Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

Δικάστηκε η πρώτη υπόθεση για τους μεταταχθέντες μηχανοδηγούς στο Συμβούλιο της Επικρατείας

Μετά από 8 σχεδόν χρόνια, δικάστηκε σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας η πρώτη υπόθεση για τους μεταταχθέντες μηχανοδηγούς με τον Νόμο 3891 (που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ επί της αρχής) και τις δυσμενέστατες επιπτώσεις που είχε
για το υπόλοιπο της ζωής τους η τότε απόφαση. 

Δεν είναι μόνο το ότι απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό βρέθηκε εν μια νυκτί σε υπηρεσίες άσχετες με το αντικείμενο του, δεν είναι ότι τα υπόλοιπα χρόνια ο σιδηρόδρομος δεν μπορούσε να αναπτυχθεί γιατί μηχανοδηγοί δεν υπήρχαν.
Δεν είναι μόνο το ότι ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ τήρησε μέχρι τέλους την δέσμευση του απέναντι στους 45 υποχρεωτικά μεταταχθέντες. Αγώνας μέχρι τέλους σε όλα τα επίπεδα.
Οι συνάδελφοι μας με την τότε απόφαση, έχασαν συνταξιοδοτικά και μισθολογικά δικαιώματα για τα οποία εργάζονταν και πλήρωναν δεκαετίες. Οικογένειες διαλύθηκαν, προσωπικότητες καταρρακώθηκαν ,ενώ αυτή υπήρξε η μεγαλύτερη συνδικαλιστική ήττα του κλάδου, παρά τον αγώνα που δόθηκε.
Κανείς μηχανοδηγός δεν πρέπει να ξεχνά.
Και κανείς μηχανοδηγός ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ, ιδιαίτερα όσους τότε είχαν την συνδικαλιστική ευθύνη στον σιδηρόδρομο. 
Αυτούς που έλεγαν-τότε- καμία εξαίρεση για τους μηχανοδηγούς (και που ο ρόλος τους τα τελευταία 5 χρόνια αποκαλύφθηκε πλήρως σε όλους μας) αλλά και αυτούς που μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έλαβαν Διευθυντική θέση, παρουσιάζονταν ως κολλητοί- κολαούζοι των Ιταλών ιδιοκτητών, έστηναν συνδικαλιστικές παρατάξεις με εντελώς ετερόκλητες απόψεις για να χτυπήσουν την +ΣυνΕξέλιξη και τελικά συνταξιοδοτήθηκαν νύχτα, ηττημένοι κατά κράτος σε όλα τα επίπεδα.
Ηττημένοι στην συνείδηση των μηχανοδηγών που σε 3 διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις (2012-2015-2018) τους έστειλαν στον απόπατο της ιστορίας της ΠΕΠΕ.
ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕ

Η προσπάθεια τους να χρεώσουν τα λάθη της περιόδου εκείνης σε νεοεκλεγέντα μέλη στο ΔΣ του Σωματείου, απέδειξε την μικρότητα τους σε όλο τον σιδηροδρομικό κόσμο. 

Ελπίζουμε η Ελληνική Δικαιοσύνη να σταθεί στο ύψος της και να δικαιώσει τους συναδέλφους μας ενώ τον Δεκέμβριο θα γίνουν οι υπόλοιπες 3 δίκες στο Συμβούλιο της Επικρατείας.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. Θελω προσωπικα να πω ενα μεγαλοευχαριστω στον προεδρο κων/νο Γενηδουνια που δεν ξεχασε τους μεταταγμενους μηχ/γους και μηχ/ρχες που εκδιωχθηκαν απο την τραινοσε με τον χειροτερο τροπο την περιοδο προεδρειας του χειροτερου προεδρου της ΠΕΠΕ επαμεινωνδα θεοδωροπουλου που για το ξεπουλημα των συναδελφων του εγινε και διευθυντικο στελεχος μαζι με τον προεδρο της ομοσπονδιας Λεβεντη Θαναση που εγινε μελος στο ΔΣ του ΟΣΕ εχω μια απορια κοιμουνται ησυχοι τα βραδια;




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θελω προσωπικα να πω ενα μεγαλοευχαριστω στον προεδρο κων/νο Γενηδουνια που δεν ξεχασε τους μεταταγμενους μηχ/γους και μηχ/ρχες που εκδιωχθηκαν απο την τραινοσε με τον χειροτερο τροπο την περιοδο προεδρειας του χειροτερου προεδρου της ΠΕΠΕ επαμεινωνδα θεοδωροπουλου που για το ξεπουλημα των συναδελφων του εγινε και διευθυντικο στελεχος μαζι με τον προεδρο της ομοσπονδιας Λεβεντη Θαναση που εγινε μελος στο ΔΣ του ΟΣΕ εχω μια απορια κοιμουνται ησυχοι τα βραδια;
    Νίκος ΦΟΥΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή