελφοι.
Χάρη στην δράση της ΠΕΠΕ,τα σχέδια όσων ήθελαν να απορυθμίσουν την αγορά εργασίας γύρω από το επάγγελμα μας, με την είσοδο συνταξιούχων και ιδιωτικά εκπαιδευτικά κέντρα αμφιβόλου ποιότητας,  μένουν στο ράφι. 
Στην Επιτροπή για την συζήτηση του νέου Κανονισμού Κυκλοφορίας, το Σωματείο μας δια των εκπροσώπων του καταφέρνει όπως όλα δείχνουν  να κατοχυρώσει  την επάνδρωση των Δ/Η και Η/Α από 2 μηχανοδηγούς, παρά τα σενάρια που διακινούσαν οι γνωστοί κύκλοι παραπληροφόρησης, παράμετρος που διασφαλίζει τόσο τις θέσεις εργασίας όσο και την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Τέλος, το Σωματείο μας  σε συνέχεια της απόφασης των συνελεύσεων , αλλάζει το καταστατικό του και ήδη συνάδελφοι από την ΣΤΑΣΥ που αποκτούν την άδεια μηχανοδήγησης (μέσω των μεταβατικών διατάξεων του Ν.3911) έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να εγγραφούν στην ΠΕΠΕ.
Συνάδελφοι συναδέλφισες
Οι προκλήσεις το επόμενο διάστημα θα είναι πολλές, οι δυσκολίες ακόμα περσότερες.
Πιστεύουμε και έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι και ΜΠΟΡΟΥΜΕ και θα ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για άλλη μια φορά να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες μας.
Καλούμε όλους τους μηχανοδηγούς σε διαρκή ετοιμότητα και σε συσπείρωση γύρω από το Σωματείο για την επίτευξη των κοινών μας στόχων.
Στόχοι που θα καθορίσουν το μέλλον μας τα επόμενα χρόνια.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  +ΣυνΕξέΛιΞΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου