Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Σιδηρόδρομος: Οι τέσσερις εταιρείες και τα 10,6 εκατ. για να αποκατασταθεί το Δομοκός - Λάρισα

Τέσσερις εταιρείες που ασχολούνται με σιδηροδρομικά έργα, περιμένουν να υπογράψουν συμβάσεις ανάθεσης με τον ΟΣΕ, προκειμένου να ξεκινήσουν τις εργασίες προσωρινής αποκατάστασης της γραμμής στο τμήμα Δομοκός- Λάρισα, μετά τις μεγάλες ζημίες που προκάλεσε
η κακοκαιρία Ντάνιελ στη Θεσσαλία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, oι εταιρείες που κλήθηκαν από τον ΟΣΕ, να αναλάβουν την προσωρινή αποκατάσταση της μίας γραμμής, στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕ ( 50 χλμ. σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή), είναι η «Ξανθάκης ΑΤΕ», η «Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ», η «ΤΕΣ Α.Ε.» και η «Ρήγας Τεχνική Α.Ε.».

Το τμήμα που έχει υποστεί ζημιές, έχει χωριστεί σε τέσσερα υποτμήματα, με την «Ρήγας» και την «ΤΕΣ» να αναλαμβάνουν ουσιαστικά τα ¾ του έργου και, τις άλλες δύο, την «Σιδηροδρομικά Έργα» και την «Ξανθάκης» να αναλαμβάνουν το υπόλοιπο ¼ του όλου έργου.

Να σημειωθεί ότι το κόστος προσωρινής αποκατάστασης της γραμμής, ανέρχεται στα 10,6 εκατ. ευρώ και αφορά εργασίες κυρίως επιδομής οι οποίες προκλήθηκαν, όπως εκ των ζημιών αποδείχθηκε, από αστοχία των υδραυλικών μελετών.

Ο ΟΣΕ επείγεται να γίνει η προσωρινή αποκατάσταση και να λειτουργήσει έστω με ντιζελοκίνηση η μία γραμμή, στον βασικό άξονα της χώρας, καθώς πρέπει να διοχετευθούν τα containers που έχουν συγκεντρωθεί στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας. 

Όπως επισημάνθηκε στο makthes.gr, τα έντονα και πιο συχνά πλημμυρικά φαινόμενα, δείχνουν ότι πριν προχωρήσουν τα έργα πλήρους αποκατάστασης του δικτύου, θα πρέπει να εκπονηθούν νέες υδραυλικές μελέτες, βάσει των νέων δεδομένων που έχει να αντιμετωπίσει ο σιδηρόδρομος και ειδικότερα ο διαχειριστής του δικτύου (ΟΣΕ).

Οι παραπάνω τέσσερις εταιρείες περιμένουν να κληθούν να υπογράψουν τις συμβάσεις ανάθεσης έργου, εκτιμάται δε ότι οι εργασίες προσωρινής αποκατάστασης μπορούν να ολοκληρωθούν σε διάστημα ενάμισι μήνα, συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου εγκατάστασης των εργοταξίων.

Υπενθυμίζεται ότι ζημίες έχει υποστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο και στα τμήματα Λάρισα- Βόλος (50 χλμ) και Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα (80 χλμ).

Άννα Καρολίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου