Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2018

Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδιαφέρονται για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας

Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο όμιλος της FSI ενδιαφέρεται για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renato Mazzoncini, στο πλαίσιο σημερινής συνέντευξης Τύπου, που διεξήχθη στην Αθήνα.

Του Φώτη Φωτεινού 
«Εάν και όποτε υπάρξει σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εμείς θα συμμετάσχουμε», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, ο οποίος σημείωσε ότι ο όμιλος της FSI είναι ένας ολοκληρωμένος πάροχος “Kινητικότητας” (Mobility) και όχι μόνο μια σιδηροδρομική εταιρεία.
Επίσης, ο κ. Mazzoncini αναφέρθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την δρομολόγηση σύγχρονων τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, προαναγγέλλοντας 200 επιπλέον προσλήψεις.
Ειδικότερα, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και των συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα δρομολογεί σταδιακά πιο σύγχρονα τρένα, κάτι το οποίο θα σημάνει, ουσιαστικά, την έναρξη του επενδυτικού σχεδίου του ομίλου της FSI στην Ελλάδα, ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Επιδίωξη της FSI είναι η ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών στα πρότυπα της Ιταλίας, όπως η γραμμή Μιλάνο – Ρώμη, η οποία είναι ευθέως ανταγωνιστική στις αερομεταφορές.
“Έχουμε καλή συνεργασία με τον ΟΣΕ. Γνωρίζουν ότι επιθυμούμε την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, ώστε να δρομολογήσουμε νέα τρένα“, επισήμανε ο δ.σ. της FSI, τονίζοντας ότι, σε μεταγενέστερο στάδιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πρωταγωνιστήσει στην αγορά των Βαλκανίων, εισάγοντας διεθνή δρομολόγια.
Για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ εμφανίστηκε αισιόδοξος (σήμερα, το ΤΑΙΠΕΔ θα ανακοινώσει, εάν η βελτιωτική δεσμευτική προσφορά των Ιταλών κριθεί ικανοποιητική), σημειώνοντας ότι προβλέπονται άμεσες επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ.
“Εφόσον αποκτήσουμε την ΕΕΣΣΤΥ, θα την ενσωματώσουμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ”, ανέφερε ο κ. Mazzoncini, τονίζοντας ότι η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ είναι και προς το συμφέρον των εργαζομένων.
Σχετικά με τις εμπορευματικές μεταφορές, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τον διπλασιασμό των μεταφερόμενων όγκων που σημειώνεται το 2018, σημειώνοντας ότι οι όγκοι θα αυξηθούν περαιτέρω, τόσο στο λιμάνι του Πειραιά, όσο και της Θεσσαλονίκης.
Γενικότερα, ο δ.σ. της FSI, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη μετά τις DB και SNCF, εκτίμησε ότι οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα θα αναπτυχθούν σε σημαντικό βαθμό τα επόμενα χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου