Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014

Μηχανοδηγοί αλά κάρτ ή λάθος διατύπωση στο Νομοσχέδιο που έρχεται για την έλξη;

Βρήκαμε το υπό κατάθεση Νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομων.Το διαβάζαμε και δεν το πιστεύαμε... Η διάταξη που προβλέπεται στο υπό κατάθεση Νομοσχέδιο για την ενίσχυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με προσωπικό έλξης είναι η εξής >

"Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού δύνανται, κατά παρέκκλιση από οποιαδήποτε γενική ή ειδική διάταξη, να αποσπώνται προσωρινά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. μέχρι τριάντα πέντε (35) υπάλληλοι με ειδικά προσόντα ή εμπειρία, ως προσωπικό έλξης, από οποιαδήποτε υπηρεσία του δημόσιου τομέα ή Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή Ν.Π.Δ.Δ. Ο χρόνος διάρκειας της απόσπασης λογίζεται, για κάθε συνέπεια, ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας του αποσπώμενου στη θέση που οργανικά κατέχει. Η μισθοδοσία των αποσπωμένων, τα πάσης φύσεως επιδόματα και οι εργοδοτικές εισφορές προς τα αντίστοιχα ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης βαρύνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε."


Με λίγα λόγια.
Θα βρούμε 35 εργαζόμενους απο την Γενική Κυβέρνηση.
Θα τους αποσπάσουμε προσωρινά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΜΕ να τους εντάξουμε πλήρως (παρά τα κενά στις Οργανικές θέσεις) γιατί έρχεται ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ και δεν πρέπει να αλλάξουν τα οικονομικά μεγέθη.

Μετά θα τους εκπαιδεύσουμε για 1-2 χρόνια.
ΑΝ μας προλάβει η ιδιωτικοποίηση, θα τους στείλουμε πίσω, ο νέος εργοδότης θα πάρει φτηνότερους ή ενδεχομένως θα ζητήσει να τους προσλάβει με όρους αγοράς.
ΑΝ δεν μας προλάβει θα τους βγάλουμε μηχανοδηγούς και θα τους έχουμε ΟΜΗΡΟΥΣ.

Το Σωματείο των Μηχανοδηγών ΟΦΕΙΛΕΙ ΑΜΕΣΑ να παρέμβει.

Τώρα πριν είναι ΑΡΓΑ .

Πλήρης ένταξη και ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ όχι μόνο για 35 αλλά για όσους απαιτούνται ΤΩΡΑ.
Φυσικά και με τον τρόπο αυτό , ελάχιστοι θα είναι οι ενδιαφερόμενοι....

Το Νομοσχέδιο έχει και άλλα μαργαριτάρια. Θα επανέλθουμε.

Σημειώνουμε ότι δεν βρήκαμε καμία διάταξη για την επιστροφή των μεταταχθέντων,πιστεύουμε ότι θα ισχύσει η δέσμευση του Υπουργού και θα γίνει τροπολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου