Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι 750 εκατ. ευρώ, για 15 χρόνια οι άγονες σιδηροδρομικές γραμμές


Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι 750 εκατ. ευρώ και για διάστημα 15 ετών (10+5 έτη) ανατέθηκαν οι άγονες σιδηροδρομικές γραμμές.Στον αντίποδα, η εταιρεία, υπό την αρωγή του ιδιοκτήτη της,
του ιταλικού ομίλου FSI καλείται να πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις 2,2 δις. – 2,5 δις. σε έως 9 χρόνια.


Αυτό προβλέπει το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν, σήμερα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρουσία του Ιταλού πρέσβη.

Oι επενδύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφορούν την μίσθωση και προμήθεια νέου τροχαίου υλικού, , την ανακατασκευή μηχανοστασίων, επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, ανθρώπινο δυναμικό, κ.α.

Σχολιάζοντας την υπογραφή της συμφωνίας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής την χαρακτήρισε “μονόδρομο”, λόγω της ύπαρξης ενός και μόνο σιδηροδρομικού παρόχου στις επιβατικές μεταφορές.

Αντίστοιχα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης ανέφερε ότι τα πρώτα 5 νέα τρένα θα αφιχθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και τα υβριδικά (ντίζελ + ηλεκτροκίνηση) το 2022 – 23

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου