Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Προκάλεσε τους Έλληνες μηχανοδηγούς η Ιταλική Ferrovie Dello Stato


Άκρως προκλητική μπορεί να χαρακτηριστεί η χτεσινή στάση της Ιταλικής Ferrovie Dello Stato. Αγνοώντας το γεγονός ότι εδώ και 1 χρόνο οι εργαζόμενοι έχουμε  δεί ελαχιστα απο όσα έχουν εξαγγείλει κατά καιρούς οι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι Ιταλοί
προσπάθησαν να εισάγουν απο την πίσω πόρτα και με πονηρες διατυπωσεις  όρους που παραβιάζουν συμφωνηθέντα .

Θεωρώντας ότι η υπομονή  και η καθημερινή  αυτοθυσία, σημαίνει αδυναμία προκάλεσαν ανοικτά τους 215 μηχανοδηγούς, αναφέροντας  στο προτεινόμενο κείμενο πως "αν κρίνουν" θα προβούν σε νέες προσλήψεις μηχανοδηγών, αφού πρώτα "βελτιστοποιήσουν τα κυκλώματα εργασίας".
Την ίδια ώρα που θα ...βελτιστοποιήσουν τα προγράμματα αυτά, οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato, δεν τολμάνε να εισάγουν στην Ελλάδα το περίφημο IVU, το πρόγραμμα διαχείρισης προσωπικού που έχουν ως πρότυπο στην χώρα τους και  που μεχρι χτες παρουσίαζαν ως φόβητρο στους εργαζόμενους, είτε γιατί δεν θέλουν να ...επενδύσουν τα μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ που απαιτούνται (αλλά θα επενδύσουν... εκατοντάδες εκκατομύρια στην χώρα), είτε γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι το πρόγραμμα θα κρασάρει μόλις δει τα δεδομένα που ισχύουν στις συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών.
Η Ferrovie Dello Stato ένα χρόνο μετά την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέβει σε προσλήψεις τον Σεπτέμβριο του 2018 και οι νέοι συνάδελφοι θα είναι έτοιμοι τον Οκτώβρη του 2019.
Όταν αυτό συμβεί, η Ferrovie θα απασχολεί -2 χρόνια μετά την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- λιγότερους μηχανοδηγούς απο όσους απασχολούνταν την ημέρα που προχώρησε η εξαγορά!
Είναι επίσης δεδομένο ότι προκαλούν -τουλάχιστο-τον θυμό των μηχανοδηγών, οι πονηρές διατυπώσεις σε συγκεκριμένα σημεία της προτεινόμενης ΣΣΕ και μάλιστα για πρώτη φορά μετά απο 3 μήνες διαπραγματεύσεων. Δεν είναι μόνο το οικονομικό κομμάτι της ΣΣΕ όπου δεν υπάρχουν αξιόλογες διαφορές, αλλά οι πονηρεσ διατυπωσεις που χαρακτηρίζει το κείμενο που στάλθηκε και η προσπάθεια των Ιταλών να εντατικοποιήσουν περαιτέρω την εργασία μας, αδιαφορόντας προκλητικά για την κατάσταση που επικρατεί.
Την ίδια ώρα που η Ferrovie θα "κρίνει" αν χρειάζονται νέες προσλήψεις, καταργεί δρομολόγια στην Αλεξανδρούπολη, και ετοιμάζεται να κάνει και νέες καταργήσεις αφού κόσμος δεν υπάρχει ούτε για "ζήτω" στα μηχανοστάσια!
Προφανώς οι Ιταλοί ιδιοκτήτες, θέλουν απο την πρώτη χρονιά της παρουσίας τους στην χώρα να αρχίσουν να αποκομίζουν κέρδη απο την "επένδυση" τους.

Εμείς θα προτείναμε πάντως στην Ferrovie Dello Stato να φέρει το IVU στην Ελλάδα και να εφαρμόσει τους ίδιους όρους εργασίας για τους μηχανοδηγούς που ισχύουν και στην Ιταλία.
Γιατί οι μηχανοδηγοί έχουν υπομονή, αλλά δεν πρόκειται να χαρίσουν σε κανένα τίποτα.

Το στέκι της  έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Την ίδια ώρα που συμβαίνουν αυτά , με τις πονηριές σε διατυπωσεις  των Ιταλών, οι αλλες ιδιωτικές εταιρειες οργανώνουν την επίθεση τους στο λιμάνι Θεσσαλονίκης προσφέροντας σε εν ενεργεία μηχανοδηγούς υψηλότατες αμοιβές.
Η Ferrovie Dello Stato θα ...κρίνει πότε θα κάνει τις νέες προσλήψεις, ίσως όταν έχει χάσει το μεταφορικό έργο και -το κυριότερο- την εμπιστοσύνη των εργαζομένων της.΄


3 σχόλια:

  1. Η πολιτική των FS θα ακολουθήσει την Ιταλική πολιτική πραγματικότητα. Σαλβίνι και Γκρίλο επηρεάζουν τον Ελληνικό σιδηρόδρομο! Η ΠΕΠΕ καλά θα κάνει να συνειδητοποιήσει ότι αυτή και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει όλους τους πιστοποιημένους μηχανοδηγούς της Ελλάδας και μπορεί ανά πάσα στιγμή να πιάσει χειρόφρενο. Οι άλλες εταιρείες δεν έχουν επιβατικά δρομολόγια, δεν έχουν ΥΓΟΣ και θα πάρουν μικρό αριθμό από αυτούς, πληρώνοντας τους αρχικά με γερούς μισθούς, ώστε να έχουν και εκπαιδευτές στο μέλλον για τους επόμενους χαμηλόμισθους και υποταγμένους. Η κατεύθυνση πρέπει να είναι η επαναδημοσιοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που με τα μυαλά των Ιταλών, από όσα έχουμε μέχρι τώρα δει, μπορεί να είναι και πιο κοντά απ ότι νομίζουμε... Θυμηθείτε τον Πατσαβόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηρθε λοιπον η ωρα,να τους δειξουμε οτι δεν πρεπει να το ξανακανουν...
    Οι μηχανοδηγοι,ουτε παρακαλανε,ουτε παιζουν και ουτε χαριζουν τιποτα...
    Αγωνας και παλι ΑΓΩΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι εργοδότες παντού είναι ίδιοι τιποτα δεν χαρίζεται τιποττδεν χαρίζουμε αγώνας μεχρμτην τελική νίκη για να καταλάβουν οτι το φιλότιμο έχει και ορια πάμε όλοι μαζί μεχρι τελικής νίκης κινητοποιήσεις ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή