Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 19 Απριλίου 2023

Η μονομαχία πάνω στις ράγες , η "αντικειμενική" προσέγγιση, ο ΟΣΕ και η ασφάλεια κυκλοφορίας

 Με ένα πηχυαίο τίτλο "«Μονομαχία» πάνω στις ράγες: Tο ανοικτό μέτωπο της Hellenic Train με τον ΟΣΕ"   δημοσιογράφος προσπαθεί να "πιέσει"  τους μηχανοδηγούς για  το αίτημα τους για ύπαρξη επικοινωνιών στην Ειδομένη ενώ υπονοεί
-έμμεσα- ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στις επικοινωνίες! 

Αναφέρει χαρακτηριστικά : 

"Οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train δεν πραγματοποιούν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη λόγω προβλημάτων στην επικοινωνία, όπως υποστηρίζουν, και συγκεκριμένα στο σημείο 62-67. 

Την ίδια ώρα όμως η RailCargo Goldair πραγματοποιεί κανονικά το συγκεκριμένο δρομολόγιο, με όλους τους κανόνες ασφαλείας, δίνοντας διέξοδο στο αδιέξοδο του κλάδου των logistics, που εδώ και 47 ημέρες προσπαθεί να ομαλοποιήσει τη ροή εξαγωγών και εισαγωγών αγαθών της χώρας."

Με λίγα λόγια ο δημοσιογράφος προσπαθεί να μας πείσει ότι όλα έχουν καλώς και οι κακοί μηχανοδηγοί (της Ηellenic Train) στερούν την προοπτική της χώρας στις εμπορευματικές μεταφορές ενώ υπάρχουν και μηχανοδηγοί άλλης εταιρείας " Rail Cargo" που εκτελούν κανονικά το δρομολόγιο. 

Μόνο που τίποτα απο τα 2 δεν ισχύει. 

Επικοινωνίες ΔΕΝ υπάρχουν, αλλά μετά απο αίτημα των μηχανοδηγών άνοιξε ο σταθμός του Πολύκαστρου και μπαίνει στις μηχανές στέλεχος της γραμμής, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα στο χλμ σημείο 62-69 το οποίο ο ΟΣΕ προσδιορίζει για τις αμέσως επόμενες ημέρες. 

Επίσης ΚΑΙ μηχανοδηγοί της Rail Cargo έθεσαν θέμα για τις επικοινωνίες και το υπόδειγμα που χορηγούσε ο ΟΣΕ (1036α), μη αποδεχόμενοι την διαδικασία. 

Μετά απο αυτά, το στέκι της έλξης έχει να κάνει μια ερώτηση στον συντάκτη του δημοσιεύματος .

Είναι αλήθεια ότι όπως μάθαμε  εδώ και χρόνια  εργάζεται ΚΑΙ  στο γραφείο τύπου του ΟΣΕ ; 


To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου