Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Συνάντηση της ”ΕΝΟΤΗΤΑΣ” με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. ΦΙΛΙΠΠΟ ΤΣΑΛΙΔΗ

Δελτίο Τύπου της Ενότητας
Η παράταξη μας ”ΕΝΟΤΗΤΑ δύναμη ευθύνης και προοπτικής” πραγματοποιεί σειρά επισκέψεων σε μεγάλους εργασιακούς χώρους με σκοπό την
ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για θέματα που αφορούν τους εργαζόμενους αλλά και τις επιχειρήσεις.
Στα πλαίσια αυτά την Τρίτη 5/11/2019 το Προεδρείο της παράταξης μας συναντήθηκε με τον διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε άριστο κλίμα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μας ανέλυσε διεξοδικά το σχέδιο της εταιρίας (μετά την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ιταλική Ferrovie dello strato Italianoγια τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού και βιώσιμου σιδηροδρομικού συστήματος της χώρας.
Εξήγησε στους εκπροσώπους μας την αξία της επένδυσης που στόχο έχει την αναγέννηση του Σιδηροδρόμου από ένα απαξιωμένο οργανισμό του παρελθόντος σε μια σύγχρονη δομή, μοναδική για τα Ελληνικά δεδομένα.
Ανέφερε την πρόθεση της εταιρίας για σημαντικές νέες επενδύσεις, ειδικά μετά την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ (Συντήρηση Τροχαίου Υλικού).
Απόδειξη η πραγματοποίηση προσλήψεων (140 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και 280 στην ΕΕΣΣΤΥ) για κάλυψη κενών, η ενοποίηση των εταιριών σ’ ένα ενιαίο οργανισμό από 1.1.2020, η παραλαβή νέου στόλου από την Ιταλία αρχές του 2020 και κυρίως  η παρουσία το 2022 του πρώτου υβριδικού τρένου.
Σημαντικό στοιχείο της ενημέρωσης όμως ήταν η αναφορά του στα χρόνια προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρία όπως:
  • Η τραγική κατάσταση του Σιδηροδρομικού δικτύου.
  • Ο ελλιπής έλεγχος, κυρίως στον προαστιακό, της επιβίβασης των πολιτών.
  • Η ανομία που επικρατεί σε μεγάλα τμήματα του δικτύου (π.χ. Θήβα-Ασπρόπυργος) και η λεηλασία σιδηροδρομικού υλικού πράγμα που πολλές φορές δημιουργεί προβλήματα στις μεταφορές.
Το Προεδρείο της ”ΕΝΟΤΗΤΑΣ” τόνισε με απόλυτα ξεκάθαρο τρόπο ότι στηρίζει την προσπάθεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ένα βιώσιμο και σύγχρονο σιδηροδρομικό σύστημα στη χώρα μας με στόχο όχι μόνο να διατηρηθεί αυτή η μεγάλη επένδυση αλλά και να διευρυνθεί.
Αναλύσαμε τη θέση μας για μία ομαλή συγχώνευση των εταιριών (ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ) που περνά μέσα από ένα ενιαίο εργασιακό καθεστώς (οργανισμό) ενώ δηλώσαμε ότι διαφωνούμε με την ύπαρξη φαινομένων διατήρησης σωματείων σφραγίδων στο χώρο που με την μορφή που εμφανίζονται εξευτελίζουν το συνδικαλιστικό κίνημα (ΕΕΣΣΤΥ 575 εργαζόμενοι πάνω από 10 σωματεία!!).
Θέσαμε επίσης για προβληματισμό, ότι θα ήταν θετικό για την εταιρία η παρουσία μεγαλύτερου αριθμού Ελλήνων καταξιωμένων στελεχών στη Διοικητική Πυραμίδα (ΔΣ).
Τέλος η ”ΕΝΟΤΗΤΑ” στηρίζει απόλυτα τα δικαιώματα των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως διατυπώνονται στις Επιχειρησιακές Συμβάσεις του χώρου.

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
της ΕΝΟΤΗΤΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου