Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

Ανακοίνωση απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών

Συναδέλφισσες –φοι

Ξεκινώντας εκφράζουμε την λύπη μας και συμμετέχουμε στο πένθος των Οικογενειών των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, επιβατών και εργαζομένων.  Κύριο αίτιο της τραγωδίας ήταν η απαξίωση του Σιδηροδρόμου σε όλα τα επίπεδα, ιδιαίτερα τα τελευταία 4  χρόνια. Η πολιτική
ηγεσία χέρι χέρι με τις Διοικήσεις του ΟΣΕ κατόρθωσαν  απο τους 1250 εργαζομένους το 2019 να φθάσουμε στους μόλις  711  και αφού το κλείσιμο του σιδηροδρόμου ήταν προ των πυλών, λόγω έλλειψης  Εργατικού  Δυναμικού, οδηγήθηκαν σε  σε λύσεις παυσίπονα-Συμβασιούχων- λύσει  ευκαιριακές.  Προσπαθώντας να καλύψουν τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Οργανισμού, εισήγαγαν την επισφάλεια στις εργασιακές σχέσεις σε κρίσιμες ειδικότητες(σταθμάρχες- κλειδούχοι). Τις παραπάνω ανάγκες τις είχαμε πολλάκις επισημάνει με διάφορες κινητοποιήσεις, επιστολές και εξώδικα λαμβάνοντας ως  απάντηση  από  χλευασμό μέχρι   και απειλές για μηνύσεις-  συλλήψεις σε όσους κατήγγειλαν τα κακώς κείμενα.  ( δεν μπορούμε να ξεχάσουμε εν ενεργεία σταθμάρχη-  Συνδικαλιστή μας, όταν  τον έσερναν στα Αστυνομικά Τμήματα, σαν καταληψία πριν 2 χρόνια).

Στις θέσεις ευθύνης, το διοικητικό δικαίωμα μετονομάστηκε σε  όργιο χωρίς  τέλος. Πρόθυμοι Κυβερνητικοί Συνδικαλιστές έγιναν μέσα σε ένα βράδυ Προϊστάμενοι και Διευθυντές εξαργυρώνοντας την πολιτική τους δράση, με αποκορύφωμα στις συναντήσεις με την Διοίκηση να αλλάζουν καρέκλες ανάλογα τον ρόλο τους! ( καρέκλα Συνδικαλιστή- καρέκλα Διευθυντή) . Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αφορά  Διευθυντή Συνδικαλιστή που πρόσφατα δεν υπέγραψε αμοιβές δεδουλευμένων .Επίσης φαινόμενα που είχαμε αφήσει πίσω , επανέρχονται στο προσκήνιο στην χειρότερη μορφή τους. Κανείς δεν ξεχνά -και περισσότερο εμείς- την πρόσφατη επίθεση σε Συναδέλφισσα από εκλεγμένο Κυβερνητικό Συνδικαλιστή εν ώρα εργασίας.

Σε όλους αυτούς απαντάμε με το γνωστό ρητό,  ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ΟΤΑΝ ΚΑΒΑΛΙΚΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΕΠΕΖΕΥΕΙΣ 

Η  Σ.Σ.Ε. καρκινοβατεί , έχει περάσει 1 1/2 και πλέον χρόνος από την ισχύ της και ένα μικρό μέρος της μόνο εκτελείται , ενώ παρά τις πολλές συναντήσεις που έχουμε κάνει με την Διοίκηση του ΟΣΕ ποτέ δεν λύθηκε το πρόβλημα με τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.

Το πολυδιαφημισμένο Οργανόγραμμα που ανατέθηκε -και  χρυσοπληρώθηκε- σε ιδιωτική εταιρία το άφησαν και αυτό έρμαιο στα Κομματικά τους παζάρια .Οι διορισμένες Διοικήσεις, με  την κάλυψη της πολιτικής ηγεσίας, εφάρμοσαν ξεπερασμένες λογικές Μαυρογιαλούρων και Γκρούεζων, αποδεικνύοντας  ότι όχι μόνο είναι κατώτερες των περιστάσεων αλλά επιστρέφοντας τον Σιδηρόδρομο στην Δεκαετία του 50.

Την ίδια ώρα, στις Συμβάσεις που υπογράφουν Συνάδελφοι μας (παροχή υπηρεσιών)  δεν τους δίνεται ΟΥΤΕ το δικαίωμα να οδηγούν Υπηρεσιακά Οχήματα ,ενώ  εκτελούν αλλότρια καθήκοντα όπως το σύνολο των εργαζομένων στον Οργανισμό .  

Η λογική της Διοίκησης ΌΛΟΙ για ΌΛΑ είναι άκρως επικίνδυνη και ευχόμαστε να μην γίνουμε Μάντεις Κακών για νέες Σιδηροδρομικές Τραγωδίες.

Όλα τα παραπάνω έχουν κάμψει το ηθικό των σιδηροδρομικών ενώ για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, έμπειρο  Επιστημονικό Προσωπικό σε θέσεις ευθύνης  δηλώνει παραίτηση μην αντέχοντας την υπερβολική πίεση -χωρίς καμία υποστήριξη- , αλλά και  εντολές που καλείτε να υπακούσει πολλές φορές σε βάρος των πραγματικών συνθηκών.

Τέλος (ΚΑΙ όχι «τέλος-τέλος» όπως είδαμε να αναφωνεί στέλεχος του ΟΣΕ σε σιδηροδρομικό πρόσφατα όταν έλεγε μπροστά στις κάμερες την ΑΛΗΘΕΙΑ)  είναι προκλητικό όχι μόνο για τους σιδηροδρομικούς,  αλλά και για την Ελληνική Κοινωνία, να βλέπουμε ότι μετά  το χειρότερο Σιδηροδρομικό Δυστύχημα στην ιστορία της χώρας με 57 Νεκρούς και δεκάδες τραυματίες, να γίνονται φιέστες για να πεισθούμε ότι λειτουργούσε τηλεδιοίκηση στην Λάρισα ή να παρακολουθούμε δήθεν  εξαγγελίες ότι θα  αποκατασταθούν οι βλάβες στα συστήματα ασφαλείας με χρονικό ορίζοντα λιγότερο των 6 Μηνών.

Και αναρωτιέται κανείς,  τα προηγούμενα 4  χρόνια τι γινόταν , μήπως ο Σιδηρόδρομος δεν ήταν στις προτεραιότητες της Κυβέρνησης. 

Συμμετέχουμε  στην 24ωρη γενική απεργία τη ΔΕΥΤΕΡΑ 1Η ΜΑΗ 2023 που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ τιμώντας την Εργατική Πρωτομαγιά με την παρουσία μας στις απεργιακές κινητοποιήσεις σε όλη την χώρα! 


                                              ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου