Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Η ΠΕΠΕ αποδέχτηκε την κατάργηση της παράδοσης - παραλαβής στα τρένα

Πρόκειται για την μεγαλύτερη ήττα του Σωματείου μετά τις μετατάξεις κ την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου!
Μετά το σάλο που προκλήθηκε με την προσπάθεια της ΔΙΚΑΜ να προγραμματίσει εντεκαωρα κ υπό την  απειλή συνδικαλιστών της μειοψηφίας για προσφυγή στην Επιθεώρηση Εργασίας , η λύση  που βρέθηκε με την ανοχή της πλειοψηφίας του  Σωματείου , είναι να καταργηθεί η παράδοση κ παραλαβή στην εν λόγω υπηρεσία! (54/59).
Πέραν του ότι ακόμα κ έτσι το 9ωρο
παραβιάζετε πρόκειται και για  καταφανεστατη υποβάθμιση μιας βασικής παραμέτρου ασφάλειας  (την ώρα που όλοι παραδέχονται ότι το δίκτυο καταρρέει ) ενώ για  να γίνει η παραλαβή κ παράδοση απο τις εφεδρείες , θα χρειαστούν ακόμα περισσότερες ώρες υπερωριών κ επιπλέον προσωπικό !
Κυριολεκτικά έχουμε χάσει τα λόγια μας αφού αντί η ΠΕΠΕ να απαιτήσει να δοθεί λύση από την Διοίκηση ,γίνεται μέρος του προβλήματος για ακόμη μια φορά και αποδέχεται καταστάσεις που ανοίγουν επικίνδυνους δρόμους.
Για την ιστορία η υπηρεσία 54-59 είχε αρχικά προγραμματιστεί με ωράριο 11.00-21.15 με σχεδόν 4ωρη αναμονή στο Λειανοκλάδι , ενώ μετά το κόψιμο της παράδοσης - παραλαβής η υπηρεσία λογικά θα είναι 11.45-20.45...(η 4ωρη αναμονή παραμένει )
Το ότι το 59 φτάνει καθημερινά με καθυστέρηση 30 λεπτών στην Αθήνα και 45 στο Ρέντη (21.20), προφανώς είναι μια λεπτομέρεια για όσους συμφωνούν με αυτές τις πρακτικές.

3 σχόλια:

  1. Σκεφτηκε κανεις τι θα γινει αν αρχισουμε και κανουμε επιτελους κανονικη παραλαβη? Ποια Η/Α , Desiro, MAN κλπ παραλαμβανονται και ελεγχονται η παραδιδονται σε καναλι ως προβλεπεται καθε φορα πριν η μετα απο ταξειδι? Μηπως ξεχασαν οτι η πλειοψηφια των κινητηριων μοναδων παραλαμβανονται η παραδιδονται σε επιβατικους σταθμους η σε γραμμες μηχανοστασιων χωρις ταφρο? Γιατι οτι μας συμβαινει εμεις φταιμε συναδελφοι. Ας τηρησουμε και λιγο τον κανονισμο. Μονο καλο θα μας κανει!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΠΕ. ΤΕΛΟΣ Η ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κακο θα εχει γινει ομως,θα τα εχουν ισοπεδωσει ολα,θα τα ξεπουλησουν ολα.ωραια υστεροφημια θα αποχτησουν ότι λεβεντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή