Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014

Eurostar: οι υπερταχείες που έφεραν τη Μ. Βρετανία πιο κοντά στην Ευρώπη

Και στην Ελλάδα εν Σωτήριο έτος 2014 δεν έχουμε καταφέρει να ενώσουμε την Αθήνα με την ...Πάτρα!
Πριν από 20 χρόνια, έβαλε τέλος στη γεωγραφική απομόνωση της Μ. Βρετανίας. 100 μέτρα κάτω από τον πυθμένα του Στενού της Μάγχης, η σιδηροδρομική γραμμή Eurotunnel έχει χαρακτηριστεί ένα από τα «επτά σύγχρονα θαύματα», σύμφωνα
με το euronews. 

Προϊόν της συμφωνίας Θάτσερ - Μιτεράν, εγκαινιάστηκε το Νοέμβριο του 1994, με τη βασιλική οικογένεια της Αγγλίας ως πρώτους επιβάτες. Τη μεταφορά των επιβατών έχει αναλάβει η Eurostar. Τα μέχρι τώρα δρομολόγια ενώνουν το Λονδίνο με το Παρίσι και τις Βρυξέλλες.

Σύντομα, όμως, θα προστεθούν και άλλα, όπως ανέφερε στο euronews, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Nicolas Petrovic: «Από την επόμενη χρονιά θα έχουμε απευθείας σύνδεση, από το Λονδίνο, με τη Λύον, την Αβινιόν και τη Μασσαλία. Και ένα χρόνο μετά, θα φτάνουμε από το Λονδίνο στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Θα επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας με νέα δρομολόγια».

Για πρώτη φορά, το 2013, η Eurostar μετέφερε, μέσα σε ένα έτος, πάνω από 10 εκατομμύρια επιβάτες. Η εταιρεία πιστεύει ότι ο αριθμός τους θα συνεχίσει να αυξάνεται, παρά την οικονομική στασιμότητα που παρατηρείται στην Ευρώπη.
«Ο κλάδος του ελεύθερου χρόνου, στη Μ. Βρετανία, αποδίδει πολύ καλά τους τελευταίους 18 μήνες. Στη Βρετανία, τώρα, υπάρχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το μέλλον, βλέπουμε ότι οι άνθρωποι νοιώθουν σιγουριά, άρα με άνεση αποφασίζουν διακοπές ή σύντομες αποδράσεις. Αλλά ούτε στις αγορές της Γαλλίας και του Βελγίου, έχουμε πρόβλημα. Ακόμα και εκεί βλέπουμε αύξηση της κίνησης.»

Η Eurostar θα προσθέσει, την επόμενη χρονιά, στο στόλο της, 10 υπερσύγχρονες υπερταχείες από τη Siemens. Καθεμία από αυτές θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι 900 επιβάτες. Ωστόσο, σύντομα θα έχει ανταγωνιστή: τη γερμανική Deutsche Bahn.

«Καλωσορίζουμε την άφιξη της Deutsche Bahn ως ανταγωνιστή στις γραμμές του eurotunnel. Κατά μία έννοια, είναι καλά νέα, γιατί θα αυξήσει τη γενική αντίληψη ότι μπορεί κάποιος να ταξιδέψει με υπερταχεία κάτω από τη Μάγχη.» Με τις υπερταχείες της Eurostar, ο επιβάτης φτάνει από το Λονδίνο στο Παρίσι σε δύο ώρες και ένα τέταρτο και στις Βρυξέλλες σε δύο ώρες.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου