Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Τι συμβαίνει με τον Ρουμάνο μνηστήρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Νέο στραπάτσο

Tι συμβαίνει με τον Ρουμάνο μνηστήρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον επιχειρηματία Gruia Stoica που ελέγχει τον όμιλο Grampet, ο οποίος - μέσω της θυγατρικής GFR – εξεδήλωσε αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Μετά την αποτυχία αγοράς της κρατικής ρουμανικής σιδηροδρομικής εταιρείας εμπορευματικών μεταφορών CFR Marfa, ο όμιλος Grampet Group απέτυχε να εξαγοράσει το 75% της κροατικήςHZ Cargo, εάν και είχε ανακηρυχθεί πλειοδότης.
Η κροατική κυβέρνηση αποφάσισε την ακύρωση του διαγωνισμού, έπειτα από το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων με τον όμιλο Grampet. Ο Ρουμανικός όμιλος είχε υποβάλλει την καλύτερη προσφορά για την εξαγορά της κροατικής σιδηροδρομικής εταιρείας εμπορευμάτων, έναντι άλλων εταιρειών, όπως η Rail Cargo Austria και η τσεχική AWT.
Σύμφωνα με κροατικά μέσα, η συμφωνία εξαγοράς της εταιρείας αφορούσε, από πλευράς του ομίλου Grampet, την κάλυψη δανείων 105 εκατ., άμεσα έσοδα 30 εκατ. στο κράτος, 20 εκατ. σε επενδύσεις στην εταιρεία και 10 εκατ. για λοιπά περιουσιακά στοιχεία, δηλαδή σύνολο 165 εκατ.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια των τελικών διαπραγματεύσεων, ο ρουμανικός όμιλος Grampet διατύπωσε ενστάσεις, σχετικά με διάφορα δικαιώματα ιδιοκτησίας, για την οικονομική σχέση μεταξύ της HZ Cargo και της θυγατρικής AGIT, αλλά και για το χρέος της HZ Cargo (αυξήθηκε κατά 2-7 εκατ. μεταξύ Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου 2013).
Το κύριο σημείο τριβής στις διαπραγματεύσεις ήταν το πακέτο αποζημιώσεων,  ύψους 30 εκατ., που εκτιμάτο ότι θα ελάμβαναν οι 1.500 εργαζόμενοι της HZ Cargo, συμπεριλαμβανομένων πολλών πρώην στρατιωτικών από το πόλεμο του 1991-95!
Εξαιτίας των καθυστερήσεων στις διαπραγματεύσεις, η προθεσμία  Δεκεμβρίου, που είχε ο όμιλος Grampet για να υποβάλει τραπεζικές εγγυήσεις, χάθηκε. Έτσι, η ιδιωτικοποίηση ακυρώθηκε από την κυβέρνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου