Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

Αποκάλυψη Σπίρτζη: Ο σταθμάρχης της Λάρισας είχε επιχειρήσει μετάταξη και παλιότερα

 Αποκαλυπτικά έγγραφα στο φώς της δημοσιότητας! 
 Σε μία αποκάλυψη για τον 59χρονο σταθμάρχη της μοιραίας βραδιάς, τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, οπότε και σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, προχώρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα, μιλώντας την Πέμπτη 6/4 στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ο πρώην υπουργός Υποδομών αποκάλυψε πως ο προφυλακισμενος σταθμάρχης, είχε προσπαθήσει κατά το παρελθόν και συγκεκριμένα πριν τρία χρόνια, να επιστρέψει στους σιδηροδρόμους.

Όπως υποστήριξε, το 2020 είχε κάνει, πάλι αίτηση για να γίνει μετάταξη σε θέση σταθμάρχη στον ΟΣΕ, η οποία, όμως, τότε απορρίφθηκε. Με αυτή τη δήλωση, ο Χρήστος Σπίρτζης κατέδειξε ότι η μετέπειτα μετάταξη, ήταν ένα καραμπινάτο «γαλάζιο» ρουσφέτι.

Υπενθυμίζεται πως στις αρχές Μαρτίου ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, Ιωάννης Κολλάτος, προχώρησε σε καταγγελία αναφέροντας πως ο 59χρονος βρέθηκε στο συγκεκριμένο πόστο όχι βάσει εμπειρίας και ικανοτήτων, όπως θα ήταν αυτονόητο αλλά από το κόμμα.

Μιλώντας στην εκπομπή Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον στο Open, ο κ. Κολλάτος δήλωσε χαρακτηριστικά: "Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον γνωρίζω. Τον είχα και βοηθό στο γραφείο αποσκευών, ήταν υπάλληλος αποσκευών. Δηλαδή μετέφερε βαλίτσες των επιβατών στις αμαξοστοιχίες και παραλάμβανε τους αποβιβασθέντες. Κάποια στιγμή του έδωσαν μετάταξη στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Μοίραζε σχολικά βιβλία στα σχολεία".

Και συνέχισε: "Στα 59 του χρόνια μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη. Τον εκπαίδευσαν θεωρητικά 3 μήνες, 3 μήνες πρακτικά και στα τέλη Ιανουαρίου τον όρκισαν σταθμάρχη. Τον έστειλαν περίπου 10 μέρες στην Καλαμπάκα, σταθμό απομονωμένο με 2-3 δρομολόγια την ημέρα".

«Μέχρι το 2012 εργαζόμασταν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια. Μέχρι το 2007 επικοινωνούσαμε με τους εκατέρωθεν σταθμούς και λαμβάναμε γραμμή ελεύθερη να μπορούμε να διώξουμε ή να παραλάβουμε ένα τρένο. Μετά άρχισαν τα εγκλήματα», επεσήμανε ο κ. Κολλάτος.

Τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η προηγούμενη αίτηση απορρίφθηκε

Ένα έγγραφο που ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη κατά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη ήταν ρουσφέτι της Νέας Δημοκρατίας βλέπει το φως της δημοσιότητας.



Συγκεκριμένα, όταν ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς είχε επιχειρήσει να μεταταχθεί στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης με αίτησή του στις 16 Δεκεμβρίου του 2019, είχε εισπράξει αρνητική απάντηση, καθώς ήταν ακατάλληλος για τη θέση. Όπως φαίνεται στην απάντηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στις 23 Ιουνίου 2020, ο 60χρονος όταν ήταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ειδικότητα του επιστάτη γραφείου αποσκευών. «Καθώς η ειδικότητα επιστάτης γραφείου αποσκευών, με την οποία υπηρετούσατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, δεν περιλαμβάνεται στις ως άνω διατάξεις, το αίτημά σας για μετάταξη από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας προς τον ΟΣΕ δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί». 

Στην πραγματικότητα η δυνατότητα μετάταξης προσφερόταν αποκλειστικά σε όσους είχαν υπηρετήσει στο παρελθόν στον ΟΣΕ σε θέσεις με την ειδικότητα του οδηγού, μηχανοδηγού, σταθμάρχη, κλειδούχου, εργάτη ή τεχνίτη γραμμής, μηχανικού, κάτι που δεν ίσχυε για την περίπτωση του Β. Σαμαρά. Αυτές οι προϋποθέσεις παρακάμφθηκαν το 2022, μαζί με τον περιορισμό της ηλικίας προκειμένου να βρεθεί στη θέση του σταθμάρχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου