Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

Βορίδης «καρφώνει» Καραμανλή για τραγωδία Τεμπών: Στα 28 έτη το ηλικιακό όριο τοποθέτησης σταθμαρχων


 Τον Κώστα Καραμανλή εκθέτει ο Μάκης Βορίδης με απάντησή που είχε δώσει στις 20 Απριλίου σε Ερώτηση και ΑΚΕ 29 βουλευτών του
ΣΥΡΙΖΑ -με πρωτοβουλία του Βασίλη Κόκκαλη- αναφορικά με τη μετάταξη του σταθμάρχη που έχει ξεκάθαρες ευθύνες για την τραγωδία στα Τέμπη.

Στην απάντησή του, ο πρώην υπουργός Εσωτερικών παραθέτει την κείμενη νομοθεσία και επί της ουσίας εξαίρει τον νόμο (4440/2016) του ΣΥΡΙΖΑ που θεσπίζει τον τρόπο υλοποίησης αυτών των τοποθετήσεων μέσω αρμόδιου τριμελούς οργάνου, σημειώνοντας παράλληλα τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις για τα ηλικιακά όρια που πρέπει να τηρούνται σε σχέση με την τοποθέτηση σταθμαρχών.

Ειδικότερα, αναφέρει την Υπουργική Απόφαση (αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΗΛ/15/14391) του 2006 που έθετε ως ηλικιακό όριο το 28ο έτος και η οποία τροποποιήθηκε -σύμφωνα με όσα παραθέτει ο κ. Βορίδης- τον Ιούνιο του 2022, με το ηλικιακό όριο να ανέρχεται στα 42 έτη. Σημειωτέον πως η συγκεκριμένη τροποποίηση έγινε δύο μήνες μετά την αίτηση του συγκεκριμένου σταθμάρχη για μετάταξη στο σταθμαρχείο της Λάρισας.

Τα σοβαρά ερωτήματα που εγείρονται αφορούν το γεγονός ότι ο μοιραίος σταθμάρχης μετατάχθηκε σε ηλικία 59 ετών, με τον κ. Βορίδη να διατυπώνει στην απάντησή του ένα πολύ ενδιαφέρον συμπέρασμα. Συγκεκριμένα, αναφέρει:

«Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι ο επανακαθορισμός του ανώτατου ορίου ηλικίας διορισμού για τους προαναφερόμενους κλάδους του προσωπικού του ΟΣΕ, μεταξύ των οποίων και για τον κλάδο ΔΕ Σταθμαρχών, από το 28ο έτος στο 42ο, πραγματοποιήθηκε μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς του εν λόγω υπαλλήλου και σε κάθε περίπτωση το 48ο έτος ηλικίας ως ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού δεν προέκυπτε από τις κείμενες διατάξεις».

Άρα, συνάγεται είναι πως όταν μετατάχθηκε ο μοιραίος σταθμάρχης, το ηλικιακό όριο ήταν 28 και ούτε καν 42 χρονών, γεγονός που βγάζει στη σέντρα τον Κ. Καραμανλή.

Εάν η απάντηση της πλευράς του πρώην υπουργού Μεταφορών αφορά την έτερη υπουργική απόφαση της επίμαχης περιόδου που εξαιρεί από το ηλικιακό όριο τους υπό μετάταξη υπαλλήλους, τότε το ερώτημα που πρέπει να απευθύνει είναι γιατί ο κ. Βορίδης δεν το περιλαμβάνει στην απάντησή του. Πάντως, πηγές του ΥΠΕΣ μας αντέτειναν επ’ αυτού πως στην απάντηση του υπουργείου περιλαμβάνονται μόνο οι κανονιστικές πράξεις που σχετίζονται με το δικό τους έργο.

Σε κάθε περίπτωση, είναι εμφανής η πρόθεση του πρώην υπουργού Εσωτερικών να πετάξει την καυτή πατάτα από τα χέρια του, αφού καταλήγει τονίζοντας πως αρμόδιο για να δώσει περαιτέρω απαντήσεις είναι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

www.documento.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου