Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Υπεγράφη η νέα διετής ΣΣΕ στην Hellenic Train

Υπεγράφη την Παρασκευή 7 Απριλίου η νέα διετής Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην Hellenic Train. Η σύμβαση έχει αναδρομική ισχύ απο 1 Ιανουαρίου 2023 και η δομή της είναι ακριβώς
ίδια με αυτήν που είχε υπογραφεί το 2018 και το 2020.

Περιλαμβάνει δηλαδή μισθολογικά κλιμάκια ανά ειδικότητα, με κλιμακωτές αυξήσεις την επόμενη διετία και όλα όσα είχαν υπογραφεί το 2018 και το 2020. Επιπλέον υπάρχει πρόβλεψη για αυξήσεις σε αποζημιώσεις που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι, επίλυση του θέματος του διαλλείματος των τεχνιτών, διευθέτηση χρόνου εργασίας για το προσωπικό κίνησης. 

Τα όσα  υπογράφηκαν είχαν συμφωνηθεί ΠΡΙΝ την τραγωδία των Τεμπών. 

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η προσπάθεια κορυφαίου συνδικαλιστή της ΓΣΕΕ  να τορπιλίσει την υπογραφή της ΣΣΕ την περασμένη Πέμπτη , καλώντας την εργοδοσία να υπογράψει ακόμα και ενοχικού τύπου συμφωνία με τους μηχανοδηγούς. 

Η προσπάθεια του εν λόγω συνδικαλιστή, τα λέει όλα. Ιδιαίτερα η αναφορά του σε "ενοχικού τύπου συμφωνίες" που υποκαθιστούν τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και μάλιστα όταν αυτές έχουν λήξει (ακόμα και η μετενέργεια τους). 

Το  ότι  ο εν λόγω απέτυχε - παταγωδώς- επίσης λέει πολλά. 

 Γιατί δεν ήταν  η πρώτη απόπειρα παρέμβασης στις διαπραγματεύσεις, αλλά η τρίτη -που γνωρίζουμε εμείς-  τους τελευταίους μήνες. Και σε όλες η αναφορά του, αφορούσε τους μηχανοδηγούς. 

Η νέα Επιχειρησιακή ΣΣΕ στην Hellenic Train έρχεται σε μια απόλυτα κρίσιμη περίοδο για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, επιβεβαιώνοντας το εργασιακό περιβάλλον στην εταιρεία και την ασφάλεια που παρείχαν στους εργαζόμενους οι 2 προηγούμενες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, η δομή των οποίων επιβεβαιώθηκε οριστικά απο το σύνολο των συνδικάτων.

Ασφαλώς υπάρχουν πολλά που μπορούν ακόμα να γίνουν (όπως η αναδιαμόρφωση των κλιμακίων ή το ταμείο νεότητας). 

Εφόσον υπάρχει συνεργασία μεταξύ των Σωματείων και σταματήσει η εμπλοκή " κορυφαίων" συνδικαλιστών στα δρώμενα, εξαιτίας της εμμονής τους με πρόσωπα και ειδικότητες εργαζόμενων, μπορεί κάποιος να δηλώνει αισιόδοξος.

Αυτήν την περίοδο προέχει ο αγώνας για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και για ασφάλεια στις σιδηροδρομικές μεταφορές. 

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου