Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Γ.Καλαμπαλίκης - Γιατί είναι σημαντική μια τέτοια συμφωνία

Στις 29/11/2019 η εταιρεία μας, προχώρησε στην υπογραφή μιας συμφωνίας η οποία την καθιστά για τα επόμενα χρόνια ως ένα από τους κυριότερους παίχτες στο σιδηρόδρομο στην χώρα μας. Η αξιοποίηση μιας τέτοιας συμφωνίας μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να προσφέρει, τόσο
στην χώρα μας, αλλά και στην εταιρεία μας. Μιας χώρας που υστερεί σε Άμεσες Ξένες Επενδύσεις που τόσο της έχει ανάγκη, για την επανεκκίνηση της οικονομίας μετά από την παρατεταμένη ύφεση που την έπληξε την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος,  από το 2016 έως το 2018 παρατηρούμε την συνεχόμενη αύξηση των ΑΞΕ, 3,6 δισεκατομμύρια ευρώ υψηλότερο της δεκαετίας αυξημένο κατά 12,5%, με το 20% να προέρχεται από ιδιωτικοποιήσεις. Το πόσο αυτό αντιστοιχεί στο 16% του ΑΕΠ, ενώ στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης που παρουσίασαν τα ίδια προβλήματα με εμάς, είναι αρκετά αυξημένο Πορτογαλία 59%,  Ισπανία 48% και στις χώρες μέλη του ΟΟΣΑ κυμαίνεται στο 44%. Άρα είναι πολύ σημαντική μια τέτοια συμφωνία καθώς στη χώρα μας και στην οικονομία μας μεταφέρονται βασικοί παραγωγικοί συντελεστές (κεφάλαιο και εργασία). Μεγάλο αντίκτυπο από τις ΑΞΕ υπάρχει σε μακροοικονομικό και σε μικροοικονομικό επίπεδο, για παράδειγμα: 

  • Υπάρχει αύξηση των συνολικών αμοιβών.
  • Κέρδος από το εισόδημα φορολογίας των ξένων κερδών. 
  • Σημαντική οικονομική ενίσχυση στο ισοζύγιο πληρωμών ή της πληρωμής του διεθνούς χρέους.
  • Συμβολή στο να αυξηθεί το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της χώρας. 
  • Αύξηση της απασχόλησης
  • Αύξηση της ανάπτυξης. 

Ο Όμιλος αφού πρώτα επιδίωξε μέσω της κάθετης στρατηγικής (εξαγορά ΕΕΣΣΤΥ) να αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών, στην συνέχεια  μέσα από τις ΑΞΕ προσπαθεί να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να μπορέσει να νιώσει άνετα και να εμποδίζει τον εύκολο τρόπο διείσδυσης νέων επιχειρήσεων προστατεύοντας με αυτό τον τρόπο την επένδυση του. Στην εταιρεία εκτός από κεφάλαια, μεταφέρονται και δευτερογενείς παραγωγικοί συντελεστές, όπως η τεχνολογία που παρέχεται από τον Όμιλο, η οποία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας. Επίσης, απόκτηση πολύτιμων γνώσεων και ικανοτήτων όπως για παράδειγμα σε θέματα μάρκετινγκ λόγω της μακροχρόνιας δραστηριότητας του Ομίλου σε άλλες χώρες. Η εταιρεία επενδύει σε  νέο τροχαίο υλικό, υβριδικά τρένα, ενέργεια που αποσκοπεί στην συμβολή αντιμετώπισης περιβαντολλογικών ζητημάτων, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. 
Μέσα σε ένα νέο τοπίο που διαμορφώνεται στον ελληνικό σιδηρόδρομο όλοι επιβιβαζόμαστε για ένα ταξίδι στο μέλλον το οποίο φαίνεται ευοίωνο και αρκετά ενδιαφέρον. 

                                                                   
                                                                       Γεώργιος Καλαμπαλίκης
                                             Προσωπικό Κίνησης και Ελέγχου Αμαξοστοιχιών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου