Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Συνελήφθη ο Ρουμάνος μνηστήρας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αθέμιτο ανταγωνισμό!


Την 24ωρη κράτηση του Ρουμάνου επιχειρηματία, ιδιοκτήτη του Ομίλου Grup Feroviar Roman -GFR, γνωστού και ως «βασιλιά των βαλκανικών σιδηροδρόμων», Γκρούια Στόικα διέταξαν χθες οι εισαγγελείς της Εθνικής Διεύθυνσης Καταπολέμησης της Διαφθοράς (DNA) της Ρουμανίας,

απαγγέλλοντας του κατηγορίες για ενεργή άσκηση επιρροής σε διαγωνισμό, που διενεργήθηκε από την κρατική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, Oltenia Energy Complex, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο. 

Για την ίδια υπόθεση και με τις ίδιες κατηγορίες οι εισαγγελείς διέταξαν τον Ντόρου Καταλίν Μποστίνα, έναν από τους πιο γνωστούς δικηγόρους της Ρουμανίας, να μην φύγει από τη χώρα.
Ο κ. Στόικα (φωτό) οδηγήθηκε με χειροπέδες στα γραφεία της DNA το βράδυ της Τετάρτης, αφότου αντιστάθηκε στους αστυνομικούς, οι οποίοι του παρουσίασαν το ένταλμα σύλληψης.
Σύμφωνα με πηγές από το δικαστικό σώμα, που επικαλείται το ρουμανικό πρακτορείο ειδήσεων Agerpres, ο επιχειρηματίας είχε διαταχθεί να εμφανιστεί ενώπιον των εισαγγελέων της DNA την Τετάρτη, όμως γνωστοποίησε ότι βρισκόταν εκτός του Βουκουρεστίου.
Οι αστυνομικοί παρουσιάστηκαν στην οικία του με το ένταλμα σύλληψης, αλλά ο κ. Στόικα αρνήθηκε να βγει έξω από αυτό και έτσι με ένταλμα έρευνας εισήλθαν στο σπίτι και τον συνέλαβαν.
Οι αιτίες της σύλληψης
Σύμφωνα με ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της DNA, τον Μάιο του 2013 η Oltenia Energy Complex Company, με έδρα την πόλη Τίργκου Ζίου στη νοτιοδυτική Ρουμανία, προκήρυξε δημόσιο διαγωνισμό για την υπογραφή μίας συμφωνίας πλαισίου και των συναφών συμβάσεων για τη μεταφορά άνθρακα, μέσω των σιδηροδρόμων, στους θυγατρικούς σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της εταιρείας στην Κραϊόβα, την Ισαλνίτα και το Τουρτσένι.
Στις 17 Ιανουαρίου, η Oltenia Energy Complex απέστειλε προσκλήσεις για την υποβολή προσφορών (σύμφωνα με τους ισχύοντες εσωτερικούς κανονισμούς της αναθέτουσας αρχής περί εμπιστευτικής διαδικασίας υποβολής προσφορών). Μεταξύ των παραληπτών ήταν η κρατική εταιρεία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών CFR Marfa και η GFR, του κ.Στόικα.
Ο διαγωνισμός αφορούσε στη μεταφορά άνθρακα για μία περίοδο 3 ετών- αρχής γενομένης από την 1η Απριλίου 2014- αξίας 473,068 εκατ. λέι (104,7 εκατ. ευρώ), χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
Οι εισαγγελείς ισχυρίζονται ότι στις 22 Ιανουαρίου 2014 ο κ.Στόικα, εκπροσωπώντας την GFR, προσέφερε στον δικηγόρο Ντόρου Μποστίνα 3 εκατ. ευρώ, προκειμένου να εξαγοράσει την υποτιθέμενη επιρροή του, μέσω μεσαζόντων, στον γενικό διευθυντή της ανταγωνίστριας στον διαγωνισμό CFR Marfa, ώστε ο τελευταίος να αποκαλύψει το ύψος της προσφοράς της κρατικής εταιρείας.
Η προσπάθεια είχε στόχο να επιτρέψει στην GFR να διαμορφώσει μία πρόταση όσο το δυνατόν πλησιέστερα σε αυτήν της CFR Marfa, μεγιστοποιώντας το κέρδος ή ελαχιστοποιώντας τις πιθανές ζημίες κατά τη διάρκεια της σύμβασης.
Υπενθυμίζεται ότι η GFR του κ.Στόικα, είχε πλειοδοτήσει στον διαγωνισμό για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της CFR Marfa, η ιδιωτικοποίηση της οποίας περιλαμβάνεται στις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η ρουμανική κυβέρνηση απέναντι στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Η αρχική συμφωνία, που υπεγράφη στις 2 Σεπτεμβρίου 2013 “ναυάγησε” έπειτα από ενάμιση μήνα. Βασικό σημείο διαφωνίας των δύο πλευρών υπήρξε η εφάπαξ καταβολή, έως τις 14 Οκτωβρίου 2013, ακέραιου του ποσού των 170 εκατ. ευρώ, που όφειλε η GFR για την εξαγορά των μετοχών της CFR Marfa.
Yπενθυμίζεται ότι η GFR έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα έχει περάσει στη β΄φάση, δηλαδή στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών. 

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου