Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Αποχαιρετιστήρια-ευχαριστήρια επιστολή Κων/νου Θ. Ανδρούτσου

      Αποχαιρετιστήρια- ευχαριστήρια επιστολή Κων/νου Θ. Ανδρούτσου, Αναπληρωτή Προϊσταμένου Δ/νσης Οργάνωσης & Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της ΔΟΔΑΔ/ΟΣΕ.
Διανύοντας  το ταξίδι του σιδηροδρομικού ονείρου, ο χρόνος είθισται να είναι πολύ λίγος για να αναφερθώ σε πράγματα, γεγονότα,  εντυπώσεις, που σημάδευσαν τον υπηρεσιακό μου βίο. Η αποτύπωσή τους  από την σκοπιά ενός δίκαιου παρατηρητή μόνο θετική μπορεί να είναι.
Άλλωστε, από μικρό παιδί ως τέκνο παλιού  Σιδηροδρομικού  είχα όνειρο να εργαστώ στον ΟΣΕ. Η επιθυμία μου έγινε πραγματικότητα, υπηρετώντας στο Σιδηρόδρομο με επαγγελματική συνείδηση, ευθύνη στην εκτέλεση των καθηκόντων,  αγάπη,  πίστη και   αφοσίωση.
Να σας εξομολογηθώ ότι κατά τη διάρκεια της  θητείας μου δεν αποκόμισα πικρία ή αδικία από τους συναδέλφους μου.
Σκοπός μου, ήταν  να προσφέρω τα καλύτερα   στην Υπηρεσία. Η δε συνεργασία με τους συναδέλφους ήταν  αξιοπρεπής, δείχνοντας την πρέπουσα κατανόηση και ευαισθησία ιδίως στα ανθρώπινα προβλήματα, στην δίκαιη και έγκαιρη διευθέτηση των θεμάτων τους με αρχή την ίση μεταχείριση και με σεβαστό στην προσωπικότητα του καθενός μας. 
Ο άνθρωπος οφείλει και πρέπει να δουλεύει με  τιμιότητα και δικαιοσύνη, να μην νοσταλγεί τα πολλά και να μην αφήνει τον εαυτό του να κυριευθεί από το πάθος της συμφεροντολογίας.  Να κάνει το καθήκον του όσο δύνανται, να περιμένει την  επιβράβευση του τιμίου ιδρώτα του και όχι των φτηνών και ψεύτικων λόγων.
Η αξία του ανθρώπου εξαρτάται από τις αξίες που πρεσβεύει, από την αρετή που ζει, από την προσωπικότητα που διαμορφώνει.
Θα ήθελα ιδιαιτέρως να ευχαριστήσω τους συναδέλφους της Διεύθυνσης Προσωπικού (ΔΠ) για την άριστη και επί πολλά χρόνια συνεργασία μας, τη Διευθύντρια, φυσικά όλο το εν γένει Στελεχιακό και λοιπό  προσωπικό, το Βασίλη,     το Χρήστο………
Τους συναδέλφους του Συνδικαλιστικού Κινήματος,  νυν  & τέως για την  άψογη συνεργασία που επί πολλά  έτη  είχαμε, ιδίως για το σεβασμό που έδειξαν στο  πρόσωπό μου.
Τη  σύζυγό μου για τη στήριξη που μου παρείχε  στη δύσκολη και επίπονη πρώτη δεκαπενταετία της υπηρεσιακής μου θητείας, καθώς και τα τρία  παιδιά μου για το ύφος, ήθος και για τις σπουδές Ανώτατου επιπέδου που επεδίωξαν και επέτυχαν.
Τέλος, ευχαριστώ τον αείμνηστο πατέρα μου ΘΕΟΔΩΡΟ, αιώνια  η μνήμη του. 
29 Ιανουαρίου 2019, η ημερομηνία αποχώρησής από τον Όμιλο του ΟΣΕ.
Είμαι βαθύτατα συγκινημένος και συνάμα χαρούμενος που αποχωρώ υγιής. Η  νέα φάση της ζωής μου θα ήθελα να συνεχιστεί, κατά θέλημα Θεού,  με διαφορετικό τρόπο, θέμα και αντικείμενο.   
Σας ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία, ευχόμενος προσωπική και οικογενειακή υγεία με καλή συνέχεια στην υπηρεσιακή σας πορεία. 
Να συνεχίσουμε  να αγαπάμε το Σιδηρόδρομο, το μεγάλο αυτό αριστούργημα.-                

             με  τις θερμές ευχαριστίες μου              
                      Κ.Θ.ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ
          
          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου