Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

To στέκι παρουσιάζει την μοναδική γυναίκα μηχανοδηγό σε Frecciarossa στην Ιταλία!


 Βρισκόμαστε στο Bergamo και μόλις εισέρχεται η αμαξοστοιχία  Frecciarossa  με την  μοναδική γυναίκα μηχανοδηγό σε αυτές τις αμαξοστοιχίες στην Ιταλία.  28 χρονών με σπουδές στην Νομική,στον τομέα της αεροναυτικής και master στο τομέα νέων τεχνολογιών
η  L.B. πραγματοποίησε το πρώτο της ταξίδι στο ταχύτερο τρένο των Ιταλικών σιδηροδρόμων,τρένο που αναπτύσει ταχύτητες 300 χιλιομέτρων.

Εντυπωσιακή μέσα στην μπλε  στολή, δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για την δουλειά που ονειρευόταν να πραγματοποιήσει. 
Αφού ολοκλήρωσα τις πανεπιστημιακές μου σπουδές, ήρθε η ώρα να σκεφτώ το μέλλον: Απο την παιδική μου ηλικία το πάθος, κυρίως λόγω της εργασίας του πατέρα μου,βρισκόταν σε οτιδήποτε κινείται και ιδιαίτερα στους κινητήρες και τις μηχανές που κάνουν την κίνηση εφικτή, αναφέρει.
Πάντα με προσέλκυαν τα αεροπλάνα αλλά και τα μέσα σταθερής τροχιάς και φυσικά τα τρένα.
Παράλληλα έκανα την πρακτική μου στην Νομική, με πολλές προοπτικές μπροστά μου, αλλά όταν μου προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για προσλήψεις μηχανοδηγών  στην Trenitalia, δεν το σκέφτηκα καθόλου και αμέσως κατέθεσα την αίτηση μου.
Τον επόμενο χρόνο κλήθηκα σε συνέντευξη και σήμερα το πάθος μου έγινε το επάγγελμα μου.

Τώρα πλέον νοιώθω ικανοποιημένη και δεν σκέφτομαι καθόλου να εξασκήσω την Νομική εξομολογείται η συνάδελφος.
Έχοντας περάσει τα τεστ προεπιλογής της Trenitalia, μια τεχνική συνέντευξη και τις ιατρικές εξετάσεις ακολούθησε μαθητεία και εκπαίδευση 18 μηνών, τόσο θεωρητική όσο και πρακτική.
Μετά απο τα πρώτα βήματα απέκτησα την Ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης, ακολουθώντας ένα πρόγραμμα μηνιαίας εκπαίδευσης και κατόπιν έκανα την αίτηση για να ενταχθώ στις γραμμές υψηλής ταχύτητας. Σήμερα εργάζομαι στον τομέα αυτό,καταλήγει.

Θυμάται μάλιστα το πρώτο της ταξίδι

Ήμουν σε μεγάλη ένταση γιατί για πρώτη φορά ήμουν μόνη στην καμπίνα μηχανοδήγησης. Ο σύντροφος μου με συνόδευσε στην αποβάθρα και βλέποντας το τρένο σκέφτηκα ¨τώρα είναι η ώρα μου".
Όταν εργαζόμαστε οι μηχανοδηγοί είμαστε όλοι ένα με το τρένο, η μηχανοδήγηση δεν είναι τόσο απλή και πρέπει να είμαστε πάντα έτοιμοι για οτιδήποτε αναπάντεχο συμβεί στην γραμμή ή στην αμαξοστοιχία.
Η ζωή μου δεν έχει αλλάξει  αναφέρει η συνάδελφος και οι βάρδιες δεν είναι πρόβλημα.
Το επάγγελμα είναι σημαντικό, δεν με ενοχλούν οι Κυριακές και οι αργίες στο τρένο αναφέρει, τονίζοντας πως χρωστά πολλά στην οικογένεια της για την σημερινή της θέση.

Επιμέλεια το στέκι της έλξης 

Και φυσικά διαβάζοντας  την άναρτηση αυτή , στεκόμαστε και  στις  γυναίκες μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που σήμερα εργάζονται στα τρένα  καλύπτοντας επάξια τις απαιτήσεις του επαγγέλματος μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου