Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Αυτοί που κορόιδεψαν τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Στις 3 Δεκεμβρίου ολοκληρώνεται η συγχώνευση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, μια εξέλιξη που ασφαλώς ενισχύει και διασφαλίζει την προοπτική του Ομίλου στις εγχώριες σιδηροδρομικές μεταφορές. Το στέκι από τις αρχές
της περασμένης άνοιξης είχε αναφερθεί στο ενδεχόμενο συγχώνευσης των εταιρειών καθώς μετά την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος (πόσο μάλλον όσοι ασχολούνται με τα κοινά) έβλεπαν αυτήν την εξέλιξη ως μονόδρομο.

Μονόδρομο που επέβαλε -ιδιαίτερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ-  η ιδιαίτερα επιβαρυντική διεταιρική σύμβαση για την συντήρηση του τροχαίου υλικού που είχε τεθεί σε εφαρμογή μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πολλαπλασιάζοντας το κόστος συντήρησης. 
Διεταιρική Σύμβαση για την συντήρηση του τροχαίου υλικού που υπογράφηκε από την Γενική Συνέλευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατ εντολήν του ΤΑΙΠΕΔ το 2016 καθώς μέλη του ΔΣ αρνούνταν να την ψηφίσουν και τελικά πέρασε απο το ΔΣ της εταιρείας σε συνεδρίαση που έγινε στο ...Δημαρχείο Αθήνας τότε, μετά τις σφοδρότατες αντιδράσεις ΟΛΩΝ των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο που έβλεπαν το αδιέξοδο στο οποίο η σύμβαση αυτή θα οδηγούσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο μέλλον. 

Η σύμβαση ωστόσο ψηφίστηκε,γιατί είχε ως προφανή στόχο και σκοπό την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ καθώς κανείς τότε δεν θεωρούσε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορούσε να ιδιωτικοποιηθεί (είχαν μεσολαβήσει 3 άγονοι διαγωνισμοί μέχρι τις αρχές του 2015). Αντίθετα ενδιαφέρον υπήρχε για την ΕΕΣΣΤΥ.
Επρόκειτο λοιπόν για προίκα που δινόταν στην ΕΕΣΣΤΥ για να προσελκύσει επενδυτές που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της (η εταιρεία είχε ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013). Προίκα σε βάρος της οικονομικής βιωσιμότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Η είσοδος των Ιταλών άλλαξε τα δεδομένα

Το καλοκαίρι του 2016 ωστόσο η Κρατική εταιρεία Ιταλικών Σιδηροδρόμων εξεδήλωσε το ενδιαφέρον της για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την οποία τελικά εξαγόρασε έναντι 45 εκατομμυρίων Ευρώ το Σεπτέμβρη του 2017 , εξαγορά που έθεσε την επόμενη ημέρα της μεταβίβασης των μετοχών σε ενέργεια την νέα Διεταιρική Σύμβαση για την συντήρηση του τροχαίου υλικού, σύμβαση που ουσιαστικά προσαύξησε το κόστος συντήρησης κατά 40% μεσοσταθμικά! 
Ήταν λοιπόν φυσικό και επόμενο οι νέοι ιδιοκτήτες να κινηθούν άμεσα για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ που πραγματοποιήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δάνειο που έλαβε από την μητρική Ferrovie Dello Stato Italliane. 

Ο βρώμικος ρόλος των νόθων  (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ)

Από αυτό το σημείο ξεκινά και ο βρώμικος ρόλος των νόθων της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, δηλαδή των συνδικαλιστών της ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ
Επειδή οι δυνάμεις των παρατάξεων αυτών σχεδόν εξαφανίζονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αρχίζουν να αποπροσανατολίζουν τον σιδηροδρομικό κόσμο και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση.
ΑΝΤΙ να μιλήσουν για την Διεταιρική Σύμβαση για την συντήρηση του τροχαίου υλικού, που οι ΙΔΙΟΙ κατήγγειλαν ως ληστρική το 2016, αρχίζουν να μιλάνε για τα ...κέρδη της ΕΕΣΣΤΥ και τις ζημιές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,προσπαθώντας με ...τεχνοκρατικούς όρους μπακάλικου να ανατρέψουν την επερχόμενη εξαγορά. 
Παίζουν δηλαδή στο πεδίο των τεχνοκρατών, σε αυτό το πεδίο δηλαδή, που άνθρωποι της αγοράς διαβλέπουν ως επιβεβλημένη την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ! 

Στην συνέχεια....

ΑΝΤΙ να τονίζουν το αδιέξοδο στο οποίο οδηγεί αυτή η Σύμβαση την ΤΡΑΙΝΟΣΕ -και άρα στην σχεδόν βέβαιη εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ή οποιονδήποτε άλλο ενδιαφερόμενο που θα είχε διασφαλισμένα κέρδη)- κάνουν δημόσια λόγο για το πως βρήκε τα λεφτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει την εξαγορά(!!!) υπονοώντας ότι αυτό έγινε με οφειλές της εταιρείας προς την τεχνική βάση.

 Η αποκάλυψη ότι η εξαγορά έγινε με ομολογιακό δάνειο που έλαβε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την μητρική της εταιρεία, ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΙ τους συνδικαλιστικούς απατεώνες των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ, οι οποίοι - με επικεφαλής της προπαγάνδας τον ΝΟΘΟ και γιαλαντζί κομμουνιστή της ΠΟΣ και της ΔΕΣΚ- κάνουν λόγο -μέχρι τότε- για κέρδη της τεχνικής βάσης και ζημιές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Καλλιεργούν δηλαδή τον αυτοματισμό μεταξύ των σιδηροδρομικών. Για να καλύψουν έτσι την συνδικαλιστική τους ανεπάρκεια. 

Τυφλωμένοι 

Τυφλωμένοι κυριολεκτικά απο την συνδικαλιστική ήττα που υπέστησαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι συνδικαλιστές των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ στοχοποιούν πρόσωπα στην Διοικητική Πυραμίδα, θέλοντας να πείσουν ότι ο ένας εργοδότης είναι ...καλύτερος από τον άλλο και κατηγορώντας συνδικαλιστές απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που τους υπενθυμίζουν την στάση τους το 2016 για την Σύμβαση Συντήρησης Τροχαίου Υλικού που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της τεχνικής βάσης με μαθηματική ακρίβεια. 
Οι 21 απολύσεις του καλοκαιριού στην τεχνική βάση, ξεχνιούνται εύκολα με γελοίες  ανακοινώσεις από τους νόθους της ΠΟΣ και τους γιαλαντζί κομμουνιστές της ΔΕΣΚ που στις συνελεύσεις εμφανίζονται ως λιοντάρια και στις απολύσεις -εκεί δηλαδή που πρέπει να παρέμβουν τα λιοντάρια- μετατρέπονται σε γατάκια. 
Φυσικά στο 36ο συνέδριο της νοθείας, σε απόλυτη συνεννόηση, οι ...δεξιοί σοσιαλιστές της ΠΑΣΚ, οι δεξιοί νεοφιλελεύθεροι της ΔΑΚΕ και οι δεξιοί κομμουνιστές της ΔΕΣΚ οργανώνουν  σε απόλυτη συνεννόηση την μεγαλύτερη νοθεία σε βάρος της δημοκρατικά εκφρασμένης άποψης των σιδηροδρομικών και σε βάρος όσων εδώ και 4 χρόνια τους υποδεικνύουν την συνδικαλιστικά λάθος στρατηγική τους. 

Σήμερα το metaforespress.gr αποκαλύπτει ότι το 2018 η τεχνική βάση παρουσίασε ζημιές 838.941 ευρώ ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΝΤΑΣ για δεύτερη φορά του ΝΟΘΟΥΣ των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ, που στις τελευταίες συνελεύσεις στα εργοστάσια υπονοούσαν στους εργαζόμενους ότι αυτοί ...ήξεραν και η συγχώνευση δεν θα ολοκληρωνόταν ποτέ. Θα έβαζαν μάλιστα και οικονομοτεχνικό σύμβουλο....οι νόθοι που δεν ξέρουν καν πως να οργανώσουν μια απεργία!


ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ οδηγούν 3 φορές τους σιδηροδρομικούς σε απεργίες χωρίς προσωπικό ασφαλεία και , δίνουν την ευκαιρία στην εργοδοσία να τους διαλύσει στα δικαστήρια βγάζοντας τις -πανεύκολα- παράνομες. 

Ο πλέον ερασιτέχνης συνδικαλιστής δεν θα έκανε τόσο χοντρά λάθη σε βάρος των συμφερόντων όσων εκπροσωπεί.  Είτε είναι ανεπαρκείς, είτε επικίνδυνοι και αυτό οφείλουν να το καταλάβουν οι συνάδελφοι στην τεχνική βάση.

Και φυσικά όταν κάνουν τόσα τραγικά λάθη μετά προσπαθούν να τα φορτώσουν στους "άλλους".
Δηλαδή στους μηχανοδηγούς και το Σωματείο τους που σε συνεργασία με την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν διασφαλίσει μετά απο αγώνες την εργασιακή ειρήνη και το Συλλογικό Δίκαιο στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου