Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Ανακοίνωση απο την +ΣυνΕξέλιξη

H +ΣυνΕξέλιξη χαιρετίζει την επέκταση της συμφωνίας για την εκτέλεση των ΥΓΟΣ για τα επόμενα 10 (+5) χρόνια από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Πρόκειται για μια συμφωνία που διασφαλίζει την προοπτική
της ΤΡΑΙΝΟΣΕ –πιστώνεται στην σημερινή Διοίκηση της που πολλοί αμφισβήτησαν τους τελευταίους 5 μήνες- και την υποχρεώνει σύμφωνα με τα  όσα δόθηκαν στην δημοσιότητα- σε μεγάλες επενδύσεις που πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα προς όφελος του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.  
Οι μηχανοδηγοί και η +ΣυνΕξέλιξη, θα στηρίξουν κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη του μέσου ενώ θα παρακολουθούν στενά την εκτέλεση του επενδυτικού πλάνου το επόμενο διάστημα. Παράλληλα θα ενισχύουμε με κάθε τρόπο-κάθε προσπάθεια για επαναλειτουργία του δικτύου της Πελοποννήσου καθώς και την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης και ιδιαίτερα το project που συμφωνήθηκε τελευταία, Sea2Sea. 
Η αναγκαιότητα για νέο σύγχρονο τροχαίο υλικό, αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του Ομίλου και  ενίσχυση του με επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό σε κρίσιμες ειδικότητες (μηχανοδηγοί, προσωπικό κίνησης, τεχνίτες, μηχανικοί), είναι άμεση όπως και η ολοκλήρωση των έργων υποδομής στον ΠΑΘΕ (Τηλεδιοίκηση – Φωτοσήματα- ETCS).
Παράλληλα με όλα αυτά, ολοκληρώνεται η πιστοποίηση των 68 νέων μηχανοδηγών, ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση των μηχανοδηγών της Rail Cargo (συνολικά 94 προσλήφθηκαν από το 2018 και μέχρι σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 17 σε Rail Cargo και Pearl) ενώ προχωρά και η εκπαίδευση των 25 νέων μηχανοδηγών των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo και Pearl σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Νόμο 3911. 
Οι πιστοποιημένοι από την ΡΑΣ –και άρα το Κράτος- εκπαιδευτές μηχανοδηγοί θα διασφαλίσουν την άψογη εκτέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας που τελεί υπό την επίβλεψη της Δημόσιας Σιδηροδρομικής Ακαδημίας και όχι ιδιωτικών εταιρειών ή ΙΕΚ (όπως επιθυμούσαν το 2013 συγκεκριμένα συμφέροντα και παράγοντες που οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ). 
 Αυτό οφείλουν να αντιληφθούν όσοι προσπάθησαν τις τελευταίες ημέρες να καλλιεργήσουν κλίμα ανταγωνισμού μεταξύ των μηχανοδηγών, την ώρα που με απόλυτη πλειοψηφία στις συνελεύσεις  του κλάδου, έχει αποφασιστεί ότι η ΠΕΠΕ θα εκπροσωπεί όλους στην Ελληνική Επικράτεια. 
Οι εποχές που κάποιοι ήθελαν τους μηχανοδηγούς ανταγωνιστές, ακόμα και «απέναντι» σε συζητήσεις στο ίδιο τραπέζι  και τα ξεχνούσαν κατόπιν όλα  για ένα επίδομα (τακτικό λειτουργικό-2005) έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί για τον κλάδο,  που οφείλει να ενώσει στο Σωματείο μας ΌΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς για το κοινό μας μέλλον και συμφέρον. 
Το επερχόμενο Συμβούλιο Αντιπροσώπων αποκτά σημαίνουσα σημασία για την ΠΕΠΕ. 
54 χρόνια με την ίδρυση του Σωματείου μας, στο επερχόμενο ΣτΑ, εκτός από τον προγραμματισμό  δράσης  για το 2020 (χρονιά υπογραφής νέας ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΣΣΕ όπου θα πρέπει να διασφαλιστούν ακόμα  καλύτερες συνθήκες  εργασίας  και αμοιβής για το προσωπικό έλξης, για να συνεχιστεί και η άριστα προσδιορισμένη σχέση μας με την εργοδοσία), καλούμαστε να καταθέσουμε  την πρόταση μας για το μέλλον του κλάδου που πρέπει να πορευτεί ενωμένος προς το μέλλον, αφήνοντας πίσω   γραφικούς και κυρίως και πρώτιστα σχέσεις με άλλα συνδικάτα, που ΜΟΝΟ παθογένειες και εσωστρέφεια στους μηχανοδηγούς γεννούσαν διαχρονικά, στερώντας δυναμική από το Σωματείο. 

Είμαστε υποχρεωμένοι και θα  μιλήσουμε για άλλη μια φορά ξεκάθαρα, κοιτάζοντας στα μάτια ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς και αναλύοντας το σχέδιο μας για τα επόμενα χρόνια. 

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ  

+ΣυνΕξέλιξη -ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου