Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 22 Απριλίου 2023

Δέσμευση του Ιταλού υπουργού Μεταφορών για αναβάθμιση των υπηρεσιών των FSI / Hellenic Train

 Ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα υποδομών και μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Μεταφορών της Ιταλίας, Ματέο Σαλβίνι.



Της Βάσως Βεγιάζη -www.metaforespress.gr


Στη συζήτηση, όπως υποστηρίζει το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών, επιβεβαιώθηκε η κοινή βούληση για ενίσχυση των διακρατικών σχέσεων στο πεδίο των μεταφορών, ενώ ο Ιταλός υπουργός μετέφερε τη βούληση του ομίλου Ferrovie di Stato (αποτελεί τη μητρική εταιρεία της Hellenic Train) να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες στους επιβάτες των ελληνικών σιδηροδρόμων υπηρεσίες.


Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξει και δια ζώσης συνάντηση μεταξύ των μερών.


Αντίστοιχα, το ΑΜΠΕ μετέδωσε ότι το ιταλικό υπουργείο Υποδομών εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία μεταξύ των άλλων τονίζεται:


«O Ματέο Σαλβίνι διαβίβασε στον Έλληνα συνάδελφό του μήνυμα εγγύτητας και εκτίμησης για τη διαχείριση μιας ιδιαίτερα κρίσιμης φάσης, όπως είναι εκείνες που ακολουθούν κάθε σιδηροδρομική τραγωδία».


«Ο Ιταλός υπουργός επανέλαβε ότι η προσπάθεια που καταβάλλεται στην Ελλάδα από τον ιταλικό όμιλο Ferrovie delle Stato είναι ύψιστη – και διαμέσου της εταιρίας Hellenic Train που ελέγχει – και λόγω του ενδιαφέροντος της ιταλικής κυβέρνησης για την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας με την Αθήνα για τη βιωσιμότητα των μεταφορών.


Οι δυο υπουργοί συμφώνησαν να συναντηθούν προσωπικά για να εμβαθύνουν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος», καταλήγει η ανακοίνωση.


Οι υποχρεωτικές επενδύσεις της Hellenic Train 

Σημειώνεται ότι, με βάση την ανάθεση των άγονων γραμμών στη Hellenic Train για διάστημα 10+5 χρόνων, η εταιρεία καλείται να πραγματοποιήσει επενδύσεις 163,5 εκατ., κυρίως σε τροχαίο υλικό και συστήματα IT έως το 2029. 


–Απόκτηση και δρομολόγηση 5 ηλεκτροκίνητων τρένων ETR 470, ύψους 47,5 εκατ., κάτι το οποίο έχει συντελεστεί,


–Μίσθωση 10 νέων υδρογονοκίνητων τρένων, ύψους 54 εκατ.,


–Μίσθωση 10 νέων ηλεκτροκίνητων τρένων, ύψους 32 εκατ.,


–Εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων Τεχνολογίας Πληροφοριών (“Information Technology” – ΙΤ), όπως Σύστημα πληροφόρησης επιβατών, νέα εμπορική πλατφόρμα, ενσωμάτωση περιστρεφόμενων θυρών (Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου) στην Αθήνα, Σύστημα Διαχείρισης Στόλου, ύψους 15 εκατ.,


–Αναβάθμιση 15 μισθωμένων τρένων, ύψους 15 εκατ.


Σχετικά με τα δέκα νέα τρένα υδρογόνου και τα δέκα νέα ηλεκτροκίνητα τρένα, η Hellenic Train, όπως αναφέρεται στη συμφωνία, θα πληρώσει το 40% της αγοραίας αξίας των εν λόγω τρένων, τα οποία θα αγοράσει η ΓΑΙΑΟΣΕ. Η τελευταία θα καλύψει το υπόλοιπο 60% από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου