Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Στην κυκλοφορία η νέα γραμμή - ΜικροΠροβλήματα στις δοκιμές στο Θριάσιο

Αλλάζει το τοπίο στον σιδηρόδρομο!

Σε κυκλοφορία δόθηκε απο χτες τα μεσάνυχτα,η νέα γραμμή μεταξύ Αγγειών  -Δομοκού, ολοκληρώνοντας έτσι μετά απο 20 χρόνια αναμονής τον άξονα
Πειραιάς- Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Όπως μας ανέφεραν μηχανοδηγοί που εκτέλεσαν το δρομολόγιο στην νέα χάραξη, πλέον η διαδρομή μεταξύ Τιθορέας - Δομοκού σήμερα καλύπτεται σε μόλις 63 λεπτά (!) και ενώ βρίσκονται σε εφαρμογή περιορισμοί στην ταχύτητα και τα δρομολόγια γίνονται με μηχανές Diesel!
Με την λειτουργία της νέας γραμμής, σταματούν πλέον και τα περάσματα απο την χάραξη στον Ορεινό Όγκο,που επί δεκαετίες είχε στηρίξει τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, αλλά αντιμετώπιζε σημαντικά προβλήματα, στερώντας ουσιαστικά την αναπτυξιακή του πορεία.

Η φωτό απο το πρόβλημα χτες στο Θριάσιο με τον παντογράφο της Η/Α να μπλέκει στα καλώδια της ηλεκτροκίνησης.




















Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου