Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

Είναι τελικά όλοι "ίδιοι" στην πολιτική τους για τον σιδηρόδρομο; Μάλλον όχι.

Είναι τελικά όλοι "ίδιοι" στην πολιτική τους για τον σιδηρόδρομο;

 Το timeline μας  θύμισε ότι το 2018 τέτοιες ημέρες στην ΔΕΘ γινόταν η παρουσίαση του ETR 485, το οποίο ανέπτυξε ταχύτητα 213 χλμ στο δοκιμαστικό του δρομολόγιο. Βρισκόμαστε τότε
3 μήνες πριν την ολοκλήρωση της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκης, έργο το οποίο καρκινοβατούσε επί 40 χρόνια (ενδεικτικά αναφέρω ότι η χώρα είχε αγοράσει μηχανές ηλεκτροκίνητες απο το 2000 και παρέμεναν μέχρι το 2019 παροπλισμένες στην πλειοψηφία τους)!

Οι αλλαγές στην καθημερινότητα της εργασίας των σιδηροδρομικών  είναι συνεχής και βελτιωτικές όπως και στην ποιότητα μεταφοράς των επιβατών, το ζητούμενο των επενδύσεων μπαίνει δυνατά  στο προσκήνιο, λίγες μέρες αργότερα ανοίγει επίσημα η 2η ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα στις εμπορευματικές μεταφορές (Rail Cargo).


Η  επιβατική κίνηση με την έναρξη λειτουργίας της νέας διπλής γραμμής σχεδόν διπλασιάζεται καθώς ο χρόνος διάνυσης της απόστασης Αθήνας- Θεσσαλονίκης μειώνεται στις 3  ώρες και 50 λεπτά (με 4 στάσεις και όχι 2 όπως βλέπαμε τελευταία)  και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  δρομολογεί επιπλέον δρομολόγια απο αυτά που προβλέπει η σύμβαση των ΥΓΟΣ για να την εξυπηρετήσει, μετά απο 10 χρόνια μειώσεων και καταργήσεων δρομολογίων! 

Η σιδηροδρομική σύνδεση με Αλεξανδρούπολη υφίσταται με 2 ζεύγη τρένων καθημερινά, όπως και ο Προαστιακός Αλεξανδρούπολης, στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν και τα νυχτερινά επιβατικά τρένα,  όλοι καταλαβαίνουμε ότι ο σιδηρόδρομος είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. 

Η  Τηλεδιοίκηση Λάρισας λειτουργούσε και τα έργα στην επιδομή βρίσκονταν σε εξέλιξη. 

Φυσικά προβλήματα υπήρχαν , τα καταθέταμε και μας ακούγανε. 

Η ισχύς τι ενώση. Έλληνες και Ιταλοί Μηχανοδηγοί 
στο ETR 485


Ας πούμε η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών τότε έβγαζε πύρινες ανακοινώσεις γιατί στο τούνελ του Καλίδρομου είχε ανακαλύψει ...... σκόνη που αιωρείτο, ενώ άλλο Σωματείο κατήγγειλε την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν υπήρχε κλιματιστικό στον νέο σταθμό Λαρίσης και απειλούσε με εισαγγελείς! 

 Το τι συνέβη έκτοτε, το ξέρουν πλέον όλοι. 

Και όσο και αν προσπαθούν να το κρύψουν οι μπλε- πράσινοι  Κυβερνητικοί συνδικαλιστές,  ντρέπονται για την σημερινή κατάντια. 

ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου