Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

GSMR : Επιβεβαίωση της θέσης της ΠΕΠΕ. Στο φώς και νέα στοιχεία


 Πλήρης επιβεβαίωση των θέσεων των μηχανοδηγών για το σύστημα GMSR καθώς και σοβαρά ερωτηματικά που προκύπτουν απο τα νέα στοιχεία που φέρνει στην δημοσιότητα το στέκι της έλξης. 

Σύμφωνα με την επιστολή της ΡΑΣ 

ΠΡΙΝ χρησιμοποιηθούν οι φορητές συσκευές  απο τους μηχανοδηγούς πρέπει να γινουν τα εξής:  

  1. η ΣΕ HELLENIC TRAIN, πριν την έναρξη χρήσης των φορητών συσκευών από τους μηχανοδηγούς της κατά τη λειτουργία, να ενσωματώσει τη χρήση και τους κανόνες χρήσης τους στο οικείο Σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας (ΣΔΑ), να ενσωματώσει τη χρήση και τους κανόνες χρήσης τους στο οικείο Σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας (ΣΔΑ), υποβάλλοντας άμεσα στη ΡΑΣ το σχετικό έγγραφο τεκμηρίωσης. Θα μπορούσε το έγγραφο αυτό να είναι π.χ. το «Εγχειρίδιο Μηχανοδηγού», δεδομένου ότι ο μηχανοδηγός οφείλει, μεταξύ άλλων, να ελέγχει τη λειτουργία τους πριν την αναχώρηση του συρμού.
  2. Η ΣΕ HELLENIC TRAIN, πριν την έναρξη χρήσης των φορητών συσκευών από τους μηχανοδηγούς της κατά τη λειτουργία, να προβεί σε εκτίμηση της επικινδυνότητας, σε εφαρμογή του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 402/2013, αναφορικά με προβλήματα που μπορούν να εμφανισθούν κατά τη χρήση των φορητών συσκευών κατά τη λειτουργία (π.χ. βλάβη ή απουσία κάλυψης εντός των σηράγγων ή σε άλλα εντοπισμένα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου κτλ) καθώς, επίσης, και στη λήψη μέτρων για τη μείωση της συχνότητας εμφάνισης του κινδύνου ή το μετριασμό των συνεπειών του. Παρακαλούμε για την άμεση υποβολή στη ΡΑΣ επικαιροποιημένου μητρώου επικινδυνότητας, στο πλαίσιο του οικείου ΣΔΑ.
  3. Και ο ΟΣΕ οφείλει να πραγματοποιήσει δοκιμές για τις συσκευές και να ενημερώσει την ΡΑΣ! Ο ΔΥ ΟΣΕ να ενημερώσει άμεσα τη ΡΑΣ για τυχόν προβλήματα που έχουν διαπιστωθεί κατά την χρήση τους έως σήμερα, μετά την επανέναρξη των δρομολογίων στις 22-03-2023. 
Το συγκλονιστικό είναι το νέο στοιχείο που φέρνει το στέκι της έλξης σήμερα στην δημοσιότητα ,  αφορά την ανάγκη πιστοποίησης και των καρτών SIM που γεννά πολλά ερωτηματικά για το αν   οι φορητές συσκευές που είναι μέρος του υποσυστήματος μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κύριο σύστημα επικοινωνίας για την κυκλοφορία. κ

Σύμφωνα με τα όσα πληροφορηθήκαμε στην απάντηση για τις φορητές συσκευές,  υπάρχει σαφής αναφορά στην πιστοποίηση των καρτών SIM. 

"As the cab radio and its SIM card are interoperability constituents, they are part of the CCS subsystem and shall be included in the EC certificate of verification of the subsystem and its corresponding declaration, as such they are indeed part of the vehicle authorisation. During the authosisation, it shall be checked that the cab radio(s) and SIM card(s) installed in the specific vehicle are certified."

Τώρα βέβαια κάποιος θα μπορούσε να πεί ότι οι φορητές συσκευές δεν έχουν κάρτες SIM. Mέχρι και εκεί τους έχουμε ικανούς. 

Η κατάσταση στην ΓΑΙΑ ΟΣΕ 

Ενδεικτικό της κατάστασης γύρω απο την πιστοποίηση του GSMR είναι ότι στην ΓΑΙΑ ΟΣΕ μόλις 1 συνάδελφος (ολογραφώς, ένας) εργάζεται στον τομέα αυτό!
Τι να πρωτοπρολάβει να κάνει ένας εργαζόμενος αναρωτιόμαστε ΔΙΚΑΙΩΣ. 
Με αυτά και με αυτά, οι συσκευές ΔΕΝ έχουν τοποθετηθεί σε κανένα συρμό του Προαστιακού ενώ ελάχιστες μηχανές έχουν το σύστημα εγκατεστειμένο και παρότι αυτό ήταν έτοιμο απο το 2019 ενώ οι μηχανοδηγοί έχουν εκπαιδευτεί στην χρήση του, χρόνια τώρα.

Για αυτό και υπήρχε η πρεμούρα κάποιων να χρησιμοποιηθούν οι φορητές συσκευές απο τους μηχανοδηγούς. 
Για να δικαιολογήσουν την διοικητική και πολιτική ανεπάρκεια της τελευταίας περιόδου στον σιδηροδρομικό τομέα.
Αν μάλιστα ισχύει ότι η τελική αίτηση για την πιστοποίηση του συστήματος  στην ΡΑΣ έγινε τον Μάρτιο του 2023, τότε μιλάμε  για προκλητική διοικητική  ανεπάρκεια που αγγίζει τα όρια της αναζήτησης ευθυνών. 

Το Σωματείο των Μηχανοδηγών , αποδεικνύοντας την υπεύθυνη στάση του,  ζήτησε απο την πρώτη μέρα να χρησιμοποιούνται στην κυκλοφορία συστήματα πιστοποιημένα και δοκιμασμένα, λέγοντας ότι το GSMR έπρεπε να χρησιμοποιείται ΧΤΕΣ. 
Οι διαρροές μονταρισμένων ηχητικών απο την ημέρα της τραγωδίας, έχει εξοργίσει το σύνολο των μηχανοδηγών, καθώς αυτές ξεκάθαρα έγιναν για να στοχοποιηθούν εργαζόμενοι και να επιβεβαιωθεί η θεωρία του "μοναδικού ανθρώπινου λάθους" που εξυπηρετεί το Κυβερνητικό αφήγημα. 

Ας έχουν υπόψην ΟΛΟΙ ότι είμαστε στην αρχή του μαραθώνιου και ας θυμούνται ότι οι μηχανοδηγοί έχουν εκπαιδευτεί στο σύστημα απο το 2019! 

Και ότι υπάρχουν δηλώσεις ότι το σύστημα είναι έτοιμο απο το 2019!!!!

4 χρόνια τι έγινε όμως; 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου