Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Δημοπρατείται εντός του Ιουλίου η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το σημαντικό έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Λάρισας καθώς σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Μαγνησίας» , το έργο θα δημοπρατηθεί εντός του Ιουλίου, με την προθεσμία για την υποβολή του αιτήματος χρηματοδότησης
από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον, Αειφόρος Ανάπτυξη» (Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. 2014-2020) να λήγει στις 30/6.

Το έργο «Κατασκευή Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Συστήματος ETCS L1 στην Υφιστάμενη μονή Σιδηροδρομική Γραμμή Λάρισα – Βόλος με αναβάθμιση της Σιδηροδρομικής Γραμμής» με προϋπολογισμό δημοπράτησης 65 εκ. ευρώ, αφορά στην εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος μήκους 61 χλμ. και περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της παλαιάς μετρικής γραμμής του τμήματος Λατομείο – Βόλος με την κατάργηση του «S» της Νέας Ιωνίας. Η σύμβαση κατασκευής του έργου θα είναι διετούς διάρκειας.
Απαντώντας σε ερώτημα της «Μαγνησίας» το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ Γιάννης Αντωνιάδης ανέφερε πως το έργο βαίνει αισίως προς δημοπράτηση μετά την ολοκλήρωση όλων των τεχνικών μελετών και από την ημέρα ανάδειξης αναδόχου και εγκατάστασης του εργολάβου, τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός δύο ετών». Σύμφωνα με τον κ. Αντωνιάδη «με την αναβάθμιση της γραμμής προκύπτουν πολλαπλά οφέλη, τόσο για την εκτέλεση εμπορικού αλλά και επιβατικού έργου. Η σύνδεση της γραμμής με την Βιομηχανική Ζώνη θα μπορεί να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους της Α ΒΙ.ΠΕ. που θα έχουν τη δυνατότητα να μεταβαίνουν στην εργασία τους με το τρένο, ενώ παράλληλα θα μπορεί να εξυπηρετεί και τις βιομηχανίες για την μεταφορά εμπορευμάτων προς τη Βόρεια Ελλάδα δίχως να απαιτείται η επιστροφή της αυτοκινητάμαξας στο Βόλο».
Το πιο σημαντικό όφελος ωστόσο που προκύπτει ,είναι η δυνατότητα σύνδεσης που θα προσφέρει με την σιδηροδρομική ΠΑΘΕ που θα ξεκινάει από τον Πειραιά και θα φθάνει στην Ειδομένη, μέσω Θεσσαλονίκης και η σημαντική μείωση του χρόνου ταξιδίου. Αυτή τη στιγμή , το ταξίδι Λάρισα – Θεσσαλονίκη διαρκεί 1 ώρα και 15 λεπτά και έχει διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό την μετακίνηση στη συμπρωτεύουσα. Με την ολοκλήρωση του έργου της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας θα δοθεί η δυνατότητα ορισμένα από τα δρομολόγια της αμαξοστοιχίας Λάρισα – Θεσσαλονίκη να έχουν αφετηρία και τερματισμό στον Βόλο, προκειμένου να εξυπηρετείται και η Μαγνησία. Αυτό βέβαια είναι κάτι που πρέπει να το διεκδικήσουν οι φορείς της πόλης από τους Ιταλούς που είναι πλέον οι ιδιοκτήτες της ΤΡΕΝΟΣΕ.

Τον Ιούλιο και ο διαγωνισμός για το Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα

Αντίστοιχα για τη γραμμή Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα, έργο προϋπολογισμού 43,7 εκ. ευρώ για το οποίο έχει εγκριθεί χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020 ο διαγωνισμός αναμένεται να προκηρυχθεί έως το τέλος Ιουλίου 2018.

www.magnesianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου