Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Επιστολή ΠΕΠΕ για Οδοντωτό, εφεδρείες, εγκαταστάσεις

Επιστολή του Σωματείου μας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
Κύριοι ,
Με τις πρόσφατες τροποποιήσεις στα υφιστάμενα κυκλώματα εργασίας διαπιστώσαμε ότι στον Οδοντωτό Σιδηρόδρομο (Καλάβρυτα- Διακοπτό), υπάρχουν πλέον διαστήματα που κυκλοφορούν συρμοί

χωρίς να υπάρχουν στο μηχανοστάσιο μηχανοδηγοί εφεδρείας ενώ σε συγκεκριμένη υπηρεσία παρουσιάζεται να έχει σχολάσει ο μηχανοδηγός ενώ ο συρμός βρίσκεται σε δρομολόγιο.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η διαδρομή του Οδοντωτού έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες- δυσκολίες (κλίση γραμμής, συχνές κατολισθήσεις) δεν είναι προσβάσιμη οδικά  σε μεγάλο μέρος του δικτύου ενώ τυχόν ακινησία συρμού ενδέχεται -σε συνδυασμό με την έλλειψη μηχανοδηγού εφεδρείας- να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στους επιβαίνοντες, αφού δεν θα υπάρχει προσωπικό για να φροντίσει για τον τάχιστο απεγκλωβισμό τους.
Πάγια θέση του Σωματείου μας, όπως συμφωνείτε και στην ΣΣΕ, είναι η εξάλειψη της υπερωριακής εργασίας. Ωστόσο ο σχεδιασμός και η εκπόνηση των ωραρίων εργασίας θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψην τις πραγματικές συνθήκες (Υποδομή, επιδομή, έλλειψη προσωπικού κτλπ) και ανάγκες της ασφαλούς κυκλοφορίας των συρμών.
Σας καλούμε όπως άμεσα  φροντίσετε για την επαναφορά των ωραρίων στον Οδοντωτό στην προηγούμενη μορφή τους ή εναλλακτικά για την τοποθέτηση μηχανοδηγού εφεδρείας στο κύκλωμα εργασίας προκειμένου να αποφευχθούν  ζητήματα που άπτονται της ασφάλειας της κυκλοφορίας. 
       Σας υπενθυμίζουμε ότι με τα υφιστάμενα κυκλώματα εργασίας, εφεδρείες                    μηχανοδηγών δεν υπάρχουν σε μεγάλο μέρος του δικτύου ή είναι υποστελεχωμένες , με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια της κυκλοφορίας σε περίπτωση ακινησίας ή συμβάντος.
Όπως επαναλαμβάνουμε  και την τραγική κατάσταση στα μεγάλα μηχανοστάσια (ΜΑΙ – ΜΘ) όπου  λόγω της έλλειψης προσωπικού, οι εφεδρείες (όταν υπάρχουν) εκτελούν συνεχώς υπηρεσίες ελιγμών και  σε εγκαταστάσεις που απέχουν μακράν από το να χαρακτηριστούν  ως «ασφαλείς».(έλλειψη φωτισμού κτλπ).
Ως πρόσφατο παράδειγμα για την κατάσταση των εγκαταστάσεων  αναφέρουμε ότι ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες για την εγκατάσταση των αποβάθρών στις γραμμές του ΑΙΡ για την ασφαλή απόεπιβίβαση του προσωπικού από τους συρμούς Desiro, εξέλιξη που ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την υγεία και ασφάλεια του.

Στην διάθεση σας για κάθε ενημέρωση. 


                                            Για το Δ.Σ.   
           Ο Πρόεδρος                                         Ο Γ. Γραμματέας 

          
          Γενιδούνιας Κ.                                           Τουρλής Β.


Απο το blog της ΠΕΠΕ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου