Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2018

«Μάχη» στην Βρετανία για τους σιδηροδρόμους 25 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίησή τους

«Καταστροφική» χαρακτηρίζουν την ιδιωτικοποίηση των βρετανικών σιδηροδρόμων οι Εργατικοί στην 25 επέτειο από την αποκρατικοποίησή τους, εκτιμώντας πως αυτή κοστίζει στους φορολογούμενους 5 δισ. στερλίνες κατ' έτος, ενώ οι ανατιμήσεις στα εισιτήρια έχουν φτάσει στο 20%.


Η έκθεση των Εργατικών, δημοσιοποιήθηκε με αφορμή την 25η επέτειο από το νόμο με τον οποίο ο βρετανικός σιδηρόδρομος ιδιωτικοποιήθηκε και τονίζει ότι οι κρατικές επιδοτήσεις έχουν... τετραπλασιαστεί από το 1993. Από το 1995 κιόλας, η τιμή των εισιτηρίων έχει αυξηθεί κατά 20%, ενώ κάποια δρομολόγια έχουν πολύ μεγαλύτερες αυξήσεις.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έκθεση το εισιτήριο για τις ώρες αιχμής από το Λονδίνο προς το Μάντσεστερ, έχει αυξηθεί κατά 238%, από τις 50 στις 169 λίρες, έχει δηλαδή τριπλασιαστεί. Αντίστοιχα ένα απλό εισιτήριο από το Λονδίνο προς το Έξετερ, έχει φτάσει από τις 37,5 λίρες στις 129,5, γνωρίζοντας αύξηση 245%, ενώ το εισιτήριο από το Λονδίνο προς το Σουίντον έχει κι αυτό τριπλασιαστεί από τις 20 στις 66 λίρες.

Σύμφωνα με τους εργατικούς οι «καταστροφικοί» δείκτες αποδεικνύουν την ανάγκη επανεθνικοποίησης των σιδηροδρόμων. Ο τομεάρχης Μεταφορών του κόμματος, δήλωσε σχετικά «25 χρόνια τώρα είναι καθαρό ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων αποδείχτηκε καταστροφική, με τους φορολογούμενους να βάζουν περισσότερα χρήματα απ' ότι όταν ήταν δημόσιος».

«Οι Εργατικοί θα επαναφέρουν τους σιδηροδρόμους σε δημόσια ιδιοκτησία ώστε οι υπηρεσίες να βελτιωθούν και οι τιμές να μειωθούν, λειτουργώντας τους με γνώμονα το συμφέρον των επιβατών και όχι το ιδιωτικό κέρδος». Οι συντηρητικοί από την πλευρά τους τονίζουν πως «οι σιδηρόδρομοι έχουν βελτιωθεί για τους επιβάτες και τους φορολογούμενους».

Ο υπουργός Μεταφορών Τζο Τζόνσον δηλώνει: «Τα δρομολόγια έχουν διπλασιαστεί και η επένδυση έχει πλέον φτάσει σε ύψη ρεκόρ. Γνωρίζουμε όμως πως κάποιοι επιβάτες, δεν έχουν τις υπηρεσίες που αξίζουν. Γι αυτό προχωράμε σε αναδιαρθρώσεις, ώστε να σιγουρευτούμε πως τα τρένα θα φτάνουν στην ώρα τους και πως οι τιμές θα αντικατοπτρίζουν την παρεχόμενη υπηρεσία».

«Αντίθετα η ιδεοληπτική χροιάς επανεθνικοποίηση των Εργατικών, θα οδηγήσει σε λιγότερες επιλογές και χειρότερες υπηρεσίες. Θα βάλει τους πολιτικούς να ελέγχουν ζωτικές υπηρεσίες, κάτι που θα κάνει τους πολίτες να μην έχουν που να στραφούν όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως πρέπει».

Οι βρετανικοί σιδηρόδρομοι ιδιωτικοποιήθηκαν από την κυβέρνηση του Τζον Μέιτζορ, με τον νόμο «Railway Act», που έλαβε τη βασιλικική έγκριση στις 5 Νοεμβρίου του 1993. Η υλοποίησή του ξεκίνησε τον Απρίλιο του 1994 και η πλήρης ιδιωτικοποίηση ολοκληρώθηκε αρκετά χρόνια αργότερα.

www.reader.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου