Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Τα «έσπασαν» ΥΠΟΙΚ με υπ. Μεταφορών για τις υπερωρίες στον ΟΣΕ

Το γνωστό παιχνιδάκι , ο καλός (Υπ. Μεταφορών ) και ο κακός (Υπ. Οικονομικών ) μπάτσος ....(sic).
 Στην μέση οι σιδηροδρομικοί για άλλη μια φορά αφού ....
 Παντελώς έκθετο άφησε το υπουργείο Οικονομικών το υπουργείο Μεταφορών, σχετικά με την τροπολογία για τις υπερωρίες στον ΟΣΕ. Στο νομοσχέδιο για την
Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων υπήρξε (αρχικά) άρθρο που έλυνε ένα μεγάλο αίτημα των σιδηροδρομικών, σχετικά με τις υπερωρίες, το οποίο στην συνέχεια αποσύρθηκε. 
 Σύμφωνα με στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών, «το υπουργείο Οικονομικών τόνισε ότι δεν θέλει καμιά ΔΕΚΟ να τρυπήσει, με τροπολογία, τις διατάξεις του ενιαίου μισθολογίου», συμπληρώνοντας παράλληλα ότι «το ΥΠΟΙΚ αναγνώρισε ως δίκαιο το αίτημα, δεδομένου ότι ο ΟΣΕ λειτουργεί σε πανελλαδικό επίπεδο, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο το θέμα να λυθεί στο άμεσο μέλλον». 

Τι προέβλεπε η επίμαχη τροπολογία 

 Η τροπολογία παρείχε τη δυνατότητα στις διοικήσεις των ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, να κατανέμουν καθ’ υπέρβαση των προβλεπομένων (ενιαίο μισθολόγιο) στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών τις υπερωρίες απασχόλησης, τον αριθμό της νυχτερινής εργασίας και της εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εφόσον δεν υπερβαίνουν το συνολικό αριθμό των ωρών απασχόλησης ανά αντίστοιχη Διεύθυνση ή Υπηρεσιακή Μονάδα των εν λόγω επιχειρήσεων. 

 «Το θέμα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε κρίσιμες για την κυκλοφορία και την ασφάλεια των μεταφορών ειδικότητες, όπως των σταθμαρχών, των μηχανοδηγών, των τεχνιτών μηχανοστασίων κλπ, όπου η φύση της κυκλωματικής εργασίας σε συνδυασμό με την αποχώρηση μεγάλου αριθμού υπαλλήλων, καθιστά οριακή τη δυνατότητα συνέχισης της λειτουργίας του σιδηροδρόμου σε 24ωρη βάση», αναφερόταν στο σχετικό άρθρο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου