Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι 750 εκατ. ευρώ και για διάστημα 15 ετών (10+5 έτη) ανατέθηκαν οι άγονες σιδηροδρομικές γραμμές.Στον αντίποδα, η εταιρεία, υπό την αρωγή του ιδιοκτήτη της,
του ιταλικού ομίλου FSI καλείται να πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις 2,2 δις. – 2,5 δις. σε έως 9 χρόνια.
Αυτό προβλέπει το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν, σήμερα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρουσία του Ιταλού πρέσβη.
Oι επενδύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφορούν την μίσθωση και προμήθεια νέου τροχαίου υλικού, , την ανακατασκευή μηχανοστασίων, επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, ανθρώπινο δυναμικό, κ.α.
Σχολιάζοντας την υπογραφή της συμφωνίας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής την χαρακτήρισε “μονόδρομο”, λόγω της ύπαρξης ενός και μόνο σιδηροδρομικού παρόχου στις επιβατικές μεταφορές.
Αντίστοιχα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης ανέφερε ότι τα πρώτα 5 νέα τρένα θα αφιχθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και τα υβριδικά (ντίζελ + ηλεκτροκίνηση) το 2022 – 23
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου