Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2018

«Βολές» Χρ. Σπίρτζη εναντίον της Cosco για τους χειρισμούς της στο διαγωνισμό του Θριασίου Ε/Κ

«Βολές» εναντίον της Cosco για τους χειρισμούς της στο διαγωνισμό του Θριασίου Ε/Κ εξαπέλυσε, την προηγούμενη εβδομάδα και από το βήμα της Βουλής, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.


Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι η Cosco επεδίωξε την ακύρωση του διαγωνισμού της ΓΑΙΑΟΣΕ για το Θριάσιο Ε/Κ ιδιωτών, ζητώντας την προκήρυξη ενός ενιαίου διαγωνισμού, ο οποίος θα συμπεριελάμβανε το εμπορευματικό κέντρο και το σιδηροδρομικό terminal.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, θα σήμανε ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να επιστρέψει 235 εκατ. ευρώ, αφού στο Θριάσιο είχαν επενδυθεί συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά κονδύλια.

«Είναι γνωστό ότι στη διαβούλευση ο παραχωρησιούχος του λιμανιού του Πειραιά ζήτησε την ακύρωση του διαγωνισμού, με αίτημα να βγει ένας διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο και για τη διαχείριση του διαμετακομιστικού κέντρου, αυτού που είπαμε ότι ακολουθεί.

Δηλαδή, επί της ουσίας ζήτησε να μην γίνει το συνολικό εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου, να πληρώσουμε  235 εκατομμύρια ευρώ πίσω στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να ικανοποιήσουν κάποιοι τις φιλοδοξίες ή τους εμπορευματικούς στόχους που έχουν να κάνουν εμπορευματικό κέντρο μέσα στο λιμάνι.

Αυτές είναι επενδύσεις «all inclusive». Δεν θα τις υποστηρίξουμε εμείς», ανέφερε ενδεικτικά.

Από την άλλη πλευρά, την περίοδο εκείνη, στελέχη προσκείμενα στην Cosco είχαν επισημάνει ότι το Θριάσιο «δεν παρουσιάζει επενδυτικό ενδιαφέρον, εάν δεν προκηρυχτεί ενιαίο», σημειώνοντας ότι απώτερος στόχος της κινεζικής εταιρείας ήταν η δημιουργία μιας υπεραγοράς χονδρικής προϊόντων, τα οποία θα διοχετεύονταν – στη συνέχεια – στην Κεντρική Ευρώπη.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών κατέκρινε δημοσίως την συμπεριφορά της Cosco, η οποία – από την πλευρά της – έχει έντονα παράπονα από το ελληνικό δημόσιο για την καθυστέρηση του Master Plan του ΟΛΠ, θεωρώντας ότι το ελληνικό δημόσιο ίσως να «προωθεί» περισσότερο το Θριάσιο Ε/Κ.

Φώτης Φωτεινός - metaforespress.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου