Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Στον πρόεδρο του ΟΣΕ Νίκας και Μαλτέζος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο

Τα θέματα των υποδομών στη σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο συζήτησε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο, με τον οποίον συναντήθηκε αργά το μεσημέρι σήμερα, Τετάρτη 27 Νοεμβρίου, στην Αθήνα.

Στη διάρκεια της συνάντησης, που ακολούθησε αυτή που ο περιφερειάρχης είχε νωρίτερα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ο Π. Νίκας -μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας Γιάννη Μαλτέζο- επισημάνθηκε ότι τα όποια προβλήματα στη συγκεκριμένη γραμμή είναι μικρά και πάντως, σε κάθε περίπτωση, η Περιφέρεια είναι διατεθειμένη να συμβάλει οικονομικά στην αντιμετώπισή τους.

Στο ίδιο πλαίσιο, έγινε γνωστό ότι θα εξεταστεί και το οικονομικό ενδιαφέρον για την επαναλειτουργία του εν λόγω δρομολογίου, για το οποίο -όπως τονίστηκε- υπάρχει διάθεση από την κυβέρνηση να το συμπεριλάβει σε “πακέτο” παραδοσιακών δρομολογίων από κοινού με δρομολόγια όπως το Διακοφτό – Καλάβρυτα και Βόλος – Μηλιές.

www.argolikeseidhseis.gr

1 σχόλιο:

  1. Παραδοσιακό δρομολόγιο το Ναύπλιο; Σαν τον Οδοντωτό και το Πηλιορείτικο τραινάκι; Ποδηλατόδρομος η γραμμή Τριπόλεως; Ναι! Τι σας φαίνεται περίεργο; Όταν η αντίληψη των Κυβερνώντων είναι ότι η οδική συγκοινωνία είναι Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ, ότι οι αυτοκινητόδρομοι με τα διόδιά τους είναι τα πλέον επιλέξιμα έργα γιατί φέρνουν κέρδη στους μελετητές και τους εργολάβους-εκμεταλλευτές, ότι ανταγωνιστικά τραίνα μπορούν να υπάρχουν μόνο στον Άξονα Πάτρας(;)-Αθήνας-Θεσασαλονίκης και αυτά κυρίως για τους VIPs (για την πλέμπα υπάρχει το 600), τι περιμένατε; Να θεωρήσουν τα δρομολόγια προς Ναύπλιο σαν προέκταση του Προαστιακού; Να ανταγωνιστεί τα τοπικά ΚΤΕΛ; Όχι καλέ! Να εξεταστεί η λειτουργία της γραμμής ως Τρίπολη ως ΥΓΟΣ, γιατί ενώ δεν υπολείπεται σε χρόνο ως προς το λεωφορείο για διαδρομή από το Κέντρο της Αθήνας ως την Τρίπολη, διέρχεται από Πόλεις και Χωριά που δεν εξυπηρετούνται επαρκώς από τα λεωφορεία; Καλά τα λέει ο Κώστας Μπρούσαλης, διάβάστε την παρέμβασή του. Αλλά φοβάμαι ότι πλέον απευθύνεται εις ώτα μη ακουόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή