Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Η Σοφία Βούλτεψη θυμήθηκε τους Γερμανούς μηχανοδηγούς. Η απάντηση των Ελλήνων μηχανοδηγών απο το στέκι της έλξης!

Απίστευτος παραλληλισμός απο την Κυβερνητική Εκπρόσωπο Σοφία Βούλτεψη, η οποία λίγο - πολύ με άρθρο της προσπάθησε να πείσει ότι η Γερμανίδα Καγκελάριος κ. Μέρκελ παρότι βρέθηκε σε δύσκολη θέση απο την απεργία των συναδέλφων μηχανοδηγών, δεν υποχώρησε στα αιτήματα τους και  με την Κυβερνητική Εκπρόσωπο  στο τέλος να αναρωτιέται
πως θα το κάνει αυτό για αιτήματα άλλων κρατών (προφανώς αναφερόμενη στο αίτημα του Ελληνικού Λαού για τερματισμό των μνημονίων και κούρεμα του χρέους) γράφοντας πως αυτό είναι προφανώς αδύνατο, σε ένα παραλληλισμό που τα λέει όλα για τα μέτρα που είναι προ των πυλών!

Φυσικά με αυτόν τον παραλληλισμό η Κυβερνητική Εκπρόσωπος παραδέχεται ότι η Ελλάδα είναι αποικία της Γερμανίας και πως τα ψεύτικα, τα λόγια τα μεγάλα για απελευθέρωση απο τα μνημόνια βρίσκονται στην σφαίρα της φαντασίας.

Η κυρία Βούλτεψη ΞΕΧΑΣΕ φυσικά να πεί ότι οι μηχανοδηγοί του GDL κέρδισαν τον αγώνα τους και η DB κάθεται στο τραπέζι του διαλόγου μαζί τους για νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.

ΞΕΧΑΣΕ να αναφέρει ότι ο αγώνας των συναδέλφων γινόταν για να προασπίσουν το δικαίωμα στην ελεύθερη διαπραγμάτευση (που εδώ με ΝΟΜΟ η Ελληνική Κυβέρνηση κατάργησε. )
Θα πρέπει να μας απαντήσει η κυρία Βούλτεψη σε ένα ερώτημα που εμείς θέτουμε στην δική της λογική.

Κυρία Βούλτεψη τελικά ποιος κατάργησε το θεσμό των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων στην Ελλάδα; H Τρόικα ή η Ελληνική Κυβέρνηση;
Γιατί στην Γερμανία ισχύει το συλλογικό δίκαιο και τα δικαστήρια ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ τους εργαζόμενους που αγωνίζονται για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.Στην Ελλάδα πλέον το Κράτος Νομοθετεί και τα συνδικάτα (Αν θέλουν)προσυπογράφουν.

Και μιας και έρχεται και ο Νόμος για τις αλλαγές στον συνδικαλισμό και τα εργασιακά.
Κυρία Βούλτεψη η Ελληνική Κυβέρνηση  δέχετε τις διατάξεις που ισχύουν στην Γερμανία;
Ή μήπως θα είχε προβεί στην Ελληνική πατέντα της επιστράτευσης αν γινόταν απεργία.
Γιατί εξ όσων γράφει η Κυβερνητική εκπρόσωπος ,φαίνεται το αυταπόδεικτο.Οι μηχανοδηγοί βρίσκονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις απο το 2008. Πως και δεν τους έντυσε στο χακί η κυρία Μέρκελ , κυρία Βούλτεψη; Έτσι για προβληματισμό και παραδειγματισμό όπως αναφέρετε και στο κείμενο σας. Να κάνει και ένα κήρυγμα για τις λεγόμενες συντεχνίες και ...πάμε στον επόμενο !

Αλλά αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα, το ξεχάσαμε.

Και φυσικά κυρία Βούλτεψη, κύριοι της Ελληνικής Κυβέρνησης.

ΞΕΧΑΣΑΤΕ να πείτε το εμφανές. Η DB (Deuche Bahn) είναι ΔΗΜΟΣΙΑ εταιρεία και άρα οι Γερμανοί μηχανοδηγοί είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ υπάλληλοι που απαιτούν 35 ώρες εργασία !
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;  Στην Γερμανία ΔΗΜΟΣΙΟΙ υπάλληλοι να δουλεύουν 37 ώρες την εβδομάδα μόνο ;
Και φυσικά > 
ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, η Ελληνική Κυβέρνηση θέλει να ιδιωτικοποιήσει τον σιδηρόδρομο.
Απο όλα τα προηγμένα Κράτη στην ΕΕ , ΜΟΝΟ η Ελλάδα δεν θα έχει ΔΗΜΟΣΙΑ σιδηροδρομική εταιρεία.
Όποτε θέλετε εδώ είμαστε για να ανοίξουμε όλα τα θέματα.
Πόσες ώρες δουλεύει ο Έλληνας μηχανοδηγός, σε ποιες συνθήκες, πόσες μέρες το μήνα και πολλά άλλα ενδιαφέροντα.
Γιατί όταν γράφεις για Γερμανούς μηχανοδηγούς οφείλεις να γνωρίζεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ τι συμβαίνει και στην χώρα σου......


Ας διαβάσουμε και τι έγραψε η Κυβερνητική Εκπρόσωπος.

Οι μηχανοδηγοί, οι πιλότοι και το νέο μεγάλο ψέμα

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη

Δοθέντος ότι το νέο μεγάλο ψέμα, σύμφωνα με το οποίο τα χρέη μας τα κρατούν ευρωπαϊκά κράτη και επομένως είναι… πιο εύκολο να μας τα «κουρέψουν», κρατήστε και μια ακόμη σημείωση:

Ως γνωστόν, η Γερμανία ταλανίζεται και παραλύει κάθε τόσο από τις απεργίες των μηχανοδηγών των Γερμανικών Σιδηροδρόμων – η τελευταία υπολογίζεται ότι θα στοιχίσει πάνω από 100 εκ. ευρώ.

Με 20.000 μέλη, το συνδικάτο των μηχανοδηγών (GDL), διεκδικεί αύξηση 5% στις αποδοχές των μελών του, το δικαίωμα να διαπραγματεύεται τις συλλογικές συμβάσεις και άλλων κατηγοριών εργαζομένων της επιχείρησης, τη μείωση των ωρών εργασίας από 37 σε 35 ώρες εβδομαδιαίως.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, το συνδικάτο έχει προκηρύξει έξι απεργίες, ενώ βρίσκεται σε απεργιακές κινητοποιήσεις από το 2008.
Το GDL, διαθέτει έναν συγκριτικά μικρό αριθμό μελών, καθώς το σύνολο των εργαζομένων στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους είναι 196.000, πλην όμως είναι πολύ ισχυρό και προκαλεί πάντα σημαντικά προβλήματα με τις κινητοποιήσεις του.
Η Ντόιτσε Μπαν μεταφέρει 5,5 εκ. επιβάτες ημερησίως σε όλη τη χώρα, ενώ περίπου το ένα πέμπτο των εμπορευμάτων που διακινούνται στη Γερμανία μεταφέρεται επίσης με εμπορευματικούς συρμούς.
Μπροστά στους κινδύνους που εγκυμονούν αυτές οι κινητοποιήσεις, η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ κάλεσε τους συνδικαλιστές να επιδείξουν αίσθημα ευθύνης, ενώ οι συνδικαλιστές και ο επικεφαλής τους Κλάους Βεσέλσκι, προκάλεσαν και την αντίδραση των Σοσιαλδημοκρατών.
«Ο Κλάους Βεσέλσκι έχει χάσει κάθε αίσθηση του μέτρου», δήλωσε η Γιασμίν Φαχίμι, η γενική γραμματέας του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος (SPD).
Σε απεργίες κατεβαίνουν κάθε τόσο και οι 5.400 πιλότοι της Λουφτχάνσα, που τον περασμένο Οκτώβριο πραγματοποίησαν την όγδοη απεργία της χρονιάς, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αλλαγές στη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας τους, που επιδεινώνει ιδίως τα προγράμματα συνταξιοδότησης των χειριστών.
Σημειώστε ότι η Λουφτχάνσα είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρία, αλλά παρ’ όλα αυτά, προσπαθεί να μειώσει το λειτουργικό της κόστος εν μέσω του σκληρού ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει από εταιρείες αερομεταφορών χαμηλού κόστους αλλά και εταιρείες κρατών της Μέσης Ανατολής.

Επομένως, για άλλη μια φορά διερωτάται κανείς:

Πόσο εύκολο είναι για μια κυβέρνηση να αρνείται να ικανοποιήσει τα αιτήματα εργαζομένων κρίσιμων τομέων της οικονομίας που απεργούν και την ίδια ώρα να ικανοποιεί χωρίς κόστος αιτήματα άλλων κρατών;
Όλοι καταλαβαίνουν πως κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, έως αδύνατον.
Τέλος, σημειώστε και τούτο (προς προβληματισμό και παραδειγματισμό):
Οι Γερμανοί μηχανοδηγοί ανέστειλαν την απεργία τους, ώστε να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια που μετέφεραν εκατομμύρια Γερμανούς στο Βερολίνο, προκειμένου να λάβουν μέρος στους εορτασμούς για τα 25 χρόνια από την πτώση του Τείχους…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου