Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Το ΚΙΝΑΛ και η επερώτηση για τους 75 συναδέλφους


Συνάδελφος συνδικαλιστής επικοινώνησε μαζί μας (για λόγους δεοντολογίας δεν αναφέρουμε το όνομα του- ας το κάνει ο ίδιος) διαμαρτυρόμενος γιατί το στέκι της έλξης δεν δημοσίευσε
την επερώτηση του ΚΙΝΑΛ για τους 75 συναδέλφους που οι συμβάσεις τους δεν ανανεώθηκαν στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Η απάντηση μας ήταν και  είναι καθαρή στον φίλο που κάποτε (2011) κατέθετε την κομματική του ταυτότητα μαζί με όλη την ΠΑΣΚ και  σκίζοντας τα ιμάτια του σε δημόσια θέα.

Τα κροκοδείλια δάκρυα του ΚΙΝΑΛ για τον σιδηρόδρομο δεν πείθουν ούτε ξεγελάνε κανένα σιδηροδρομικό
Το ΚΙΝΑΛ ή ΠΑΣΟΚ (δεν καταλαβαίνουμε γιατί στο ΚΙΝΑΛ ντρέπονται να πούν ότι είναι το ΠΑΣΟΚ), το 2010 απέλυσε 2 και πλέον χιλιάδες σιδηροδρομικούς με τις μετατάξεις του Νόμου 3891, κατέστρεψε τις ζωές τους  και αυτές των  οικογενειών τους, στο όνομα της "δήθεν" εξυγίανσης του σιδηροδρόμου. 
Σιδηροδρομικοί λίγες μέρες πριν την συνταξιοδότηση τους έχασαν κόπους μιας ζωής, πληρωμένα λεφτά σε ασφαλιστικές εισφορές, επειδή μετατάχθηκαν υποχρεωτικά και απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό βίωσε τον ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ μέσω των μετατάξεων. 

Το ΚΙΝΑΛ ή ΠΑΣΟΚ κατέστρεψε τον σιδηρόδρομο  και οδήγησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013 όταν και συγκυβερνούσε με την Νέα Δημοκρατία. Με τις μετατάξεις απομείωσε το μισθολογικό κόστος για να γίνουν αυτές "θελκτικές" στους "επενδυτές".
Και επειδή αυτό μόνο του δεν αρκούσε, το ΚΙΝΑΛ ή ΠΑΣΟΚ κατάργησε με Νόμο ΟΛΕΣ τις Συλλογικές Συμβάσεις που ίσχυαν ως το 2010 στον σιδηρόδρομο. Με ΝΟΜΟ! Και  έκλεισε μέσα σε ένα βράδυ την Πελοπόννησο. 


Τα κροκοδείλια δάκρυα λοιπόν και οι επερωτήσεις για τον σιδηρόδρομο, απο όσους έκαναν τα πάντα για να ιδιωτικοποιηθεί και ΕΚΔΙΩΞΑΝ και ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ τις ζωές ΧΙΛΙΑΔΩΝ σιδηροδρομικών ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ. 
Η αδικία έστω και αργά σε βάρος των χιλιάδων συναδέλφων μας αποκαταστάθηκε το 2018 με την ψήφιση του Νόμου για την επιστροφή τους στον σιδηρόδρομο. 

Ο αγώνας των 75 συναδέλφων μας, δεν χρειάζεται τα κροκοδείλια δάκρυα και την υποκριτική συμπάθεια κανενός. 
Άλλωστε τα ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ που διαχειρίστηκαν τις μετατάξεις του 2010 στο συνδικάτο (ΠΟΣ),  χρησιμοποίησαν και τους συμβασιούχους. 
Και τώρα προσπαθούν να πουν ότι ...τους συμπονάνε με επερωτήσεις στην Βουλή.

Αρκετά με όλους αυτούς.....

Ο αγώνας και η προσπάθεια για την επαναφορά τους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι διαρκής και σε αυτόν δεν χωράνε υποκριτές και καιροσκόποι.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


5 σχόλια:

  1. Προβληματίζει η επιλεκτική ευαισθησία του ερωτήματος μόνο για τους 75 (που είναι 125) και για τους 21 που δεν έχουν ψελλίσει κουβένυα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μας πουν γιατι τεως υπηρεσιακος παραγοντας τριγυρνουσε με υφος 100 καρδιναλιων απο το 18 και διεμυνηε επιλεκτικα σε ιδοχ οτι με μητσοτακη και συγκυβερνηση νδ/κιναλ θα φυγουν γιατι πρεπει καπως να βολευτουν οι δικοι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουν ακόμα αμετανόητοι συνάδελφοι που δεν ντρέπονται για το ρόλο του ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΚΕ στην καταστροφή του σιδηροδρόμου; Για τις λίστες προγραφών που συντάχθηκαν στον 8ο από μεγαλοπαράγοντες και μεγαλοσυνδικαλιστές του χώρου ήδη συνταξιούχους, που άμεσα ή λίγο μετά, ανταμείφθηκαν για τις υπηρεσίες που προσέφεραν; Που έσπασαν την κατάληψη της Καρόλου πριν τα Χριστούγεννα για να προλάβουν να βγουν στη σύνταξη, πριν τους πάρουν σβάρνα τα μέτρα της "Κυβέρνησής Τους", όπως την αποκαλούσαν; Που έσταζε μέλι το στόμα τους όταν αναφέρονταν στον "Υπουργό Τους" (Ρέππα) και επικροτούσαν τα βρισίδια του Τσιόκα όταν απειλούσε τον Ζηλιασκόπουλο μετά την εκτροχίαση στον Αχλαδόκαμπο ("Τι περιμένεις για να το κλείσεις το ρημάδι;");
    Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, τα σχέδια εξυφάνθηκαν ήδη από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Αρχιτέκτονας ο συνήθης ολετήρας Κωστής Χατζηδάκης, ο "περιβαλλοντοκτόνος". Αλλά και αυτοί έχουν αμετανόητους συνάδελφους που τους στηρίζουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρέππα Αθανασία8 Μαΐου 2020 στις 6:40 μ.μ.

    Από όλες τις παρατάξεις και όλα τα σωματεία έχει δικαίως χυθεί πολύ μελάνι, και έχουν υπάρξει πολλές αντιπαραθέσεις για τους 21, για τους 75, για αυτούς που εκπλήρωσαν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, και για αυτούς που τελειώνουν την εξειδίκευση τον Ιούνιο.
    Ούτε ένας όμως δεν θυμήθηκε, ούτε φιλοτιμήθηκε να γράψει μια αράδα για μιά γυναίκα που διώχθηκε λόγω εγκυμοσύνης και δεν επανήλθε ποτέ στη δουλειά της.
    Από όπου και να το δεις, σε όποιο “λεκτικό περιτύλιγμα” και αν το βάλεις, είναι - χρησιμοποιώντας τη δική σας έκφραση- απόλυση.
    Στο θέμα αυτό, το οποίο θα έπρεπε να έχει αποτελέσει σημαία για τον θεσμικό ρόλο της, η τότε ομοσπονδία (επί ημερών ΕΕΣΣΤΥ), δυστυχώς πέρασε κάτω από τον πήχη αφού ουσιαστικά αδράνησε και δεν κατάφερε να προστατεύσει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στην εργασία και στη μητρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι γνωστή η περίπτωση. Μπορείτε να αναφέρετε λεπτομέρειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή