Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Αναρτήθηκαν τα στοιχεία δευτερευουσών το τελευταίο εξάμηνο στο Ρέντη

Διαφάνεια,Δικαιοσύνη,Ισότητα και ισονομία στον καταμερισμό εργασίας διαπιστώνει όποιος
διαβάσει τα αναλυτικά στοιχεία των δευτερευουσών,που αναρτήθηκαν την Παρασκευή στο ΜΑΙ.

Η δουλειά της Κεντρικής Υπηρεσίας ξεκάθαρη όπως ξεκάθαρη είναι και η  αποτύπωση στον σεβασμό στην αρχαιότητα.

Όπως έλεγε έμπειρος μηχανοδηγός, οι μάσκες έπεσαν  στο ΜΑΙ και δυστυχώς για κάποιους η ηρεμία που είχε χτιστεί μεταξύ του προσωπικού στο Ρέντη τους τελευταίους 5 μήνες,αφού υπήρχε δικαιοσύνη στον καταμερισμό εργασίας, κινδυνεύει να πάει στο βρόντο μετά τις επιπολαιότητες της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σαφώς στους πίνακες που αναρτήθηκαν υπάρχουν και παραλείψεις ή κάποια λάθη.
Για παράδειγμα στα εμπορικά λογίζονται και οι υπηρεσίες του Θριασίου ενώ στα προαστιακά δρομολόγια λογίζονται και οι νυχτερινές εφεδρείες.
Ωστόσο επειδή το προσωπικό στο Ρέντη ξέρει να διαβάζει τα στοιχεία, το θέμα ξεπεράστηκε άμεσα.
Φυσικά στην επόμενη δημοσίευση, θα πρέπει να έχει αποκατασταθεί και αυτό το -μικρό - πρόβλημα.

Με την ανάρτηση των στοιχείων,αποστομώθηκαν και όσοι εδώ και μήνες καλιεργούσαν δήθεν κλίμα μυστικοπάθειας,προσπαθώντας να πείσουν πως υπήρχε ανισότητα μεταξύ του προσωπικού.
Αυτό που διαπιστώνει κάποιος είναι ότι μοιράστηκαν ΚΑΙ τα κουκούτσια απο το καρπούζι....
Βεβαίως λάθη γίνονται στην καθημερινότητα,άνθρωποι έχουν την διαχείριση,ωστόσο αυτά θα διορθωθούν αν υπάρχει συνεννόηση.
Επόμενος στόχος για την Κεντρική Υπηρεσία θα πρέπει να είναι η άμεση έκδοση 15νθήμερου προγραμματισμού εργασίας στο Ρέντη,με εναλλαγή βαρδιών ανά εβδομάδα, δουλειά που βρισκόταν στην τελική της ευθεία,αλλά σταμάτησε μετά τις ενέργειες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έψαξε να βρεί εξιλαστήριο θύμα (Κ.Ρήγος) για να χρεώσει την διάλυση που επέφεραν συγκεκριμένες πολιτικές,αλλά και η έλλειψη στρατηγικής στα κρίσιμα ζητήματα της εταιρείας.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου