Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 13 Απριλίου 2024

Στα 100 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη του ιταλικού ομίλου FSI το 2023. Άνοδος εσόδων 8%, στα 14,8 δισ. ευρώ


Στα 100 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ιταλικού ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane το 2023, μητρικού ομίλου της ελληνικής Hellenic Train, καταγράφοντας πτώση 51%, παρά την αύξηση των εσόδων κατά 8%.


Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη -metaforespress.gr

Σύμφωνα με τον ιταλικό όμιλο, οι κύριοι οικονομικοί δείκτες έχουν ως εξής:

-Λειτουργικά έσοδα: Περίπου 15 δισ. ευρώ (+8%), εξαιτίας της αύξησης των μεταφορών επιβατών (+11%) έναντι του 2022 και των εμπορευματικών μεταφορών (+6).

-EBITDA: Περίπου 2,2 δισ. ευρώ (+1%).

-EBIT: 338 εκατ. ευρώ (+29%).

-Καθαρά κέρδη: 100 εκατ. ευρώ (-51%), (202 εκατ. ευρώ το 2022).

-Κεφαλαιουχικές δαπάνες: Άνω των 16 δισ. ευρώ (11 δισ. το 2022).

-8 δισ. ευρώ έχουν ήδη επενδυθεί στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (NRRP), σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

-24 δισ. ευρώ σε σιδηροδρομικές συμβάσεις το 2023, στην προσπάθεια του ομίλου να αναπτύξει στρατηγικά σιδηροδρομικά έργα στην Ιταλία.

-Καθαρό χρηματοοικονομικό χρέος: Περίπου 11 δισ. ευρώ (+3,6 δισ. ευρώ σε σύγκριση με το 2022) αντανακλώντας κυρίως την αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών.

-Πάνω από 12.000 νέες προσλήψεις. 

Ακόμα, ο όμιλος FS παραθέτει βασικά οικονομικά στοιχεία της περιόδου 2021 – 2023, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής:

Κεφαλαιουχικές δαπάνες άνω των 40 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 26 δισ. ευρώ σε σιδηροδρομικές υποδομές, 8 δισ. στο οδικό δίκτυο, πάνω από 5 δισ. ευρώ σε ανανέωση τροχαίου υλικού και 1 δισ. σε logistics, αστική ανάπλαση και τεχνολογική αναβάθμιση.

Προκηρύχθηκαν 1.188 νέοι διαγωνισμοί συνολικής αξίας 53 δισ. ευρώ.

Έγιναν από 30.000 νέες προσλήψεις, με μέση ηλικία να μειώνεται στα 41 έτη.

Στη διεθνή αγορά, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε πάνω από τα 2 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση άνω του 80% σε σχέση με το 2020, αντικατοπτρίζοντας την έναρξη υπηρεσιών υψηλής ταχύτητας σε Γαλλία και Ισπανία και την ανάπτυξη των logistics στην αγορά της Κεντρικής Ευρώπης ενσωματώνοντας την Ιταλία.

Σχολιάζοντας τις οικονομικές επιδόσεις του ομίλου, ο Luigi Ferraris, διευθύνων σύμβουλος του FS Group, σημείωσε ότι: «Το 2023 ήταν έτος ρεκόρ για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες της Ferrovie dello Stato, οι οποίες ξεπέρασαν τα 16 δισ. ευρώ, επίπεδο που δεν είχε καταγραφεί ποτέ πριν από τον όμιλο.


Αυτό αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη δέσμευση σε επίπεδο χωρητικότητας και ανάπτυξης για τον εκσυγχρονισμό της υποδομής της χώρας, με συνεισφορά από τα κονδύλια που διατέθηκαν στο πλαίσιο του NRRP, εκ των οποίων η FS είναι ο κύριος αποδέκτης κεφαλαίων με πάνω από 26 δισ. ευρώ.


Από αυτά, 8 δισ. ευρώ είχαν επενδυθεί στο τέλος του 2023, ίσο με περίπου το 30% των συνολικών προγραμματισμένων πόρων.


Τα θετικά αποτελέσματα του 2023 οδήγησαν σε σημαντική άνοδο των κύριων δεικτών απόδοσης και χρηματοοικονομικών δεικτών, σημειώνοντας επιτάχυνση εσόδων σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου