Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018

Τεκτονικές αλλαγές στο σιδηρόδρομο: Οι Ρουμάνοι της GFR, που δεν εξαγόρασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «κατεβαίνουν» στην Ελλάδα


Ότι δεν έκαναν πριν από χρόνια, πιθανότατα θα το πράξουν έως τα τέλη του έτους. Οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roman SA, οι οποίοι είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον πρώτο σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ (2013), ο οποίος κατέστη άγονος, ετοιμάζονται να εισέλθουν στην Ελλάδα.


Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr 

Η ιδιωτική ρουμανική εταιρεία, η οποία διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια για εμπορευματικές μεταφορές, κατέθεσε τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και τους προσεχείς μήνες αναμένεται να αποκτήσει τα «Πιστοποιητικά Ασφαλείας», ώστε να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα.

H Grup Feroviar Roman, η οποία είχε εκδηλώσει, το 2013, αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ταλανίστηκε από εσωτερικά θέματα έναν χρόνο αργότερα.

Η GFR είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία στην Ρουμανία, η οποία – σε συνεργασία με την μητρική εταιρεία Grampet – έχει επεκτείνει την παρουσία της σε γειτονικές χώρες, όπως την Βουλγαρία και την Ουγγαρία, με εξειδίκευση στη μεταφορά χύδην φορτίου.

Εάν λάβει άδεια η GFR, τότε θα είναι η 5η εταιρεία μετά τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo Logistics Goldair, PEARL και Makios Logistics.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου