Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

H SNCF προβλέπει την κατάργηση 1.432 θέσεων εργασίας το 2014

Το 2014, η SNCF δεν θα αντικαταστήσει όλες τις αποχωρήσεις. Κατά μέσο όρο 7 στους δέκα εργαζόμενους αντικαταστάθηκαν, σύμφωνα με τον πρόεδρο Guillaume Pepy.
To 2014 αναμένεται να είναι μία δύσκολη χρονιά για την SNCF, με τη συνέχιση της μείωσης της κερδοφορίας της βασικής της δραστηριότητας, του ΤGV. Η εταιρία αναμένεται να καταργήσει 1.432 θέσεις εργασίας την επόμενη χρονιά,
αφήνοντας κενές τις θέσεις όσων αποχωρούν λόγω συνταξιοδότησης. Αυτά επιβεβαίωσε την προηγούμενη Κυριακή η εφημερίδα Les Echos. Στο σύνολο πρόκειται για 901 θέσεις που δεν θα ανανεωθούν εν όψει  531 προσλήψεων νέων υπαλλήλων που έχουν ομοίως προγραμματιστεί για το μέλλον σύμφωνα με το σχέδιο του προϋπολογισμού.

Το 2014, η SNCF δεν θα αντικαταστήσει όλες τις αποχωρήσεις. Κατά μέσο όρο 7 στους δέκα αντικαταστάθηκαν, επιβεβαίωσε την Παρασκευή ο πρόεδρος της Guillaume Pepy.
Η μητρική εταιρεία συνεπώς προβλέπει 3.500 προσλήψεις, έναντι 5.000 το 2013, όρισε με ακρίβεια μία εσωτερική πηγή. Στο σύνολο, μέσα στο γκρουπ (SNCF και θυγατρικές, 250.000 άτομα), 7.000 προσλήψεις προγραμματίστηκαν για το 2014.

Μείωση Δαπανών

Σύμφωνα με το site της οικονομικής εφημερίδας, ο σχεδιασμός του προϋπολογισμού του 2014 της SNCF, που εξετάστηκε την προηγούμενη βδομάδα στο διοικητικό συμβούλιο, «τοποθετήθηκε στην κατεύθυνση της μείωσης των δαπανών».
Η εταιρεία ελπίζει να επιτύχει ρυθμό ανάπτυξης 2,5% του κύκλου των εργασιών της το επόμενο έτος, αντλούμενο από το εσωτερικό της δίκτυο (Infra) – το οποίο διαχειρίζεται την εσωτερική υποδομή της εταιρείας- και από την Keolis, τη θυγατρική της που είναι αφιερωμένη στις τοπικές μεταφορές (προαστιακά δρομολόγια), «της οποίας τα έσοδα από τις πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν κατά 6%».
Όμως με εξαίρεση την Geodis, τα άλλα δίκτυα της SNCF μάλλον θα δουν τα κέρδη να μειώνονται την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον οικονομικό Τύπο. Αυτό θα ισχύσει κυρίως στην περίπτωση της SNCF Voyages, της οποίας η δραστηριότητα συνίσταται κατά κύριο λόγο στα TGV.

 «Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυτού του δικτύου, το οποίο ήταν ακόμα 14% το 2011, και 12,8 το 2012, θα μειωθεί ακόμα περισσότερο φέτος, κάτω από 10% για πρώτη φορά» σύμφωνα με την «Les Echos».

Μείωση του αριθμού επιβατών TGV

Σύμφωνα με μία εσωτερική πηγή, την οποία επικαλείται η εφημερίδα, ο αριθμός των επιβατών TGV στη Γαλλία θα μειωθεί εκ νέου κατά 0,3% το επόμενο έτος. Ως αποτέλεσμα αυτών των μειώσεων στην κερδοφορία, ο δημόσιος φορέας «θα πρέπει να μειώσει τον επόμενο χρόνο 1.432 θέσεις εργασίας, ή αλλιώς το 1% του εργατικού δυναμικού, με αποχωρήσεις εργαζομένων λόγω συνταξιοδότησης, οι οποίοι δεν θα αντικατασταθούν». Αυτή η μείωση του εργατικού δυναμικού θα αγγίξει κυρίως την Fret SNCF, καθώς και εμπορικές λειτουργίες στην πώληση εισιτηρίων.

Επιπλέον, η «Les Echos» είχε αποκαλύψει το Σάββατο ότι η Ouigo, η χαμηλού κόστους θυγατρική της SNCF, παρουσιάζει, μερικούς μήνες μετά από την έναρξη της λειτουργίας της, ένα ποσοστό απασχόλησης της τάξης του 60%, ένα ισοζύγιο κάτω από τους στόχους που είχαν τεθεί από τη σιδηροδρομική επιχείρηση.

Σύμφωνα με ένα κείμενο που απέκτησε η εφημερίδα και που παρουσιάστηκε στις αρχές Δεκεμβρίου στα συνδικάτα, τα επίπεδα απασχόλησης στα τραίνα της TGV Ouigo θα έπρεπε να είναι σήμερα «στα πλαίσια των στόχων που είναι απαραίτητοι για να εξασφαλίσουν την κερδοφορία της.

Η Ouigo δεν πληροί τους στόχους της


Παρά την εμπορική επιτυχία της (περισσότερο από ένα εκατομμύριο επιβάτες σε λιγότερο από ένα χρόνο από την έναρξη της λειτουργίας της!), η χαμηλού κόστους θυγατρική της SNCF δεν εκπληρώνει τον στόχο της σε επίπεδα πωλήσεων «καθώς το κατά μονάδα εισόδημα ήταν πιο χαμηλό απ’ ότι είχε προβλεφθεί λόγω του ότι οι πωλήσεις φθηνών εισιτηρίων ήταν πολύ μεγαλύτερες από τις αρχικές προβλέψεις» γράφει η εφημερίδα Figaro στο site της.
Σύμφωνα με τα συνδικάτα, 53% απ’ όσους ταξιδεύουν με Ouigo, θα ήταν στην πραγματικότητα χρήστες του κλασικού TGV ενώ ο στόχος αυτών των νέων τραίνων ήταν να προσελκύσουν νέους χρήστες, όπως για παράδειγμα οι οικογένειες και οι παρέες. Έχοντας τεθεί σε λειτουργία από τον Φεβρουάριο, η Ouigo προσφέρει, από την Marne-La-Vallée, εισιτήρια σε πολύ χαμηλές τιμές (10 - 85 ευρώ). Παρ’ όλα αυτά η SNCF εξακολουθεί να πιστεύει στο μοντέλο χαμηλού κόστους καθώς ο διευθύνων της σύμβουλος, Guillaume Pepy, δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει ως στόχο να προσφέρει «μέσα σε τρία με πέντε χρόνια» ένα εισιτήριο στα τρία σε τιμή χαμηλότερη από τριάντα ευρώ.

Από το 2009, περίπου 6.100 θέσεις εργασίας έχουν χαθεί για να φτάσουμε στο 2013 σε ένα μέσο όρο που υπολογίζεται στους 150.333 εργαζομένους στη μητρική εταιρεία, το δημόσιο ίδρυμα SNCF

Eυχαριστούμε θερμά τον συνάδελφο Μπάρλα για την πολύτιμη βοήθεια του στην μετάφραση του κειμένου. 

Πηγή > http://www.challenges.fr/economie/20131223.CHA8705/la-sncf-devrait-supprimer-plus-de-1-400-postes-en-2014.html

1 σχόλιο:

  1. απλα δεν κανει καινουργιες προσληψεις για τα ατομα που φευγουν με συνταξη,δεν κανει αυτο που εγινε εδω δηλαδη σφαγη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή