Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

«Κόκκινη κάρτα» του υπ. Ανάπτυξης στην επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο. Απόρριψη μελετών ωρίμανσης

«Κόκκινη κάρτα» του υπουργείου Ανάπτυξης στην επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο. Η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ ΕΤΠΑ και ΤΣ απέρριψε την αίτηση χρηματοδότησης των μελετών ωρίμανσης της πράξης
«Κατασκευή της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής από τον κόμβο Κορωπίου έως τον τερματικό σταθμό του Λιμένα Λαυρίου».

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Η πρόταση αξιολογήθηκε αρνητικά στο στάδιο Α’ «Έλεγχος πληρότητας και επιλεξιμότητας πρότασης», διότι δε δόθηκε η απαιτούμενη σύμφωνη γνώμη του Γ.Γ. ΔΕ και ΕΣΠΑ. Συμπερασματικά, η υπ’ όψιν πράξη δε δύναται να χρηματοδοτηθεί.

Η απόρριψη των μελετών ωρίμανσης αποτελεί ακόμα ένα εμπόδιο για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εντάξει το εν λόγω έργο στο πακέτο Γιούνκερ, αναζητώντας ιδιωτική χρηματοδότηση. Η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Λαυρίου έχει προϋπολογισμό 300 εκατ.

Σύμφωνα με το δήμο Λαυρεωτικής, ο οποίος ήλπιζε ότι ο σχετικός διαγωνισμός θα προκηρυσσόταν εφέτος, η σιδηροδρομική σύνδεση κοστίζει περί τα 130 εκατ., ενώ για τις απαλλοτριώσεις που θα γίνουν, από τα σημεία που θα περάσει ο προαστιακός, έχει γίνει μια πρώτη εκτίμηση και οι εθνικοί πόροι που εξασφαλίστηκαν ανέρχονται στα 80 εκατ.

Ως γνωστό, η Ελλάδα στο «πακέτο Γιούνκερ» έχει πετύχει, κατ’ εξαίρεση, χρηματοδότηση 50% – 50%.

Ο ιδιώτης μετέχει στο έργο, ανάλογα με το βαθμό της επένδυσής του, έχοντας έσοδα από τη διαχείριση. Στο σιδηρόδρομο δεν θα είναι αποκλειστικός χρήστης, καθώς η υποδομή θα είναι «ανοιχτή» και για άλλους παρόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου