Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

Ενημέρωση απο την χτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ του ΟΣΕ

Τον γύρο του διαδικτύου έκανε η χτεσινή μας ανάρτηση για τις προσλήψεις στον ΟΣΕ. Είναι καιρός και οι υπόλοιπες εταιρείες να ακολουθήσουν και να ζητήσουν επίσημα προσλήψεις και να μην μένουν μόνο στα λόγια οι προθέσεις.Περιμένουμε λοιπόν απο ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ πράξεις.
Επικοινωνήσαμε με τον εκπρόσωπο εργαζομένων Θανάση Λεβέντη για τα αποτελέσματα της χτεσινής συνεδρίασης του ΔΣ του ΟΣΕ. Ο συνάδελφος μας ενημέρωσε ότι 
η εισήγηση για τις προσλήψεις πέρασε με μια μικρή διαφοροποίηση.

Προστέθηκαν 2 επιπλέον θέσεις, στο σύνολο λοιπόν το αίτημα για  162 προσλήψεις στον ΟΣΕ.
Οι θέσεις κατανέμονται ως εξής.

33 θέσεις μηχανικών
14 θέσεις Διοικητικής Υποστήριξης
60 θέσεις στην Κυκλοφορία
53 θέσεις στην Τεχνική Υποστήριξη (Γραμμή - ΤΗΕ - ΤΜΚ)
2 γιατροί εργασίας

Οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ και αφού πρώτα εγκριθούν απο τα συναρμόδια Υπουργεία, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι ούτε με αυτές τις προσλήψεις καλύπτεται το Οργανόγραμμα στον ΟΣΕ που προέβλεπε ο μνημονιακός Νόμος Ρέππα -για την δήθεν εξυγίανση όπως λέμε εδώ  στο στέκι της έλξης -(Ν3891/2010).

Οι ανάγκες είναι πολύ περισότερες όπως μας είπε και ο συνάδελφος Λεβέντης που τόνισε και στο ΔΣ του ΟΣΕ και αυτήν την διάσταση του θέματος και στο οποίο υπήρξε κοινή ομολογία για το φλέγον θέμα των προσλήψεων.(και θα πρέπει να εδώ να πούμε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις φαίνεται και η χρησιμότητα του εκπροσώπου εργαζομένων στα Διοικητικά Συμβούλια- αν και έχουν μειοψηφική θέση- να τονίζουν δηλαδή την πραγματικότητα που ζούν καθημερινά οι εργαζόμενοι, όπως έκανε και ο συνάδελφος μας).

Το μέγεθος των αναγκών σε προσωπικό φαίνεται απο τις χιλιάδες δεδουλευμένες αναπαύσεις κάθε μήνα και απο τις ακόμα περισσότερες ώρες υπερωριακής απασχόλησης. Και αυτό μεταφέρθηκε και απο τον εκπρόσωπο εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ, το οποίο φαίνεται να αντιλαμβάνεται το πρόβλημα σε αντίθεση με τους Υπουργούς της 3ης μνημονιακής Κυβέρνησης που βλέπουν ...πλεόνασμα προσωπικού στις συγκοινωνίες.
Τέλος ο Θανάσης Λεβέντης μας ενημέρωσε ότι εγκρίθηκε και η χορήγηση ταυτοτήτων σε όσους μετατάχθηκαν υποχρεωτικά απο τον ΟΣΕ και συνταξιοδοτήθηκαν, ακριβώς όπως συνέβη και με τους αντίστοιχους συναδέλφους μας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Με την σειρά μας εμείς λέμε ότι ΟΛΟΙ οι σιδηροδρομικοί περιμένουν απο τα Συναρμόδια Υπουργεία να αποφασίσουν άμεσα και να προχωρήσουν τις προσλήψεις που ζητά ο ΟΣΕ , ενώ ΑΠΑΙΤΗΣΗ είναι να γίνουν και αντίστοιχες ενέργειες απο τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζουν οι Διοικήσεις των εν λόγω εταιρειών ότι λόγω της έλλειψης προσωπικού δεν μπορούν να ικανοποιήσουν το έργο, να προσλαμβάνουν συνταξιούχους με μπλοκάκια και να σχεδιάζουν ιδιωτικοποίηση  δραστηριοτήτων,εντατικοποιόντας την εργασία σε βάρος της ασφάλειας κυκλοφορίας.
Είναι καιρός οι κκ. Ζηλιασκόπουλος και Αγιάσογλου να αποδείξουν αυτά που λένε για προσλήψεις και να φέρουν στα ΔΣ των εταιρειών τα θέματα προς συζήτηση.


Το στέκι της έλξης - το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου