Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Τo Mάρτιο η σιδηροδρομική σύνδεση ΟΛΘ με Σκόπια και Σόφια

Στόχος σε επόμενη φάση τα δρομολόγια σε Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Κωνσταντινούπολη - της Άννης Καρολίδου
 Από τα τέλη Μαρτίου, μπαίνει σε εφαρμογή το σχέδιο των ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ, για τη μεταφορά containers με τακτικά δρομολόγια, δύο φορές την εβδομάδα, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στα Σκόπια και, αμέσως μετά, στη Σόφια. 


Στόχος των παραπάνω φορέων είναι, σε επόμενο χρόνο, η σύνδεση του λιμένα της Θεσσαλονίκης με συνολικά πέντε μεγάλους εμπορικούς προορισμούς των Βαλκανίων και της ΝΑ Ευρώπης, δηλαδή και με Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Κωνσταντινούπολη. 

Την ανακοίνωση αυτή έκαναν σήμερα το πρωί, από τη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης, από κοινού με τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο. 

«Τα τεχνικά και τα διοικητικά ζητήματα έχουν επιλυθεί από στελέχη των Οργανισμών  και βαδίζουμε βάσει χρονοδιαγράμματος. Για ένα τετράμηνο, τα δρομολόγια αυτά προς Σκόπια και Σόφια, θα γίνονται δύο φορές την εβδομάδα και θα αυξηθούν αν υπάρξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πλευράς επιχειρήσεων», είπε ο κ. Αγγελούδης. 

Ο κ. Θεοφανόπουλος είπε ότι ο ΟΣΕ ανταποκρίθηκε στο αίτημα των δύο εταιρειών, αφού δείχνουν ότι μπορούν να εξασφαλίσουν ζήτηση μεταφορική. Μάλιστα, είναι έτοιμα τα τεύχη δημοπράτησης και άμεσα θα δημοπρατηθούν έργα 5 εκατ. ευρώ σε υποδομές, σηματοδότηση των γραμμών και τηλεδιοίκηση, ενώ από τον εμπορικό σταθμό και πέρα οι συρμοί θα είναι ηλεκτροκινούμενοι.

«Η υπάρχουσα υποδομή μπορεί να στηρίξει τα συγκεκριμένα δρομολόγια και θα είμαστε έτοιμοι, από πάσης απόψεως, για να εξυπηρετήσουμε μεγαλύτερα φορτία, όταν οι συνδέσεις φθάσουν στο απόγειό τους», τόνισε ο κ. Θεοφανόπουλος. 

Για τον κ. Ζηλιασκόπουλο, η πρόταση Αγγελούδη για τακτικά δρομολόγια για τη συνδυασμένη μεταφορά  εμπορευματοκιβωτίων,  απαντάει στις ανάγκες της αγοράς και το κόστος θα είναι ανταγωνιστικό για τις επιχειρήσεις που επιλέγουν το τραίνο από την οδική μεταφορά. 

Στο επόμενο 20ήμερο θα ολοκληρωθούν οι συζητήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους ναυτικούς πράκτορες και τις μεταφορικές εταιρείες, για τις τιμές, όπως και με τους οργανισμούς σιδηροδρόμων των Σκοπίων και της Βουλγαρίας. 

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος πρόσθεσε ότι μετά τη λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο και τη σύνδεσή του σιδηροδρομικά με το λιμάνι του Ικονίου, ήρθε η δρομολόγηση τακτικών εμπορευματικών συρμών, στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και, τώρα, ακολουθεί, η επέκταση αυτού του συστήματος διαμεταφοράς εμπορευμάτων, στα Βαλκάνια. 

Να σημειωθεί πως σε ό,τι αφορά τις σιδηροδρομικές υποδομές εντός του χώρου του λιμένα Θεσσαλονίκης, ο ΟΛΘ έχει ολοκληρώσει τρία έργα βελτίωσης και ενίσχυσης του δικτύου, ενώ έχει προμηθευτεί δύο μηχανήματα έλκυσης βαγονιών, στα οποία θα προστεθούν άλλα δύο,  καθώς έχει ολοκληρωθεί σχετικός διαγωνισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου