Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

Αδελφοποιήθηκαν η τοξωτή γέφυρα Μάναρη με τη γέφυρα ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου (βίντε-φωτό)

Χωρίς τρένο αλλά με ....βίντεο και δηλώσεις επισήμων.
Σε μία λιτή τελετή που ξεκίνησε στο Πνευματικό Κέντρο της Τοπικής Κοινότητας Μάναρη, την Κυριακή 16 Νοεμβρίου στις 12 το μεσημέρι και ολοκληρώθηκε με τα αποκαλυπτήρια της αναμνηστικής πλακέτας στο χώρο της Γέφυρας, πραγματοποιήθηκε για καθαρά συμβολικούς λόγους η
τελετή αδελφοποίησης της τοξωτής γέφυρας Μάναρη και της γέφυρας της ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου.
Η αδελφοποίηση αποτελεί υπόμνηση μεταξύ άλλων των κοινών στοιχείων των δύο επιτευγμάτων της Βιομηχανικής ιστορίας της χώρας, ενός παλιού και ενός σύγχρονου,  όπως είπε και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος.
Κοινά στοιχεία που ξεκινούν από τον οραματιστή και των γεφυρών, τον Χαρίλαο Τρικούπη, αλλά δεν τελειώνουν σε αυτόν, αφού έχουν και πολλά ακόμα από την τεχνική μέχρι την ασφάλεια και το ταίριασμά τους στο φυσικό περιβάλλον που έχουν κατασκευαστεί.
Η αδελφοποίηση όπως ειπώθηκε γίνεται και σε μία περίοδο που έχουμε κρίση οικονομική και υπενθυμίζει το γεγονός ότι και η γέφυρα του Μάναρη κατασκευάστηκε μετά το «Δυστυχώς επτωχεύσαμε» του Τρικούπη, που όμως δεν σταμάτησε την δημιουργία υποδομών. 
Όπως είπε μάλιστα και ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης η κρίση δίνει τη δυνατότητα να υπάρξουν άλλοι χρηματοδοτικοί πόροι πέραν αυτών που έδινε αφειδώς το Κράτος παλιότερα. Έτσι θα μπορέσει και να υπάρξει και η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, την οποία και επανέλαβε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Τάκης Θεοφανόπουλος, συγκεκριμενοποιώντας μάλιστα τον τρόπο της επανεκκίνησης που θα έχει τη μορφή «κρουαζιέρας».
Μία επανεκκίνηση που θα έρθει σύντομα αφού οι σταθμοί και το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου έχουν μακρά ιστορία και οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν πολύ ξεχωριστά φυσικά τοπία, αρχαιολογικά μνημεία και αρχιτεκτονικά μνημεία, όπως και η γέφυρα Μάναρη.
Να σημειώσουμε πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Γέφυρας ΑΕ Παναγιώτης Παπανικόλας εξήρε την πρωτοβουλία του Συνδέσμου Μαναριωτών Αττικής για την αδελφοποίηση των δύο γεφυρών και σημείωσε πως την Άνοιξη θα γίνει η δεύτερη φάση της αδελφοποίησης στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Μαναριωτών Αττικής Παναγιώτης Σιαμπέκος αφού ευχαρίστησε όλους όσοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, επεσήμανε μεταξύ άλλων την προσπάθεια που κατεβλήθη για να αναδειχθεί και φωτιστεί η γέφυρα αλλά και να γίνει και η αδελφοποίησή της. Σημείωσε πάντως πως «οι πόρτες ήταν ανοιχτές και η βοήθεια μεγάλη όπου απευθύνθηκαν».
Τέλος ο Πρόεδρος της ΤΚ Μάναρη Χρήστος Τσουμπρής έδωσε αναμνηστικές πλακέτες στον πρόεδρο της Γέφυρας ΑΕ και στον πρόεδρο του ΟΣΕ.
Δείτε φωτογραφικό υλικό και βίντεο από την αδελφοποίηση. (μιλούν ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Τάκης Θεοφανόπουλος, ο πρόεδρος της Γέφυρας ΑΕ Π.Παπανικόλας, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Μαναριωτών Π.Σιαμπέκος.
Ε.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου